۴۱۰۰۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چه مواردی در مجمع عمومی رئال عنوان شد

مادریدیسمو روزی شلوغ و پر از هیاهو را به بهانه مجمع عمومی تجربه کرد. بیشتر شکایات و مباحثه‌ها حول محور مشکلات استادیوم بودند.

خبرگزاری فارس: در مجمع عمومی سالیانه باشگاه رئال مادرید پس از سخنرانی فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه و دفاع او از برخی اتهامات و ایرادات وارد شده از سوی هیات امنا نوبت به اعضای مجمع رسید تا شکایات و مشکلات خود را با هیات مدیره و هیان امنا در میان بگذارند.

اولین موضوعی که به رای گذاشته شد، ماجرای اینترنت درون برنابئو بود که مقرر شد با توجه به رای اکثریت قریب به اتفاق اعضا به صورت رایگان و با کیفیتی به مراتب بهتر از گذشته برای عموم در دسترس باشد و همه سکوها به راحتی توان استفاده از اینترنت پر سرعت را در برنابئو داشته باشند.

موضوع دوم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه رئال مادرید در بازسازی و احداث برنابئو در پروژه موسوم به "برنابئوی فضایی" بود که با موافقت ۲۰ عضو از هیات امنا و مخالفت ۷ عضو دیگر همراه بود. سایرین نیز رای ممتنع دادند. به این ترتیب پرس موظف شد جزئیات این سرمایه گذاری و راهکارهای بازگشت سرمایه و سود آوری آن را به واحد مالی و هیات امنا تقدیم کند.

موضوع سوم مطرح شده در مجمع عمومی، اضافه شدن ۳۰۰۰ صندلی تازه به استادیوم برنابئو بود که طرح آن از سوی چند دانشجوی مادریدی به باشگاه رئال مادرید تقدیم شده و اعضای مجمع با اتفاق با اجرای این طرح به شرط پرداخت دستمزد به خود دانشجوها و کمک مالی به آنها موافقت کردند.

اعضای مجمع درباره عدم شفافیت مالی فلورنتینو پرس در پروژه ترمیم چمن، تعویض تاسیسات رختکن و قراردادی مبهم با پلیس مادرید شکایات خود را تقدیم کمیته انضباطی باشگاه رئال مادرید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج