۴۰۹۵۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اصفهانیان: از «عرض‌پیما» پوزش می‌طلبم

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به خاطر بی‌توجهی به داور بین‌المللی فوتسال از او عذرخواهی کرد و گفت: قانون بازنشستگی باید در همه فدراسیون‌ها یکسان اجرا شود.

خبرگزاری ایسنا: فریدون اصفهانیان درباره کناره‌گیری وحید عرض‌پیما از قضاوت در لیگ برتر فوتسال توضیح داد: در جریان کناره‌گیری آقای عرض‌پیما نیستم. شاید خدایی نکرده مصدومیتی برایش پیش آمده است. با این حال نه دپارتمان و نه عرض‌پیما چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

وی درباره ناراحتی عرض‌پیما از عدم استقبال و بدرقه او به جام جهانی 2016 کلمبیا گفت: نمی‌دانستم زمان ورود به ایران کی بوده، وگرنه به فرودگاه می‌رفتم. به هر حال این داور باید تحویل گرفته شود چون در جام جهانی قضاوت کرده و افتخار آفریده است. حضور او در جام جهانی به داوران جوان هم انگیزه می‌دهد. قبل از رفتن او به کلمبیا مسائلی پیش آمد که نمی‌خواهم واردش شوم. عرض‌پیما به من گفت نمی‌خواهم در لیگ قضاوت کنم تا تمرکز داشته باشم و با آرامش برای جام جهانی آماده شوم. من هم گفتم اشکالی ندارد و از دپارتمان خواستم به او ابلاغ ندهد اما درباره کنار کشیدن او بعد از جام جهانی بررسی خواهیم کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنین با بیان اینکه تفاوت بین داوری فوتبال و فوتسال طبیعی است، عنوان کرد: حق‌الزحمه داوران فوتبال پایین است اما ساختار فوتسال عوض شده و شاید حرکت‌های دیگری اتفاق بیفتد. من به صورت کلی معتقدم هزینه‌هایی که در فوتبال و فوتسال می‌شود عادلانه نیست. به من می‌گویند داوران فوتسال فقط ۴۰ دقیقه قضاوت می‌کنند اما این طور نیست. داوری فوتسال سختی‌های خاص خودش را دارد. به خصوص حق‌الزحمه‌ها در بخش بانوان گفتنی نیست. از طرف دیگر وقتی با مسئولان ارشد فدراسیون صحبت می‌کنیم می‌گویند پول‌های بلوکه شده هنوز به دستمان نرسیده است. به هر حال برخی مسائل دست ما نیست و کاری از ما برنمی‌آید.

اصفهانیان در ادامه تاکید کرد: اگر واقعا از فدراسیون فوتبال هیچ کس برای استقبال از عرض‌پیما نرفته، جای بحث دارد. او از افتخارات ماست و من به شخصه از او پوزش می‌طلبد. فرقی نمی‌کند داور فوتبال است یا فوتسال، باید تجلیل شود.

رییس کمیته داوران در پاسخ به این پرسش که آیا او هم شامل لیست ۴۲ نفره بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال است یا نه، به ایسنا گفت: نمی‌دانم اسم من در لیست هست یا نه اما من هم بازنشسته‌ام. در کل معتقدم قانون برای همه باید یکسان باشد. بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های غیر فوتبال، دولت و سایر ارگان‌ها هم نباید حضور داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج