جاباما
۴۰۹۹۳۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مامور پلیس، قربانی مصرف مشروبات الکلی

با توجه به آمارهای بین المللی، بخش قابل توجهی از تصادفات شهری و برون شهری جهان به کسانی مربوط می‌شود که در حالت مستی پشت فرمان نشسته و به جاده می‌زند.

خودرو بانک: با توجه به آمارهای بین المللی، بخش قابل توجهی از تصادفات شهری و برون شهری جهان به کسانی مربوط می‌شود که در حالت مستی پشت فرمان نشسته و به جاده می‌زند.
برای جلوگیری از اینگونه افراد تلاش‌های زیادی می‌شود، ولی باز هم بخش اعظمی از آنان بدون مشکل به رانندگی خود ادامه می‌دهند، مگر اینکه با خودرویی تصادف کنند و یا عکس العمل‌های غیرمتعارفی از خود نشان دهند که برایشان دردسر ایجاد شود.
در این مقاله می‌خواهیم شما را با راننده‌ای دیگر آشنا کنیم که با مصرف مشروبات الکلی، نه به خود و ماشینش بلکه به یک مامور پلیس آسیب می‌رساند. البته خوشبختانه این اتفاق که در چین رخ داده است، منجر به آسیب‌های جدی و یا کشته شدن مامور پلیس نشده است.

فیلم مربوط به این مقاله برای شما خوانندگان همیشگی خودروبانک در انتهای مطلب بارگذاری شده است که با تماشای آن بهتر متوجه موضوع مورد بحثمان خواهید شد.
در این ویدیو یک راننده چینی را خواهیم داشت که در حالت مستی هدایت یک دستگاه مرسدس بنز S کلاس را بر عهده گرفته است، حال در این بین یک مامور پلیس جلوی این راننده سبز می‌شود و با حرکت دستان خود از راننده می‌خواهد که توقف کند، ولی بجای توقف می‌بینیم که همچنان راننده به راه خود ادامه می‌دهد تا اینکه با مامور پلیس برخورد کرده و آن را به روی کاپوت خود می‌اندازد.
نکته جالب اینجاست که مامور پلیس بر روی کاپوت ماشین خود را محکم گرفته و راننده مرسدس بنز S کلاس هم بدون اعتنا به آن، همچنان به راه خود ادامه می‌دهد تا اینکه پس از چند کیلومتر رانندگی، احتمالا متوجه شده و ماشینش را متوقف می‌کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
مامور پلیس، قربانی مصرف مشروبات الکلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترانه

      از تو بعید بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج