جاباما
۴۱۰۱۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی به یک قدمی رونالدو رسید

کمتر کسی تصور می کرد که مسی چنین شروع فوق العاده ای در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ داشته باشد و با وجود مصدومیت ۲۱ روزه، بهترین بازیکن بارسا از لحاظ آماری باشد.

ورزش سه: لیونل مسی روز گذشته ستاره تیمش برابر والنسیا بود و موفق شد با زدن دو گل از سه گل بارسا، زمینه ساز برتری آبی اناری ها برابر والنسیا شود. به خصوص پنالتی دقیقه ۹۴ وی برابر بهترین پنالتی گیر لالیگا یعنی دیگو آلوس، نقطه عطف نمایش او بود، که حکم پیروزی کاتالان ها را امضا کرد.
مسی به یک قدمی رونالدو رسید

مسی که شنبه گذشته پس از ۲۵ روز غیبت به دلیل مصدومیت برابر دپورتیوو به میادین بازگشت و یک گل هم به ثمر رساند، چهارشنبه شب در مقابل سیتی نیز هت تریک کرد تا نشان دهد این روزها فوق العاده آماده است.

مسی تا بدینجای فصل 11 بازی رسمی برای بارسا انجام داده، 14 گل زده و 6 پاس گل نیز داده است. او حالا در تاریخ لالیگا با کسب 142 امتیاز برای بارسا، به طور مشترک با رائول گونزالس(اسطوره رئال)، تاثیرگذارترین بازیکن محسوب می شود.

مسی همچنین با زدن دو گل به والنسیا، تعداد گل هایش در لیگ را به ۳۱۸ رساند تا از رکورد استیو بلومر ۳۱۷ گله پیشی بگیرد. بلومر بین سال های ۱۸۹۲ تا ۱۹۱۴ برای دربی کانتی و میدلزبورو بازی می کرد.

مسی بالاتر از خود، رونالدوی 346 گله(برای رئال 262 گل؛ برای یونایتد 84 گل)، گرد مولر(بایرن) 365 گله و جیمی گریوز(چلسی، میلان، تاتنهام و وستهام) 366 گله را می بیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج