۴۰۹۷۵۶
۵۰۶۷
۵۰۶۷
پ

سفر به سواحل سنگی نروژ

سواحل صخره ای نروژ سه جاذبه سنگی دیدنی و جذاب دارد که هزاران کوهنورد و صخره نورد و توریست ماجراجو را هر ساله به سوی خود جذب می کند.

برترین ها: سواحل صخره ای نروژ سه جاذبه سنگی دیدنی و جذاب دارد که هزاران کوهنورد و صخره نورد و توریست ماجراجو را هر ساله به سوی خود جذب می کند. به غیر از هیجان کوهنوردی، این مکان ها منظره ای دارند که کلمات قادر به توصیف آن نیستند.

ترولتونگا (Trolltunga):

ترولتونگا یک قطعه سنگ است که به صورت افقی بالای کوه پیش رفته و منظره ای فوق العاده ایجاد کرده است، درست مثل زبانی که از دهان بیرون آمده باشد. در زبان نروژی ترولتونگا به معنای «زبان ترول» است. این سنگ مثل یک قطره عمودی در ارتفاع ۳۵۰ متری آب های زیرش است. هم یک راه پله ای و هم یک گذرگاه در ۹۵۰ متر اولی که به این نقطه می رسد وجود دارد و بعد از آن جا مسیرهای کوهنوردی مشخص شده اند که بازدیدکنندگان می توانند از آن عبور کنند. قبلا واگن های برقی وجود داشت که بازدیدکنندگان می توانستند تا ارتفاع ۹۵۰ متری از آن استفاده کنند اما امروزه کاربردی نیستند.
سفر به سواحل سنگی نروژ
سفر به سواحل سنگی نروژ
سفر به سواحل سنگی نروژ
Kjeragbolten:

Kjeragbolten یک تخته سنگ به عرض دو متر است که در شکاف کوه Kjerag قرار گرفته است. ایستادن در بالای آن نیاز به شجاعت و جرات زیادی دارد زیرا تا 984 متر زیر این سنگ هیچ چیزی نیست تا اینکه به آب های سرد Lysefjorden می رسد. در واقع این نقطه یک مقصد محبوب برای بیس جامپرها و عکاسان است.
سفر به سواحل سنگی نروژ
سفر به سواحل سنگی نروژ
سفر به سواحل سنگی نروژ
پریکستولن (Preikestolen):

پریکستولن یک صخره عظیم ۶۰۴ متر بالاتر از Lysefjorden است. بالای صخره حدود ۲۵ در ۲۵ متر مساحت دارد و تقریبا مسطح و یکی از جاذبه های مشهور توریستی نروژ است. پیاده روی تا این پریکستولن از یک مسیر کاملا شیب دار و حدود ۲-۳ ساعت طول می کشد.
سفر به هریک از این جاذبه های سنگی به تجربه کوهنوردی خوب و عدم ترس از ارتفاع نیاز دارد. اگر این موارد را در خودتان می بینید، حتما بازدید از این نقاط را در برنامه های آینده تان قرار دهید.
سفر به سواحل سنگی نروژ
سفر به سواحل سنگی نروژ
سفر به سواحل سنگی نروژ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج