۴۰۹۵۷۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درگیری خونین در حاشیه رقابت‌های کشتی

در جریان درگیری شدید میان تماشاگران در رقابت‌های کشتی استان البرز، سه نفر زخمی شدند و به اموال سالن کشتی نیز خسارت جدی وارد شد.

خبرگزاری ایسنا: جواد نورمحمدی سرپرست هیات کشتی استان البرز درباره حادثه رخ داده در جریان مسابقه‌های کشتی استان البرز و درگیری شدید میان تماشاگران حاضر در سالن که به پرتاب صندلی‌های بی‌شمار به سوی یکدیگر منجر شد، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ جمعه بر اثر درگیری میان دو فرد سابقه‌دار که در میان تماشاگران نشسته بودند، متاسفانه تماشاگران دیگر حاضر در سالن نیز به هواخواهی از همشهریان خود وارد این معرکه می‌شوند و درگیری شدیدی میان تماشاگران حاضر در سالن رخ می‌دهد که با پرتاب صندلی از سوی دو گروه و زخمی شدن سه نفر ختم می شود.

سرپرست هیات کشتی استان البرز افزود: سالن مسابقه‌ها شرایط استاندارد برگزاری مسابقه‌ها را ندارد و هیچ مانعی بین سالن و سکوی تماشاگران نیست به همین دلیل تماشاگران به سمت تشک هجوم آوردند و درگیری به داخل سالن مسابقه کشیده شد. البته کل درگیری در مجموعه زمانی در حدود ۳ دقیقه طول کشید اما پس از آرام شدن اوضاع و جمع‌آوری شیشه‌های شکسته و صندلی، نیم ساعت در برگزاری مسابقه‌ها وقفه به وجود آمد اما پس از آن مسابقه‌ها از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه دو نفر اصلی این درگیری از سالن مسابقه‌ها متواری شدند، گفت: اسامی این افراد و آدرس آن‌ها در اختیار عوامل نیروی انتظامی قرار گرفت تا نسبت به دستگیری‌شان اقدام کنند.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا آمبولانس در محل مسابقه‌ها حضور داشت تا نسبت به انتقال مجروحان به بیمارستان اقدام کند، خاطرنشان کرد: دکتر در سالن حضور داشت اما آمبولانس نبود!

سرپرست هیات کشتی استان البرز درباره حضور عوامل انتظامی در جریان مسابقه‌ها نیز اظهار کرد: عوامل نیروی انتظامی پس از درگیری در محل مسابقه حاضر شدند و با عاملان این درگیری برخورد کردند. البته ۸ تن از ماموران حراست اداره کل ورزش و جوانان مسئولیت ایجاد نظم در سالن مسابقه‌ها را بر عهده داشتند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
درگیری خونین در حاشیه رقابت‌های کشتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • EBI

      چقد خوبیم ماااااا..خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوون.سالن رو به غوغا کده ای تبدیل میکنه ..واقعا تبدیل به غوغا کده شده .ماشالا دست اندر کاران خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج