جاباما
۴۱۰۰۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رونمایی ازخودروی الکتریکی چینی LeSee

شرکت LeEco از جمله کمپانی هایی است که هنوز مشخص نیست دقیقا در چه زمینه ای از تکنولوژی در حال فعالیت است. این شرکت پیش تر با تولید تلویزیون کار خود را آغاز کرده بود و پس از مدتی به ساخت تلفن های هوشمند روی آورد.

مجله سخت افزار: شرکت LeEco از جمله کمپانی هایی است که هنوز مشخص نیست دقیقا در چه زمینه ای از تکنولوژی در حال فعالیت است. این شرکت پیش تر با تولید تلویزیون کار خود را آغاز کرده بود و پس از مدتی به ساخت تلفن های هوشمند روی آورد.
رونمایی ازخودروی الکتریکی چینی LeSee
در حال حاضر گوشی های LeEco با سخت افزارهای پیشرفته و البته جملاتی که مدیرعامل این کمپانی درباره اپل به زبان آورده شناخته می شوند. اما ظاهرا این پایان ماجرا نیست چون این شرکت اخیرا از اولین خودروی الکتریکی خود نیز رونمایی کرده تا حالا علاوه بر اپل، تسلا را نیز جزو حریفان خود قرار دهد.
رونمایی ازخودروی الکتریکی چینی LeSee

این ماشین که به سبک سایر محصولات کمپانی LeEco با حروف Le آغاز می شود، LeSee نام دارد. مدیرعامل LeEco در مراسم معرفی این خودرو در نیویورک به صراحت اعلام کرد این شرکت هنوز قصد ندارد اطلاعاتی درباره مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه اولین خودروی هوشمند خود ارائه دهد و تنها قصد دارد نشان دهد آنها برای ساخت خودروهای هوشمند کاملا آماده هستند.
رونمایی ازخودروی الکتریکی چینی LeSee
شاید جالب ترین نکته درباره LeSee (البته بعد از تایرها و رینگ های عجیب آن) فرمان خودرو باشد که می تواند در داشبورد جاگذاری شده و راننده را بدون اینکه نیازی به نگرانی درباره شرایط جاده و ترافیک داشته باشد به تماشای فیلم، خواندن اخبار و چک کردن اینستاگرام دعوت کند. همچنین بدنه بیرونی خودرو دارای پنج نوع نورپردازی متفاوت است تا نشان دهد ماشین در چه شرایطی قرار دارد.
برای مثال رنگ های مختلف نشان خواهند داد که آیا خودرو در حال رانندگی بدون کمک راننده است، در حال شارژ شدن می باشد یا همان طوری که تسلا هم ایده آن را مطرح کرد، می تواند به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد. LeEco نیز همانند فارادی که خبر آن پیشتر منتشر شده بود اعلام کرد اولین خودروی رسمی الکتریکی این شرکت برای ورود به بازار در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج