۴۱۰۱۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علوی: تلاش دشمنان علیه ایران بی‌اثر شده

وزیر اطلاعات گفت: مسئولان موظف هستند دست در دست هم داده و با وحدت و برادری آرامش را برای ایران اسلامی رقم بزنند و به مردم خدمت کنند تا شکوفایی در کشور حاصل شود.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام محمود علوی عصر امروز در سفر دو روزه هیئت دولت به استان مرکزی و حضور در شهرستان محلات در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: پرچمی در کشور برافراشته شده که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد و سایه مقام معظم رهبری بر سر همه ماست و مسئولان باید با دلسوزی، تلاش و به دور از هرگونه اختلاف خدمات صادقانه‌ای را در حوزه خود به مردم ارائه دهند.

وی افزود: ایجاد فضای همدلی، برادری و دلسوزی در حقیقت شکرگذاری برای وجود رهبری مدبر و صالح است و باید قدر این نعمت وجودی را دانست و فضای همدلی و دلسوزی را در کشور روز به روز تقویت کرده و سبب امیدواری بیشتر مردم شویم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز با توجه به در شرایطی که در کشورهای همسایه صدای انفجار به گوش می‌رسد اما در کشور ما جزیره امنی حاکم است و با وجود همه تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی و در سایه هوشمندی و تدبیر نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، قضایی، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح همه توطئه‌های دشمن بی‌اثر و بدون نتیجه مانده است.

علوی بیان کرد: امروز کشورمان شرایط مناسبی را به منظور برقراری امنیت سرمایه‌گذاری فراهم کرده و این مهم در شرایطی است که کشورهای همسایه دچار جنگ و ناآرامی هستند و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم هر حرکتی که با اختلاف همراه باشد تاثیری نداشته و همه بخش‌ها باید به وحدت و انسجام پایبندی عملی داشته باشند و در این راه تلاش کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: همت مردم برای تحقق این راهبرد کلان و با اهمیت مهم و اساسی است و کاهش رکود و بیکاری در شهرستان محلات نمونه روشنی از تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید این الگو را در دیگر نقاط کشور هم شاهد باشیم.

علوی عنوان کرد: ایرانیان در داخل و خارج کشور سرمایه عظیم نظام اسلامی هستند که باید با فراهم کردن شرایط مناسب از ظرفیت آنها در افزایش و باروری تولیدات داخلی و رونق اقتصادی کشور بهره گرفت تا ایران همیشه سرافراز به استقلال و خودکفایی اقتصادی دست یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج