۴۰۹۷۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تشریح روند معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما از افرادی که قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند اطلاع دارید یا خیر، گفت: در پیامک‌ها چند اسم به عنوان وزرای پیشنهادی دولت آمده است ولی نمی‌توان به پیامک‌ها اعتماد کرد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما از افرادی که قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند اطلاع دارید یا خیر، گفت: در پیامک‌ها چند اسم به عنوان وزرای پیشنهادی دولت آمده است ولی نمی‌توان به پیامک‌ها اعتماد کرد.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت در خصوص ترمیم کابینه و اینکه چه کسی باید وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، اظهار کرد: رئیس جمهور باید وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، ممکن است خود رئیس جمهور وزرا را در مجلس معرفی کند یا اینکه فقط اسامی را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر بیان کرد: فعلا اسامی را به مجلس می‌دهند و در زمانی که مقرر شود رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی می‌آید.

پزشکیان ادامه داد: وزرای پیشنهادی رزومه‌ها و برنامه‌های خود را به مجلس می‌دهند و روز رای‌گیری رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی می‌آید.

وی افزود: یک هفته یا ۱۰ روز بعد از معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، جلسه بررسی وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا شما از افرادی که قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شوند اطلاع دارید یا خیر، گفت: در پیامک‌ها چند اسم به عنوان وزرای پیشنهادی دولت آمده است ولی نمی‌توان به پیامک ها اعتماد کرد، من خبر ندارم که چه کسانی به عنوان وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج