جاباما
۴۰۹۵۸۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد رابطه غیراخلاقی ترامپ به ۱۱ زن

تعداد زنانی که ترامپ را به ارائه پیشنهاد روابط غیراخلاقی متهم کردند به ۱۱ نفر رسید.

خبرگزاری فارس: به گزارش ان بی سی، «جسیکا دریک» یازدهمین زن آمریکایی در یک کنفرانس خبری دونالد ترامپ را متهم به پیشنهاد روابط غیراخلاقی کرد.

وی در این کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت که دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیراخلاقی داده است.

وی گفت: ترامپ وی را در ازای دریافت ۱۰ هزار دلار برای روابط غیراخلاقی به جت اختصاصی خود دعوت کرده بود.

این یازدهمین نفری است که دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان را به داشتن روابط غیراخلاقی با زنان در آمریکا متهم میکند.

جسیکا دریک با اشاره به اینکه به دنبال شهرت نیست گفت که به خاطر همبستگی با زنان آمریکا حاضر شدم این اظهارات را علیه ترامپ بیان کنم.

پیش از این ۱۰ زن دیگر دونالد ترامپ را به تعرض جنسی علیه خود متهم کرده بودند.
به عنوان مثال «سامر زروس،» یک شرکت‌کننده سابق در برنامه تلویزیونی «اپرنتیس،» که ترامپ میزبانش بوده است، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد در سال ۲۰۰۷ از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

همچنین «کریستین اندرسون» که پیش‌تر مدل بوده، در مصاحبه با روزنامه واشینگتن پست ترامپ را متهم کرده که در دهه ۱۹۹۰ در باشگاهی شبانه وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

ترامپ در مناظره دوم با هیلاری کلینتون این اتهامات را رد کرد اگر چه وی بابت اظهاراتش در ویدئویی که روزنامه واشگتن پست از وی درباره زنان منتشر کرده بود عذرخواهی کرد.

در این فیلم که تاریخش به سال 2005 برمی‌گردد، ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در این فایل، از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای روابط جنسی با زنان استفاده و همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب یک زن متاهل اشاره می‌کند.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری به دنبال جنجال بر سر انتشار اظهارات رکیکش در بیانیه‌ای عذرخواهی کرد اما در مقابل تهدید کرد که درباره روابط جنسی بیل کلینتون شوهر رقیب دموکراتش بیشتر صحبت خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدموسی

      تو اختلاس چی دست نداشته!

    • بدون نام

      حالا باید به این خبرگزاری ... و امثالهم گفته بشه آیا این اشاعه بی عفتی نیس اما حالا چون بعنوان برگ برنده برای سرکوفت امریکا هست اشکالی نداره حالا اگر سوالاتی که از احمدی نژاد در سازمان ملل شد(فقط سوال جواب ش بماند هیچ)انعکاس ندادید و چیزای دیگه که به ضررتون هست،

    • بدون نام

      روابط غیر اخلاقی کشور خودمان را هم بگین !!!

    • سامان

      خوب خانمه اون وقت ۱۰ هزارتا رو گرفته رفته حالشو کرده بعدش اومد چرت هم میگه ماها خیلی تیز تر از ترامپ هستیم چون عمرا دوزار هم پول نمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج