جاباما
۴۰۹۸۵
۲۲۱ نظر
۱۲۳۷۹
۲۲۱ نظر
۱۲۳۷۹
پ

اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید

با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه» در سال‌های گذشته همیشه خانواده‌هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن فرزند پسر، خانواده‌ای چند نفره از دختران داشتند و البته بودند خانواده‌هایی که برعکس بودند.

مجله سیب سبز: با وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم باشه» در سال‌های گذشته همیشه خانواده‌هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن فرزند پسر، خانواده‌ای چند نفره از دختران داشتند و البته بودند خانواده‌هایی که برعکس بودند.
در این میان برخی از قدیمی‌ها هم توصیه‌هایی برای پسر یا دختردار شدن می‌دادند که اغلب مبنای علمی نداشت. با پیشرفت علم اما احتمال تعیین جنسیت فرزند پیش از بارداری، پررنگ و پررنگ‌تر شده است. این روزها با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. در اینجا برخی از مواردی را که بهتر است بدانید با هم مرور می‌کنیم. فراموش نکنید که همه این روش‌ها احتمالی است و هنوز به‌جز لقاح آزمایشگاهی روض قطعی برای تعیین جنسیت جنین وجود ندارد.

اگر قصد دارید بچه‌دار شوید و جنسیت بچه برایتان مهم است، این مطلب را از دست ندهید.

2 کروموزوم X یعنی دختر

همان‌طور كه گفته شد سلول جنسی زن 2 کروموزوم X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX هستند. اگر اسپرم حاوی X به تخمک كه آن هم حاوی كروموزوم X است وارد شود، جنین دختر خواهد بود. در اصل روش‌هایی که امروزه برای تعیین جنسیت توصیه می‌شود همگی برای پیش از بارداری است و اگر لقاح انجام شود، دیگر نمی‌توان جنسیت جنین را تغییر داد.
اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید

مى‌‌گویند اینها بچه را دختر مى‌كند

محیط را اسیدی کنید

باور درست

یکی دیگر از موارد قابل توجه در دختردار شدن آن است که پیش از مقاربت باید واژن اسیدی باشد؛ به همین دلیل بهتر است واژن را با 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید که در یک چهارم لیوان آب محلول شده، شست‌وشو داد. برای اسیدی ماندن محیط زن باید از هیجان جنسی دوری کند زیرا به این ترتیب محیط رحم خنثی می‌شود و شانس تولد دختر هم کاهش می‌یابد.

کم‌آبی موثر است

باور درست

دانشمندان با مطالعه یافته‌های تاریخی تولد و مرگ دریافته‌اند در زمان سختی‌ها مثل قحطی و خشكسالی تعداد دختران به دنیا آمده نسبت به زمان‌های دیگر بیشتر بوده است. با اینكه به طور كامل مشخص نیست كه دلیل این اتفاق چیست اما آمارها نشان می‌دهد هنگام قحطی و خشکسالی، بارداری‌ها بیشتر به تولد دختران منجر می‌شود. فرضیه‌ها می‌گوید بدن زنان در برابر شرایط زیست محیطی واكنش نشان می‌دهد.

نمك نخورید

باور درست

گفته می‌شود اگر زوجی دختر بخواهد باید یک ماه قبل از بارداری از مصرف نمک خودداری کرده و به طور کلی نمک را از غذایشان حذف کنند زیرا نبود نمک در غذاها باعث افزایش فعالیت‌های غدد فوق کلیوی می‌شود و ترشح هورمون غشای فوق کلیوی را زیادتر می‌‌کند. دانستن این نکته مهم است که این رژیم‌ها حداقل برای ۴ تا ۶ هفته به صورت متوالی باید رعایت شود.

زمان مهم است

باور درست

اگر لقاح چند روز قبل از تخمک‌گذاری انجام شود، شانس تولد دختر را افزایش می‌دهد. حقیقت این است که تعدادی از مطالعات نشان می‌دهد ارتباطی بین زمان لقاح و جنس کودک وجود دارد. این تئوری وجود دارد که اسپرم حاوی کروموزوم X بزرگ‌تر و قوی‌تر است؛ بنابراین می‌تواند زمان طولانی‌تری زنده بماند.
یک كروموزوم Y یعنی پسر ‌

به طور کلی 2 کروموزوم جنسی هر فرد، یکی از پدر و دیگری از مادر تامین می‌شود. 2 نوع کروموزوم جنسی در بدن وجود دارد: کروموزوم X و کروموزومY . سلول جنسی زن 2 کروموزوم X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX است؛ بنابراین بسته به اینکه کدام نوع اسپرم X یا Y با تخمک حاوی کروموزوم X ترکیب شود، جنسیت جنین مشخص می‌شود. اگر اسپرم حاوی کروموزوم Y موفق به نفوذ در تخمک شود، جنین پسر خواهد بود.
اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید
مى‌‌گویند اینها بچه را پسر مى‌كند

آرام باشید و استرس را از خود دور کنید

باور درست

تحقیقات ثابت کرده زنانی كه می‌خواهند در آینده فرزند پسر داشته باشند، بهتر است خونسرد باشند زیرا زنان نگران و مضطرب بیشتر صاحب فرزند دختر می‌شوند. دانشمندان با اندازه‌گیری میزان هورمون استرس در زنان باردار متوجه شدند احتمال اینکه فرزند زنان پراسترس و نگران دختر باشد حدود 75درصد بیشتر از زنانی است که خونسرد و آرام هستند.

نمک را فراموش نکنید

باور درست

برعکس رژیم غذایی برای دختردار شدن، باید برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی كه حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و كروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود. به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما، انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر را زیاد کند.

محیط را قلیایی کنید

باور درست

اگر خانم 15 دقیقه قبل از مقاربت 2 قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در یک لیوان آب حل کند و با این محلول واژن را بشوید احتمال پسرشدن جنین بیشتر خواهد شد زیرا با ایجاد محیط قلیایی احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر است. به طور کلی اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک‌گذاری انجام شود نوزاد پسر خواهد بود زیرا در زمان تخمک‌گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی‌تر، رقیق‌تر و ارتجاع‌پذیرتر است و حرکت اسپرم‌های Y را بسیار سهل و آسان می‌کند.

قهوه را فراموش نکنید

باور درست

اگر مردی قبل از برقراری رابطه جنسی قهوه بنوشد، قهوه موجب فعال‌تر شدن اسپرم Y شده و احتمال افزایش جنسیت پسر را بیشتر می‌كند.

گندم بخورید

باور درست

در طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام و خوراكی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می‌دهد.

ته غذا سهم شماست

باور نادرست

قدیمی‌ها هر وقت خانمی را می‌دیدند که ته غذاها را می‌خورد و علاقه عجیبی به تمیز کردن بشقاب خودش و حتی دیگران دارد، بدون درنگ می‌گفتند که او در آینده پسردار خواهد شد.

پسر بچه را روی زانوی عروس بنشانید

باور نادرست

قدیمی‌ها نسخه‌های عجیب و غریبی برای دخترزا یا پسرزا شدن زوج‌های جوان می‌پیچیدند. از آنجایی که تمایل به پسردار شدن در گذشته بیشتر بود بیشتر این نسخه‌ها هم برای پسرزا شدن تجویز می‌شد. در واقع آنها برای اینكه طبیعت پسرزایی را در دختران ایجاد کنند و طبع و مزاج زنان دخترزا را برگردانند، آداب ویژه‌ای داشتند که بیشتر آن زمینه آیینی داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • در اینجا ناشناس

      وای که چقدر پسر دار شدن سخته و همه میخوان پسر دار بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با عرض سلام مطالبتون خيلي جالب بود من امريكا زندگي ميكنم و از طريق سرچ در اينترنت متوجه شدم كه دكتر طاهره مختاريان انتخاب جنسيت ميكنن و به خارجي ها هم كمك ميكنن و از اين طريق من تونستم از طريق تلگرام همه مطالب رو ازشون بگيرم و سه ماه منو راهنمايي كردند و الان به خواست خدا صاحب فرزند پسر شدم و خوشحالم كه دنيا طوري شده كه از راه دور هم ميتونم از كمك هموطنان عزيزم استفاده كنم از سايت مفيدتون بسيار ممنونم

      • Zahra

        سلام ببخشید آی دی تلگرام دکتر طاهره مختاریان را

    • زهرا خانوم

      الان دیگه انقدر زوج ها دیر وسخت بچه دار میشن که فکرنمیکنم 90درصدشون یادشون بیوفته که جنسیت بچه چی باشه!فقط دعا میکنن که بچه دارشن!همین...

      پاسخ ها

      • مینا

        واقعاً انقدر ناشکری کردن که حالا احتمال محرومیت کامل از فرزند انقدر بالا رفته

    • محمد

      با سلام و خسته نباشید
      خواستم بگم که بعضی از مراسمات و اداب و روسومی که قدیمی ها انجام میدادند بسیار درست است چون از لحاظ روانشناسی به خصوص در بدن زن یکسری واکنش های در بدن ایجاد میکند که باعث پسرزای یا دختر زای میشود که یک مورد آن غرور زن نسبت به مرد یا بهتر بگم برتر بینی زن نسبت به شوهرش باعث دختر زا شدن زن میشود و بالعکس شما در این رابطه بیشتر تحقیق کنید باتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی سواد

    • مریم ازتهران

      مهم نیست دختردارشدن یاپسردارشدن سخت یا اسون مهم اینه که خدا هرچی میده سالم باشه

    • بدون نام

      سلام خسته نباشین خیلی مطالب آموزنده است

    • فافا

      مادرشوهرمن بعد از عروسیمون هربار که پسر جاریم رو که نوزاد بود و من بغلش میکردم میدید می گفت : بسه دیگه پسر میزای بچه رو بذار زمین !!!!!!
      عقلت منو کشته .

    • صباح سادات

      سلام خسته نباشید من ی دختر دارم خیلی میترسم نوزاد دومم دختر باشه بخدا فقط بخاطر حرفای شوهرم.دعا کنید خدا بهم ی پسر بده شاید از تیکه هاش راحت شم

      پاسخ ها

      • مهربان

        سلام خانومی. چی شد بچه دومت؟؟دختریاپسر؟؟

    • نعیمه

      خیلی هم دلشون بخواد که خدا به کسی دختر بده-دختر داشتن لیاقت می خواد-من یک پسر دارم از اولش هم دختر دوست داشتم الان هم دوست دارم.واقعا برای بعضی ها متاسفم با این طرز فکرشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لبا پیش خودم دختر درست کنم

    • يلا ازتبريز

      سلام من ية پسر٥ سالة دارم دوست دارم دخترداربشم.شوةرم خيلي دختردوست دارة

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترشی بخور

    • زهرا

      سلام منم یه دخترنازدارم اسمش محناست خیلی دوستدارم پسرداشته باشم دوباره میخوام بارداربشم برام دعاکنید

    • غریبه

      سلام من ماه سوم بارداری هستم همه روش های سنتی رو انجام دادم نشان دهنده پسر بود دیروز رفتم سونو گفت احتمالا دختر باشه همه این روش های قدیمی خرافاته.

      پاسخ ها

      • عصمت الله. وردی

        روشهای سنتی منظورتون چه روشهایی هست خانمی

    • مريم ازقزوين

      من يه ختره ناز دارم،ميخوم براش داداش بيارم دعا كنيد

    • فاطمه از بوشهر

      سلام دوستان من یه دختر دارم الان دوباره قصد دارم باردار بشم پسر دوست دارم برام دعا کنید

    • نسرین

      واقعا باورم نمیشه هنوز تو این دوره زمونه هستن کسایی که فک میکنن پسر بهتر از دختره و خودشون هم متاسفانه خانومن! خدا رو شکر که تو اطرافیان من همچین آدمایی وجود ندارن

      پاسخ ها

      • sahar

        خوبه که گفتی اطراف تو کسی نیس اطراف توهم بود این حرفو میزدی وقتی من برای اولین بار رفتم سونو بچه اولم بود گفت دختره مادر شوهرم اومد گفت برادرشوهرم گفته دختر بود سقطش میکردین ادم هیچ موقع رازی نمیشه کسی به فرزندش یه همچین حرفی بزنه وهمون خدا از تودلم اگاه بود

    • ستایش

      سلام من دو تا دختر گل دارم دومی وقتی که آمد شده همه زندگی برای ما فکر میکنم خدا به من داد تا طعم چیزی را که برام بهتره بفهمم اولی را هم خیلی دوست دارم حالا هم دارم سعی خودم رو میکنم یه داداش براشون از خدا بگیرم من برای همه بی بچه ها دعا میکنم خداوند از لطف وکرمش بهشون اولاد سالم بده اگه پسر میخواهید نماز شب رو فراموش نکنید من هم تازه شروع کردم

    • ملیسا

      منم دو تا دختر دارم خدا رو هم شکر میکنم همیشه آرزو بود که ۲دختر داشته باشم ،چون خودم خواهر دارم و میدونم خواهر نداشتن خیلی بده
      ولی سومی رو دوست دارم پسر باشه وبرای اینکه دیگه ریسکی نداشته باشه میخوام ivf,pgdکنم شما تجربه ای داشتید ؟ به نظرتون کار درستی میکنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تلاش کن با ای وی اف می شه حتما

      • بدون نام

        من دو بار انجام دادم نتیجه نگرفتم

    • نفس

      منم بچه دختر خیلی دوست دارم اما باید گفت خدای هرجی میدی فقط سالم باشه

    • زهرا

      سلام من فرزنداولم باردارهستم سه ماهم هست نمیدونم جنسیت بچم چیه شوهرم میگه فقط پسر ولی براخودم فرقی نمیکنه دردرجه اول سالم باشه الان خیلی استرس دارم نمیدونم چکارکنم

    • بهار

      واقعا جالبه که هنوز این ظرز فکرا وجود داره، قدیم پسر از پدر و مادر نگهداری می کرد و واسه همین برای والدین ارزش داشت اما الان که پسرا خودشونم نمی تونن جمع کنن چه برسه به پدر و مادر، با اینکه وقتی بچه ها بزرگ میشن میرن پی زندگی خودشون ولی باز وفای دختر خیلی بیشتر از پسره، پسرا وقتی زن می گیرن انگار نمی تونن رابطه درست رو با مادر و همسر برقرار کنن و اکثر مواقع دل مادره که می شکنه، چقد مشکلات می بینیم بین عروس و مادرشوهر و قطع رابطه هایی که اتفاق می افته ولی بازم مردم دلشون پسر می خواد، در حالیکه رابطه دختر بعد ازدواج در بیشتر موارد نه تنها سست نمیشه که محکم ترم میشه، دخترها خیلی دلسوزترن و میشه بیشتر رو کمکشون حساب کرد. تو بچگی اونایی که
      پسر دارن بدون اینکه دلیلش رو بدونن خوشحالن ولی وقتی بچه ها بزرگ شدن اونایی که دختر دارن با دلیل خوشحالن چون قرار نیس تنها بمونن و یه همدم واقعی با جون و دل کنارشونه

      پاسخ ها

      • طاهره

        منم با نظر اینکه میگن توکل بخدا موافقم تنها اوست که میداند دختر بهتر است یا پسر ومالیاقت کدوم را داریم من دوتاپسردارم دختر خیلی دوست دارم همه ماادمها همیشه چیزی را که نداریم حسرت داشتنش را داریم منم دختر خیلی دوست دارم ولی توکل بچه ندارن واونایی که دختریا پسر میخوان به خدای مهربان خودم میکنم برام دعا کنید برا همه اونایی که ندارند

      • Mahnaz

        خیلی حرفت قشنگ بود دمت گرم

    • بدون نام

      باسلام من میخوام باردار بشم دوست دارم بچه ام پسر باشه به نظرتون چکارکنم.

      پاسخ ها

      • مهدی

        سلام .برای منم دختر پسر فرق نداشت و نداره .قبول دارم ک دختر دلسوز تره ولی شمام بدون ک خیلی پسرا هستن ک عاطفشون از دخترا بیشتره .شاید شما اطرافت ندیده باشی .قرار نیست هرکس پسر داره تنها باشه☺☺

      • بدون نام

        رژیم بگیر شانست بالا میره

    • سمیه

      سلام به همه دوستان خواستم بگم یه دخمل 1.5ساله دارم همه دنیای منو باباشه خداروشکرمی کنم که سالمه دوستان ازخدافرزند سالم وصالح بخواین همین

    • سپیده

      به نظر شما جدول چینی تعیین جنسیت صحت داره؟من الان تحت نظر متخصص هستم و رژیم دارم برا پسر دار شدن ولی ماهی که قراره اقدام کنم توی جدول بچه میشه دختر نمیدونم جیکار کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام جدول بچه یعنی چی ؟چون منم میخوام دختر بیارم چون 2تا پسر دارم

    • فریده

      جدول چینی مزخرفه.بهش اعتماد نکنید.برا من گفت پسره.آخرش دختر از آب دراومد.خرافاته......!

      پاسخ ها

      • سنا

        جدول چینی چرت و مزخرفه.برا من هم گفت پسره،دختر دراومد....!

    • زری

      اصلا بچه نمیخواستم دعا کنید بره وقتی امادگیشو نداری و هیچی هم نداری نه دخترش مهمه نه پسرش

    • zahra

      سلام من یه دختر دارم میخوام دوتا بچه بیشتر نداشته باشم برام دعا کنید فرزند بعدیم پسر باشه برام دعا کنید

    • بدون نام

      سلام منم به درد دختر زایی مبتلام به فکر یه دعاگر م برا پسر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توکل ب خدا ی دکتر خوب برو انشاا...نتیجه میگیری عزیزم دختر زایی همش خرافاته

    • معصوم

      من پسره ده ساله دارم زندگیمونه حالا میخام براش ابجی بیارم.......فقط خدا کمکم کنه همین

    • عشق دختر

      واقعا متاسفم برای کسانیکه فکرمیکنن پسر بهتره.فرزند سالم و صالح لطف بزرگ خداست.نه دختر یا پسر!!!







      صصالحصصصالحلطف بزرگ خداست.

    • بدون نام

      به نظر من بچه دوتا کافیه خیلی خوبه که یک دختر ویک پسر باشه که جفتشون جور باشه, ولی اگر نشد خداروشکر صحیح وسالم باشن وباعث سرافرازی پدر ومادرشون باشن,بیایید ناشکری نکنیم.

    • ازاده

      من یه دختردارم دوست دارم یه پسرهم داشته باشم نمیدونم به رژیم اعتمادکنم یانه

    • نازی

      من پسرم یازده سالشه ولی یه دختر میخوام چی باید بخورم که بچم دختر بشه

    • الهه

      نظر user
      | درباره
      اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید
      IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
      |
      ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
      پاسخ
      0
      0
      سلام منم به درد دختر زایی مبتلام به فکر یه دعاگر م برا پسر


      واقعاااااااااااااا برات متاسفم
      اولين بچم دختره 5سالشه گذاشتم دوباره باردارشدم سه ماه قبل از بارداري هم همه اين کارارو کردمو آخرشم سپردم به خدا و به اون توکل کردم/ برا اينکه بچم پسر بشه /حالا 5ماهمه رفتم سه بعدي ميگه دختره منم ميگم خدايا راضيم به رضايه تو خيلي هم وحشتناک دلم پسر ميخواست به خاطره اطرافيام ولي نشد خب به جنگه خدا که نميشه رفت بازم ميگم خدايا شکرت/تو سر فرازم کن/دخترام ميتونن بهترين دکتراي کشور بشن

      پاسخ ها

      • طاهره

        سلام مادرهای مهربون من دو تا پسر گل دارم می خواهم بچه سومیم دختر باشه برام دعا بکنید رفتم دکتر رژیم ایشالاه دو ماه دیگه اقدام . می کنم. تو رو خدا دعا کنید من خودم. غریبم دختر دوست دارم

    • بدون نام

      سلام واقعأ از مطلباتون ممنونم منم دوتا پسرگل دارم هم بچه ها وخودمو شوهرم دلمون دختر میخاد برام دعا کنید که منم دختردار بشم نذرکردم اگه بچم دخترشدبه نیت حضرت فاطمه(س)اسمشوفاطمه بزارم

    • زهرا

      من شنیدم فبل باردارشدن اگه غذاهایی که جنبه ی گرمی دارندبخوریدحتماصاحب پسرمیشید.مثل زعفرون.خرما.ادویه های گرم.عسلو...

    • ثریا

      با سلام
      وقتی از حکمت خدا آگاهی نداریم اصرار بی جا برای چیه خدا بنا به دلایلی هرکس را مسئول پرورش فرزند دختر یا پسر میکنه.

    • حنیفه عمر

      من چهار دختر دارم و در کدام شان امیدوار بودم این پسر میشود خدا راشکر گزارم که دختر های سالم وصحتمند اند ودوستشان دارم باز هم میخواهم پسر داشته باشم لطفا مرا رهنمای کنید اگر خواست خداوند باشد این بار پسر دار شوم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله خدایک پسرسالم وتندرست بهت بده التماس دعا

      • طاهره

        من وشوهرم خیلی گرمی وفلفل میخوردیم ومن خیلی خرما اودویه های گرم میخوردم پسرشد

    • مهسا

      سلام دوستای عزیز. همیشه کسی که پسر میخواد و دنبال اینه که چجوری پسردار بشه صرفاً بخاطر این نیست که خرافاتیه یا عقایدش قدیمیه، دلیلش میتونه قطع وراثت یه ژن معیوب مثل هموفیلی به فرزند دختر باشه. سعی کنید زود قضاوت نکنید

    • riyhan

      سلام منم دوتا دخترگل دارم میخوام بارداربشم واگه خدا بخواد پسر بشه خودم وشوهرم غذاهای گرم وخرما وموز وهویج زیاد میخوریم تا ببینیم خدا چی میخواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام منم دوتا دختر گل دارم سومی اقدام کردیم دکتر رفتیم گفته لبنیات نخورید چیزای گرم بخورید هروقت پریود بشم برم پیش دکتر یک بار بیشتر نرفتم تاببینین خدا چی میخواد بعضی ها میگن دعا هست بخونی پسر میشه

    • علی اصغر

      سلام دوستان هیچوقت کسی رو که دنباله جنسیته مسخره ش نکنین ممکنه از اطرافیان یا از طرفه شوهرش تحته فشار باشه من بچه ی اولم دختره انقدر حرفو تیکه شنیدم ولی براخودمو شوهرم اصلا مهم نبوده ولی دوست دارم دومی پسر باشه . طبیعیه اونی که پسر داره دختر میخاد اونی هم که دختر داره پسر میخاد انشالله به خواسته هاتون برسین منم خدا بهم یه پسر بده . از الانم خودمو اماده میکنم با رژیم غدایی و محلوله جوش شیرین . انشالله که کارساز باشه

    • نازی

      بابا اونایی ک تجربه دارن بگن بقیه چکار کنن پسردار شن یا دختر دار بگید ک بقیه بدونن بیخودی دارو و رژیم پیش نگیرن نظر دادن فایده نداره

    • عباس

      من سه تا پسر دارم بزرگترین آرزوی من یک دختر است شما نمیدونین خانواده بدون دختر یعنی چی

    • بدون نام

      سلام منم دو تا دختر دارم حالا اقدام کردم برای بارداری تو رو خدا برام دعا کنید پسرباشه

    • بدون نام

      من چهارتا دختردارم دارم رژیم غذای انجام میدم واقعا سحت داره تورو خدا راهنمایم کنید ممنون

    • بدون نام

      من چهارتا دختردارم دارم رژیم غذای انجام میدم واقعا سحت داره تورو خدا راهنمایم کنید ممنون

    • بدون نام

      راه حل اساسی. برای دختر دار شدن چیست

      پاسخ ها

      • Bahar

        عزیزم تو سرکه بشین .

    • بدون نام

      سلام منم یه دختر دارم شوهرم وپدرشوهرم خیلی دوست دارن بچه بدی مون پسر باشه آخه دو تا جاریام هم دختر دارن آخه پدرشوهرم نوه پسری نداره برام دعا کنین

    • ایلین

      سلام به همه برای اون های که ۲تا دختر دارن روش iuiخیلی خوبه تزریق اسپرم پسر در داخل رحم بدون جراحی ۱۰۰درصد تظمینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چجوری

    • ازی

      دعا کنید من بچه دار بشم دوستان خیلی تنهام زندگی بدون بچه بدون شک از هم می‌پاشه ، منم پسر میخواستم ولی الان میفهمم اگه یه دخترم داشته باشیم چقدر خوبه و زندگی استواره
      انشالله خدا به آدم بچه بده سالم باشه جنسیتش مهم نیست

    • بدون نام

      سلام دوستان جدول چینی واقعا صحت نداره؟ من واسه چند نفر از اطرافیانم چک کردم درست بود

    • بدون نام

      غذاهای شو ر و بانمک بخورین

    • هاله

      من دكتر رفتم وهزينه زياد كردم براي پسر دار شدن ولي هنوز باردار نشدم اگر حامله بشم بچم پسر بشه حتما براتون مينويسم جچي كارا كنيد براي منم دعا كنيد تا صاحب يه پسر بشم

      پاسخ ها

      • پری

        سلام چی شد هزینه کردی جواب گرفتی

    • بدون نام

      سلام چیکار کنم پسر داربشم لطف کنین راهنمیایی کنین

    • بدون نام

      منم دوتادخترنازدارم که تموم زندگیمن ازم یه داداش میخان توروخدابرام دعاکنیدکه خدایه پسرسالموصالح بهم بده چون ارزومه

    • فرحانه

      من برای بارداری چهارم زیر نظر دکتر هستم دعا کنید بچه پسر بشه چون سه تا دختر دارم البته که با دنیا عوضشون نمی کنم اما از دست حرفهای اطرافیان چه میشه کرد همیشه نیش و کنایه

    • مادر

      ممنون.اززحمات شما.منم دوتادخترنازمهربون دارم.ولی پدر شوهرم نوه پسری نداره..دعاکنین به آر روش برسه....نمیدونم اقدام کنم یانه...هنوزشک دارم مطمئن کنی دم

    • آیدا

      من یه دختر زیبا دارم دارم به دومی فکر میکنم دوست دارم پسر باش ولی همسرم از این طرز فکر من ناراحت شد اون میگه راضیم به رضای خدا

      پاسخ ها

      • دلارا

        اگه میخواهین صاحبه پسر بچه بشین حتما با جوش شیرین خودتونو بشویین صدرصد بچتون پسر میشع

    • بدون نام

      سلام من تازه وارد این سایت شدم وپدر یه دختر هستم وخودم وهمسرمدوست داریم فقط خدا بچه های سالمی بهمون ببخشه واسه شما هم همین آرزو رو دارم

    • حسین

      با سلام شرمنده طبق ایه قران که امده جنسیت فرزند به پدر بستگی دارد اما اگه ماهم بخواهیم علمی ان را بررسی کنیم همینطر است چون کرزوم های مادر xxوکروموزوم های پدر xyمی باشد پس اگه پدر کروموزم y را بدهد فرزن پسر میشود وا اگر x را بدهد فرزند دختر پس پدر عامل تععین کنندهی جنسیت فرزند میباشد

    • اتنا

      من ازدواج کردم با کسی ک دوسش ندارم

      دلم میخاد ب عشقم برسم و بچه ی اونو ب دنیا بیارم
      ن کسی ک دوسش ندارم


      دعا کنید زودتر بتونم طلاقمو بگیرم ب هر بهانه ای دلم پوکید

      شوهرم بچه میخاد ازم اما من خودشو نمیخام چ برسه ب بچشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زودتربمیر

      • بدون نام

        خجالت بکش گستاخ....ایشالله بچه دار نشی

      • بدون نام

        تو لیاقت زندگی مشترک و همسر بودن رو نداری چه برسه به مادر شدن.اول خودت رو درمان کن.بعد به فکر چیزای دیگه باش

      • بدون نام

        وقتی ازدواج کردی نمیخاستن بکشننت که اینو بدبخت کردی اومدی تو زندگیش... میرفتی پی عشقت.اون اگه عشقت میبود هیچ وقت کوتاه نمیومدی .وهمینطور اون طرف مقابله...

    • گلی

      سلام من دوتادخترگل دارم دوسال پیش یکبارسقط داشتم الان میخوام بزارم کمکم یه بچه دیگه گیرم بیاد اون دوتاسزارین شدم میترسم برام خطرداشته باشه لطفاراهنماییم کنیدراستی اون دوتابیهوشم کردن میگن بیحسی بهتره یابیهوشی نمیدونم لطفاراهنمایی

    • خانومی

      سلام خانوما.من یه معجون پسردار شدن بهتون معرفی میکنم.که مادر شوهرم با خوردنش 3تا پسر پشت سر هم اورد.دستورش از یه خانوم کرد تو کرمانشاه گرفته .برای من که اثر کردو الان پسر دارم.مواد حاوی این معجون شامل:فلفل سیاه ،دارچین،زنجبیل،پودر خاک قند از هر کدوم یه قاشق چایخوری میریزید تو یه شیشه بعد روش عسل میریزید درشو میبندین تا چند روز بمونه روش یه لایه سفید ایجاد میشه اون موقع اماده مصرفه خوردنشو باید از روز اول پریود شروع کنین .امیدوارم برای شما هم موثر واقع بشه.

    • خانومی

      سلام خانوما.من یه معجون پسردار شدن بهتون معرفی میکنم.که مادر شوهرم با خوردنش 3تا پسر پشت سر هم اورد.دستورش از یه خانوم کرد تو کرمانشاه گرفته .برای من که اثر کردو الان پسر دارم.مواد حاوی این معجون شامل:فلفل سیاه ،دارچین،زنجبیل،پودر خاک قند از هر کدوم یه قاشق چایخوری میریزید تو یه شیشه بعد روش عسل میریزید درشو میبندین تا چند روز بمونه روش یه لایه سفید ایجاد میشه اون موقع اماده مصرفه خوردنشو باید از روز اول پریود شروع کنین .امیدوارم برای شما هم موثر واقع بشه.

      پاسخ ها

      • نسترن

        طرز مصرفش چطوریه چقد مصرف بشه و تا چند روز؟

      • نسترن

        چجوری مصرف کنیم تا چن روز روی چه مقدار؟

    • فروزان

      سلام دوستان منم قصد بچه دارشدن دارم.اول سالم باشه بعدش خوشگل وتوپولی.امیدوارم همه به ارزوهاشون برسن .

    • ویانا

      واسه من هیچ روشی اثر نکرد.واسه پسر

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید.. ایشالا هر که. هر بجه ای میخاد.. خدا بهش.. بده.. سالم صالح.. برا من هم دعاکنید

    • باران

      خدا کمکتون کنه واقعا من هفتا پسر دارم دوتا دختر

    • بدون نام

      خواهش ميكنم منم دعام كنيد

    • نازي

      سلام خسته نباشيد مطابلتون خيلي عالي بود
      ميخواستم بدونم براي تعيين جنسيت بچه از چند ماه قبل بايد اين مسايل رو رعايت كرد؟ممنون ميشم اگه جوابمو بدين

    • بدون نام

      خدابه آدم ..بچه میده نه از روی هوس بلکه عوض چون تقدیر و میبینه پس شکر کنید شکر خدای مهربان که به من رومیسا داده

    • گوهر

      سلام منم یه فرزند پسر دارم دوباره باردارم راضیم به رضای خدا

    • بدون نام

      رژیم غذایی سه ماه قبل از بارداری حتما جواب میده.موقع نزدیکی جوش شیرین استفاده کنین.در دوران پریودی زعفرون دم کنین.

    • فاطما

      سلام من یک پسر خوشکل 4ساله به نام یوسف دارم حالا میخام حامله شم دعا کنین بعداز سلامت بودنش اگه خدا خاست یه دختر بهم بده

    • لیدا

      سلام دوستان منم به نوبه خودم واسه همتون دعا میکنم به آنچه میخواید با توکل به خدا برسین چون تا وقتی اون عزیز بالایی ،نخوآد هیچی امکان پذیر نیست. منم دو تا دختر عزیز دارم وبرای پسر از طریق آی وی اف اقدام کردم البته بایدبگم یک سال تموم با کلی شرایط سخت و هزینه زیاد وکلی دارو ، بارداری صورت گرفت اما تو دو ماهگی دیگه قلبش نزد و سقطش کردم، برا همین میگم تو هر کاری اراده خدا شرطه اول.....حالا میخوام با توکل بیش از قبل از راه رژیم غذایی اقدام کنم ،...... برام لطفا دعا کنید.

    • تارا

      سلام یه ماهه باردار شده ام ناخاسته دو تا دختر گل دارم که زندگی منن . سر دومی خیلی از مادر شوهرم حرف شنیدم و همچنین از همسرم. خواهش میکنم دعام کنید این یکی اول سالمو صالح و بعد پسر باشه. حالاتم که فرق میکنه با بارداری اول و دومم. التماس دعا دارم . من هم ارزو میکنم همه اونایی که التماس دعا داشتند صاحب ارزو هاشون بشن...

    • سعید

      من میخواهم بچم پسر باشه کمکم کنید ممنون میشم

    • رها

      من 5تا دختر دارم ارزوی یه دختر دیگه هم دارم...دعا کنید واسم ی نی نی دختر بیارم

    • بدون نام

      سلام من خودم ی دختر دارم خواهر شوهرم بچه دار نمیشود 15 ساله ازدواج کرده به من گفت بزار بچه داری بشی بدش به من منم قبول کردم الان بچه ای که بهش دادم یک سالشه شیر خودمم نخود از بیمارستان دادمش

      پاسخ ها

      • ندا

        وااای چه دل بزرگی داری تو

      • بدون نام

        خدا خیرت بده چقدر ثواب کردی

    • مریم

      منم یه دختر سه ساله دارم اما الانم فهمیدم سه هفته ای هست حامله ام با اینکه سنم کم است اما باز میخوام من خودم داداش ندارم میدونم سخته از خدا میخواهم یه پسر بهم بده میدونم که این حرف ها وسنت ها خرافاته فقط اونکه تعیین کننده است پسرباشه یا دختر فقط خدا .

    • دینا

      سلام منم دوتا دختر گل دارم خودم وشوهرم خیلی دوستشون داریم از خدا میخوایم یه داداشم بهشون بده.میخواستم ببینم رژیم غذایی صحت داره میشه روش حساب کرد.ممنون میشم جوابمو بدین

    • ستاره

      خانمهای که پسرمیخان تخم هویج دم کنن سه روز اول پرید ناشتابیست دفع دم کنیدبخوریدسعی کنیدخرماوموز زیادبخورید وبه خداتوکل..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای دختر دار شدن چه رژیمی بهتره

    • bahar

      برام دعاکنیددوستان خیلی احتیاج دارم ب بچه دارشدن .تازه اقدام ب بارداری کردم امااگه نشم خیلی افسرده میشم

    • بدون نام

      ﺳﻼﻡ ﻣﻨﻢ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻢ ﭘﺴﺮ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﭼﻲ ﻛﺎﺭﻛﻨﻢ

    • مندی

      خداروشکریه پسرسالم دارم یکی دیگه هم توراه دارم,اول خواست خدا
      استفاده کردن ازجوش شیرین
      خوردن نمک,ازروزیازدهم دوره خوردن دم کرده ی تخم هویچ تاروزاقدام
      خانم هم ازروزاول دوره تاهفت روزکامل روزی ده عدد خرمابخوره
      خیارشوربیسکوییت نمکی بخوره
      حلیم تهیه شده ازگندم بخوره
      مردهم غذاهای گرمی وچهامغزباعسل بخوره
      خانم قبل ازاقدام سونوبده که اندازه فولیکول مشخص بشه بهتره
      لبنیات خیللللی کم بخوره
      تقریبأیکهفته قبل اززمان تخمک گذاری اقدام نکنه,که تعداداسپرم بیشترباشه بخاطرپسردارشدن خوبه
      آیت الکرسی زیادبخونه
      اگه صلاح خداباشه پسرمیشه
      ولی تروخدااصراربیجانکنید,همیشه ازخدابخواین که اگه صلاحه بهتون بده

    • مادر

      سلام.من 2تادخترخوب ودلسوزدارم خیلی دوستشون دارم بایاری خدادوست دارم بارداربشم صاحب پسربشم هم خودم دوست دارم هم شوهرم.دختراولی 8سالش هست همش سرسجاده نمازدعامی کنه خدابهم یه داداشی بده.خداوکیل برامون دعاکنید ممنون

    • Lia

      سلام به همه دوستان
      به نظرمن جنسیت فقط وفقط،دست خداست
      خیلی هاسال هارژیم گرفتن و جواب برعکس دیدن
      نمیدونم چراهرکی پسرمیخواد دختردار میشه هرکی دخترمیخوادپسردار!!!
      پسرخواستن ازبی فرهنگی نیس خیلی وقتهابخاطر ترس ازتیکه ونیش وکنایه اطرافیانه

    • نسیم

      من یه دختر ناز دارم..دوس دارم یه دختر ویه پسر دیگه هم بیارم

    • الهه

      چه اهمیتی داره چی باشه
      انشالله صالح باشه

    • بدون نام

      سلام دوستان،منم ی دختر دارم ۴سالشه حالام میخوام اقدام کنم برا بارداری،منو شوهرم هردو پسر دوستداریم،من خودم نه خواهر دارم نه برادر، خدا بهم ی دختر داد خواهرم شد،امیدپارم بهم ی پسرم بده،راضیم ب رضای خدا....

    • مهدیه

      س من 4 ماه رژیم گرفتم تا پسر دار شم اما الان فکر کنم باردار م اما طرف چپ تخمدان یه نبض هایی احساس میکنمبه نظر دوستان من پسر دار پشم یا دختر دار لطفا جواب دهید

    • ماری

      سلام دوستان من و شوهرم رژیم کامل پسر گرفتیم و زمان دقیق تخمک گذاری هم رعایت کردیم و رفتم سونو دختره

    • منیر

      سلام به نظر من برید یه سر توبیمارستانهای سرطانی وبچه های معلول بزنید اونوقت بابت هر چییزی که خدا بهتون داده صدبار شکر میکنید که بچه هاتون چه دختر و چه پسرسالمند

    • محیا

      سلام دوستان من چند تا دعای معتبر برای پسردارشدن دارم اول اینکه 40روز ختم زیارت عاشورا با صد سلام وصد لعن حتما جواب میده دوم اسمش رو نذرکنید و اینکه دوسه ماه قبل لبنیات و سروی قطع وگرمی بخورید و اینکه روی هرچیزی که میخورید فلفل سیاه که خودتون پودر کردید بریزید و چند تا دعای دیگه دارم هرکی خواست تو ایمیلم بهم بگه که براش بفرستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بگید

      • بدون نام

        سلام میشه برام دعاهاتونو بفرستین؟؟؟

    • فرشته

      سلام من یه دختر دارم شوهرم خیلی دوست داره که پسر داشته باشیم برام دعا کنین عزیزان

    • رومینا

      من که یه دختره ناز دارم پنج سالشه .الان هم باردار هستم هنوز نمیدونم چیه اما از ته دل میخوام خدا دوباره بهم دختر بده .چون با تولد دختر اولم زندگیم تغییر کرد .

    • رومینا

      من که یه دختره ناز دارم پنج سالشه .الان هم باردار هستم هنوز نمیدونم چیه اما از ته دل میخوام خدا دوباره بهم دختر بده .چون با تولد دختر اولم زندگیم تغییر کرد .

    • مونا

      بچه رو ول كنيد باباى بچه خودش كلى بچه است من دلم نمى خواد توى اين دنياى نا امن بخاطر خودخواهى خودم كسى و وارد اين دنيا كنم همسرم همه دنيامه همين كفايت مى كنه برام.

    • عشقم ومهدیارم

      سلام بچه اول من پسراست ونه سال داره سزارین بودم وبی حسی
      خیلی جالب وعالی بودهمه چی رومیدیدم واسه نی نی دوم هم بی حسی رو انتخاب میکنم

    • سحر

      سلام من دوسال ازدواج کردمو یسال برای بچه دار شدن اقدام کردم مشکلی ام نداشتمو بچه دار نشدم وازتون مبخوام برام دعا کنید برای پسر دار شدن هم رژیم غذای سدیم دارو پتاسیم دار بخورید مثل خیارشور .سیب زمینی اپز شور موز. اسفناج و قارچ .عرق شاه تره . هویج . کاسنی . خرما .هیچ ادویه ای هم استفاده نکنید همشون خلاف گرمیشون باعث خشکی رحم میشن و زمان تخمک گذاریتون چیزای شیرین بخورید و با محلول جوش شیرین شستشو بدید خودتون رو درضمن دوارن پریودتونم دمکرده تخم هویج بخورید هروز صبح با خرما و بعد نزدیکی به سمت راستتون بخوابید و سعی کنید به اوج لذت برسید شوهرتونم نباید اهل دودو دم باشه روزی یک استکان عرق کاسنی بخوره و دقت کنید به شوهرتون چیزای شور ندید خودتونم اونچیزایکه گفتمو بخوریدو چند ماه کلسیم مصرف نکنید ترشی نخورید فقط شوری و شیرینی البته قبلش ببینید که مشکلی نداشته باشید



      موفق باشید برای منم دعا کنید بچه دار بشم این رژیمم 5 ماه دنبال کنید جواب میده چون خواهرام همه جواب گرفتن اگه شمام جواب گرفتید دعام کنید .

    • سحر

      چیزهایم که نباید بخورید اینها هستند برای پسر

      لبنیات
      گوشت گاو
      گوشت ماهی
      گوشت مرغ
      گردو چون اسیدی
      بادام چون کلسیم بالا دارد
      زنجبیل چون واژن را خشک میکند
      ادویه جات بجز حلو دارچین البته زیادم مصرف نشود
      قهوه و شکلات
      سرکه و ترشی
      کلم
      کرفس
      تخم مرغ اینهارو نخورید من همه این دستورارو از یه ماما قدیمی گرفتم که کارشم حرف نداره و همه ازش جواب گرفتن .

      پاسخ ها

      • نسیم

        بالا که نوشته قهوه بخورید

    • سلطان نیا

      سه سال پیش منو شوهرم تصمیم گرفتیم بچه دار شیم ازونجا که شوهرمم تک پسر خونوادست روم خیلی فشار بود که پسر بیارم :| بعد یکی از دوستانم خانم دکتر طاهره مختاریان رو بهم معرفی کرد ، من که خیلی راضی بودم از روش تعیین جنسیتشون ، خیلی آرامش میدن به آدم ، الانم ایلیام 2 سالشه :) گفتم روشی که استفاده کردمو بگم شاید کسی مشکل منو داشته باشه
      اینم شماره مطبشون 02188746152 سرچ کنید تو گوگل سایتشم هست فکر کنم

      پاسخ ها

      • زهرا

        میشه بگی چیکارا کردی آخه منم میخوام اقدام کنم اول سلام بشهباشه بعد اگه خدا خواست پسر دوست دارم

    • نسیم

      خب وقتی ما خودمون ۵ تا خواهر بودیم ؛ بایدم دلم بخواد پسر بیارم ، البته من فقط یه پسر میخوام یه دختر نه ۵ تا

    • س

      به نظرم پسرم خوبه دخترم همه این چیزادست خداوندمهربان است اگه به مافرزنددخترداده یاپسرحتمابه خیرمون بوده هرچی است سالم باشه وصالح باشه

    • بیتا

      سلام خانماتورو خدا واسه منم دعا کنین خدا لرام یه پسربده یه دختر دارم مادر سوهرم هر روز میاد ازم میپرسه حامله ابی پسر میزایی

    • بدون نام

      سلام دوستان.منم يه پسرچهارساله دارم الان واسه باردوم باردارشدم تو٨هفته هستم خيييلي كنجكاوم بدونم بچم پسره يا دختر.ازبين علايم بارداري پسرودختر بيشترخصوصيات بارداري پسرشاملم شد ولي كمردردي كه توبارداري سر پسرم داشتم الان ندارم يعني ممكنه دخترباشه؟

    • آرسام

      کسایی ک فرزند دختر یا پسر میخوان، با یک رژیم غذایی ۳ماه قبل از مقاربت میتونن همون فرزندی ک میخوان رو باردار شن. خداروشکر الان علم ژنتیک و پزشکیمون خیلی بیشتر از خرافه گویی و دعا نویسی پیشرفت کرده. من دیدم کسایی رو ک با رعایت رژیم غذایی مناسب طبع خودشون و شوهرشون رو عوض کردن و الان هم فرزند پسر دارن
      تو اینترنت تمام اطلاعات لازم و ضروری برای تعیین جنسیت پسر یا دختر هست. ازین امکانات استفاده کنید
      ولی در هر صورت بعد از هر تلاش فقط توکلتون ب خدا باشه

    • بدون نام

      به نظر من پسرودختر بودن مهم نیست ماخودمون چهار خواهریم ویه برادر بعدازفوت پدرمان مادرمان حدود دوسال مریض شد که برادرم اصلاتوجهی به مادرم نداشت ما چهارتا خواهر به نوبت ازمادرمان پرستاری کردیم البته برادرم قبل ازدواجش خوب بود بعدا عوض شد. مادرم اونو بانظرونیاز به دنیا اورده بود خیلی هم بهش میرسد ودوسش داشت. عزیزان هی از خدا پسر نخواهید دخترا خیلی مهربونترن ازخدا بخواهید هرچی به صلاحتونه بهتون بده چه بسا زمانی شما اسرار به داشتن چیزی دارین که به صلاحتون نیست. صالح بودن بچه خیلی مهمتراز جنسیتشه

    • بدون نام

      تعیین جنسیت بچه از طرف پدر هست چون کروموزوم زن xx هست و کروموزوم مردxy هست پس چه پسر بشه چه دختر از طرف مرد هست اینو به همه بفهمونید که به زن ربطی نداره که چمیدونم مادر شوهر و فلان واینا به زن میگن دخترزایی چه چیزا
      من و همسرم عاشق دختریم

    • بدون نام

      تنها چیزی که به ذهنم میرسه عقب ماندگی فرهنگیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقب ماندگی فرهنگی تویی..همه دوست دارن هم دختر داشته باشن هم پسر

    • hani

      واقعا متاسفم من انسان مذهبی نیستم ولی اعتقاد دارم فقط خدا من پیش یک متخصص زنان که خیلی هم پیر هست رفتم گفت همه ی این رژیم و کار هارو بریز دور این چیزها تاثیر نداره هرکسی میخواهد باید ای وی اف کنه تازه اونم هشتاد درصد یعنی بیست درصد بازهم احتمال نداره چیزی رو به زور از خدا نخواهید .همیشه از خدا بخواهید بهترین چیز رو براتون رقم بزنه دوست خواهر من یکسال رژیم پسر گرفت از خوردن غذا تا کاسنی و ..نشستن در جوش شیرین آخرهم دختر شد برای بچه دوم هیچ کدوم از این کار هارو نکرد بچش پسر شد

    • حمید

      با سلام خدمت برادران و خواهران گرامی اگه دختر میخواهید فقط مصرف لبنیات.دوغ ماست.شیر.اگرم پسر فقط گرمی.عسل.خربزه.گرمک.موز خرما با ارده.خرما با ارده غوغا میکنه.انشاا... خدا به همه شما فرزند سالم و نیک عطا کند.التماس دعا

    • الهام

      من تازه ازدواج کردم وازته دل ازخدامی خوان4تادختر سالم وصالح بهم بده واقعا ازتمام وجودم دعامیکنم برادختردارشدن دخترغنیمته در گرانبهاست خدایا خودت کمکم کن

    • زهرا

      انشاالله خدا ب هر کی بچه میده سالم و صالح باشه منم یک فرشته کوچولوودارم ب اسم دلارام خانم عشق منو باباشه

    • فردوس

      سلام منم یه پسر ۶ ساله دارم الان باردارم فرقی نمیکنه چی باشه فقط سالم باشه برای پسر دار شدن هم هیچ راهی وجود نداره مگر اینکه خدا بخاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام‌منم‌مادر‌چهار‌دختر‌هستم‌میخام‌پسر‌دار‌بشم‌برام‌‌دوعا‌کنید

    • الینا

      میخوام از کیت تخمک گذاری استفاده کنم کمکم کنید که پسر بشه

    • زینا

      سلام.دوست داشتن پسر یا دختر دلیل بر ناسپاسی نیست .مثل این میمونه به کسی گفته بشه تا پرتقال هست هوس انار نکن خب انار دوست داشتن مگه گناهه بعضی اوقات آدم دلش میخواد از یه نعمتی داشته باشه چه عیبی داره دعا کنه و از خدا بخواد.ناسپاسی اینه که زبان به اعتراض و گلایه باز کنی و بخاطر جنسیت بین بچه ها فرق جویی کنی وگرنه حضرت زکریا هم از خداوند طلب فرزند پسر کرد و خداوند هم دعاشو مستجاب کرد هر جنسیتی که دوست دارید نذر کنید و دعا کنید و از خدا بخواید ولی جلو خلق خدا چیزی نگید فقط بین خودتون و خدا بمونه .خداوند خیلی هم خوشحال میشه بندش خواستشو فقط از اون بخواد و تو همه چی به اون توکل کنه.منم نذر کردم اگه نتیجه داد میام میگم

    • بدون نام

      منم 2تا دختر دارم الان پسرم میخام

    • بدون نام

      منم 2تا دختر دارم الان پسرم میخام

    • بی نام

      خوشبحالتون که بچه دارید خدا رو شکر کنید من الان 5ساله که منتظر بچه هستم برام دعا کنید خدا بهم بچه بده چه دختر چه پسر فرقی نداره.

    • بی نام

      خوشبحالتون که بچه دارید خدا رو شکر کنید من الان 5ساله که منتظر بچه هستم برام دعا کنید خدا بهم بچه بده چه دختر چه پسر فرقی نداره.

      پاسخ ها

      • مریم

        ان شاء الله خدا دامنتو سبزکنه و به حق امام حسن ع چند تا بچه سالم و صالح بهت بده

    • الهام

      همه نظرات رو خوندم دو تا دختر دارم و برای پسر دار شدن از تغذیه و آی وی اف و آی یو آی استفاده کردم هفت سال درگیر بودم و بعد ازهمه جا مونده خودم اقدام کردم که باز دختر شد و در ۸ هفتگی سقط کردم ؛ اگه خدا نهاد نمیشه که نمیشه

    • ساحارا

      سلام من یه دختر ده ساله دارم میخوام یه دختر دیگه ام داشته باشمـ اقدام کردمـ انشالله که دختر بشه هرچند شوهرم تک پسره اما دختر دوست داریم انشالله که خداوند به همه بچه سالم وصالح بده به منم همینطور راضی هستم به رضای خودش

    • بدون نام

      سلام من دوتا دختر دارم حالا دوباره بار دارم برام دعا کنید که این پسر شود

    • مهسا**

      همیشه فکر میکردم خدا بهم لطفی نکرده که بهم دختر داده..اوایل حتی به دخترم نگاه نمیکردم حتی سرش داد میزدم با اینکه نوزاد بود..اطرافیانم همشون پسر میخواستن ...دورم شلوغ بود و حرف ها بسیار....اما بعد هشت سال همه اونایی که دورمو شلوغ کردن یا فوت شدن یا انقدر مریض بودن یا مشغله فکری داشتن که یادشون نبود من وجود دارم...تنها کسی که به فکرم بود دختر هشت ساله خودم بود ..با اینکه سنی نداشت از من مراقبت میکرد....الان میگم خدایا هزاران بار شکرت که همچین بچه مودب سالم مهربون دلسوز نصیب من شده....بارها و بارها و بارها خدا رو شکر کردم ....فقط به اونایی که دختر و پسر میکنن باید بگم همیشه دعا کنید خدا بهتون فرزند سالم و صالح بده...همین و بس

    • بدون نام

      سلام دوستان منم یه دختر ۶ ساله دارم دختر مونس پدر مادر منو باباش عاشقشیم ولی از خدا بچه دومم پسر باشه که دخترم داداش داشته باشه داداش یه چیز دیگست برا خواهر هر چی خدا بخواد ما نمیتونیم

    • کارین

      بچه چه دختر باشه چه پسر هممون در اخر میمیریوم

    • اﻟﻬﻪ

      ﻣﻦ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻡ ﺑﭽﻢ ﺩﻭﻗﻠﻮ ﺷﻪ ﺑﺮاﻡ ﺩﻋﺎ ﻛﻨﻴﺪ ﻋﺰﻳﺰاﻥ

    • بدون نام

      سلام من دوتا دختر گل دارم دلم یه پسر می خواهدواسم دعا کنین که خدا بهم یه پسر سالم بده

    • بدون نام

      سلام .خیلی دوس دارم ی پسر داشته باشم....

    • صدف

      منم اقدام به بارداری میخوام بکنم والا خانواده شوهرم وخود شوهر پسربچه دوس دارن هری خدابخواد منم رژیم رعایت میکنم لبنیات سه ماهه نمیخوریم تخم مرغ وکلم اسفناج وقارچ واسه پسرزایی میخورم دعاکنید خدابهم بچه سالم وصالح بده .اولشو پسربده زیر حرف مادرشوهرم نمونم آخه جاریم سه قلو دخترداره هی بهش حرف میندازن تیکه میندازن پدرشوهرم ومادرشوهرم دعاکنید فداتون

    • مامان

      عزیزم مطمئنی که رژیمت درسته

    • آمنه

      من یه دختر هشت ساله دارم خیلی دلم میخاد بچه پسر داشته باشم برام دعا کنیید

    • 7

      جنسیت بچه را مرد تعیین میکنه مردا دوتا اسپرم دارن ایکس و وای ولی زن ها فقط یک تخمک ایکس دارن اگه اسپرم ایکس با تخمک ایکس لقاح پیداکنه میشه دختر اگر اسپرم وای با تخمک لقاح کنه میشه پسر

    • بدون نام

      چرا اینقدر رو قیافه های چشم رنگی مانور میدید؟ برترینهای خودباخته

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

      پاسخ ها

      • نفس

        سلام ای کاش خدا به هرکس هرچی دوست داشت میداد

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • نیکان

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • محمد

      برامنم دعاکنین.التماس دعا ازتمام قلبهای شکسته دارم که طعنه شنیدن.منم یه پسرسالم ازخدامیخوام.التماس دعا.امیددارم به لطف خدا

    • zohreh abasii1364@

      ود

    • آتنا

      سلام منم ۳تادختر دارم آخری هم الان ۲ماهش از الان درگیرم که اگه بازم بخوام حامله بشم باید چیکار کنم خواستم برم دکتر ولی بعضی از حرفای شما منو هم دو دل کرد ولی برای باردار شدن هم میترسم به خدا نا شکری نمیکنم من دخترسومیمو بیشتر از اون دوتا دوست دارم ولی خب ۳تا دختر دارم دلم میخواد پسر هم داشته باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من‌دلم میخاد سه تا دختر داشته باشم

    • بدون نام

      عزیزم تو برو یه دکتر خوب انتخاب کن اول و قبل از تغذیه چن تا ازمایشی که لازمه دکتر بهت میگه که اگه همه چی عادی باشه بهت مبگه چی کار کن با توکل بخدا به نتیجه میرسی

    • بدون نام

      عزیزم تو برو یه دکتر خوب انتخاب کن اول و قبل از تغذیه چن تا ازمایشی که لازمه دکتر بهت میگه که اگه همه چی عادی باشه بهت مبگه چی کار کن با توکل بخدا به نتیجه میرسی

    • بدون نام

      سلام من دوتا پسر دارم الان باردارم سه تا رو هم سقط کردم تورو خدا برام دعا کنید این دختر باشه از خدا یک دونه دختر سالم میخوام دیگه تموم تورو خدا برام دعا کنید من خودم خیلی تنهام خدا دختر بهم بده همدرد رازم

    • بدون نام

      سلام من دوتا پسر دارم الان باردارم سه تا رو هم سقط کردم تورو خدا برام دعا کنید این دختر باشه از خدا یک دونه دختر سالم میخوام دیگه تموم تورو خدا برام دعا کنید من خودم خیلی تنهام خدا دختر بهم بده همدرد رازم

    • ف

      منم هم چها رتا دختر دارم زایمانم همش سزارین هست شوهرم پسر میخواد چکار کنم که پسر دار بشم

    • بدون نام

      باسلام ب نظرمن شاید غذاتاثیرکمی داشته باشه ولی وقتی جنین ۳ماهشه فرشته ها ازخدا میپرسن خدایا دستورت چیه بچه دخترباشه یاپسر همه چی دست خودشه

    • مهتاب

      میخوام بچه ام پسرباشه فکر نکنین ناشکری میکنم چن یه دختر دارم میخوام دومیش پسر باشه برام فرق نمیکنه فقط به خاطر اطرافیان میخوام بدونم اونایی که رفتن دکتر نتیجه گرفتن یا ن لطفا جواب بدین

    • مهتاب

      میخوام بچه ام پسرباشه فکر نکنین ناشکری میکنم چن یه دختر دارم میخوام دومیش پسر باشه برام فرق نمیکنه فقط به خاطر اطرافیان میخوام بدونم اونایی که رفتن دکتر نتیجه گرفتن یا ن لطفا جواب بدین

    • مهتاب

      میخوام بچه ام پسرباشه فکر نکنین ناشکری میکنم چن یه دختر دارم میخوام دومیش پسر باشه برام فرق نمیکنه فقط به خاطر اطرافیان میخوام بدونم اونایی که رفتن دکتر نتیجه گرفتن یا ن لطفا جواب بدین

    • مهتاب

      میخوام بچه ام پسرباشه فکر نکنین ناشکری میکنم چن یه دختر دارم میخوام دومیش پسر باشه برام فرق نمیکنه فقط به خاطر اطرافیان میخوام بدونم اونایی که رفتن دکتر نتیجه گرفتن یا ن لطفا جواب بدین

    • مهتاب

      میخوام بچه ام پسرباشه فکر نکنین ناشکری میکنم چن یه دختر دارم میخوام دومیش پسر باشه برام فرق نمیکنه فقط به خاطر اطرافیان میخوام بدونم اونایی که رفتن دکتر نتیجه گرفتن یا ن لطفا جواب بدین

    • مونا

      توروخدا اینقدر پسر دخترنکنید.من برادرندارم خانواده شوهرمم دخترندارن بخدا ارزوی دختردارن توخونه مایه زمانی دلمون میخواست اماسه تایی جای ده تاپسریم واس مامان بابامون.این چیزارو ول کنید خداشاهدا دوساله توحسرت بچه ام سالمن هستم اما خدا نمیده ببینیدکلینیک ها چه خبره فقط.خوشی نزنه زیردلتون زنی میشناسم ۸سال خدابهش بچه ندادده تا عمل سخت کردیه پسربهش داد بعد۹سال ازش گرفت یکم عبرت چیزخوبیه بخدا دقیق ترببینید

    • یا خداااا

      سلام به مادرای گل .اشالله خدا هرچی میخوایید بهتون بده منم یه دختر ۸ساله دارم دلم یه پسر میخواد برام دعا کنید

    • بی نام

      سلام من اول اسفند سقط کردم بعلت حاملگی پوچ الان بعد پری بعدیم میخام اقدام کنم ولی خیلی میترسم

    • بدون نام

      لطفا ب نظرات همدیگه احترام بگزارید طرف ی دخترداره دوست داره دومی پسرباشه یابالعکس اینجا ک نیومدن نصیحت کنید که ناشکری نکنن گفتن اگ راه حلی دارین بفرمایید ندارینم نظرنخاستن .حتی دیده شده یه عده ک خودشونو مذهبی میگیرن توهین میکنن که طرف ناشکره

    • بدون نام

      سلام منم یه دختر دارم هرروز صبح ازخدا یک پسر سالم وصالح میخوام خداانشاالله حاجت همه رومیده

    • یاس

      سلام عزیزان،منم یه دختردارم ومیخوام بذارم باردارشم،امامیخوام که پسربشه آخه شوهرم تک پسره وپنج تاخواهرداره،تموم خونوادشون دائم میگن یه پسربزا،پسربیار،توروخدابرام خیلی دعاکنیدبچه بعدیم پسرسالم وصالح بشه،التماس دعا

    • ماتي تي

      سلام من دوساله عروسي کردم والان ميخوام اقدام به بارداري کنم متاسفانه شرايط جامعه طوريه که بيشتر از يه بچه نميشه داشته باشي خرج و مخارج سنگينه رژيم غذايي و تازه شروع کرديم دعا کنين بچمون در درجه اول سالم باشه و پسر هر دومون خيلي پسر دوس داريم

    • دوست

      این یک تجربه عملیه و نتیجه گرفتم
      اگر دنبال پسردار شدن هستید و امکان دخول عمیق بهر دلیلی وجود نداره این روش رو پیشنهاد میکنم
      در لحظه نعوذ در حالیکه خانم نیز ارضا شده، مایع منی رو در یک ظرف استریل ریخته و با یک سرنگ جمع کرده و با فشار به عمق رحم پرتاب شود انشا... به امید خدا نتیجه خوبی میگیرید

    • بینام

      دوستانی که بعد از دختر داشتن طلب فرزتد پسر از خداوند دارن ما یه نسخه واسه پسر دارشدن دارم خواستید در خدمتم
      این نسخه ارثیه مادر بزرگ به ما بوده و تجربه خودشو قبلا داده
      به ایمیل پیام دهید
      arayesh3@gmail.com
      نسخه به صورت فروشی هست

    • بی نام

      واقعا متاسفم برای افکار پوسیدتون
      دختر دار شدن لیاقت و پسر دار شدنم لیاقت میخواد کسی که تبعیض جنسیتی قائل میشه همون بهتر که بچه دار نشه

    • بی نام

      خدایابه حق ابولفضل هرکی هرچی دوست داره بهش بده ودرآخرم به من یه ابوافضل کوچولوبده.

    • بی نام

      سلام من هم دوتا دختر دارم برای من هم دعا کنید که پسر دار شم آخه الان دوماهه بار دارم دوتا دخترم و شوهرم پسر دوست دارن

    • Sofia

      من می خواهم داداش داشته باشم الان من باید چیکار کنم به آرزوم برسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج