۴۱۰۱۹۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

راه اندازی قطار‌های حرم تا حرم بین ‌قم‌ - مشهد

اولین قطارهای پنج ستاره حرم به حرم‌ با ظرفیت روزانه بیش از ۶۴۰ مسافر از قم به مشهد از روز سوم آبان‌ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: ‌به گزارش روابط عمومی شرکت قطارهای فدک، اولین قطارهای پنج ستاره، ویژه‌ مجاوران و مسافران مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از قم به مشهد و بالعکس با هدف ارائه‌ خدمات ویژه به زائران این شهرهای مقدس راه‌اندازی می‌شود.

قطار فدک اولین قطار با خدمات پنج ستاره در این مسیر است که همه روزه ساعت ۱۶:۴۰ از قم به سمت مشهد حرکت کرده و ساعت مراجعت از مشهد ۱۶:۳۶ است.

این قطارها جمعاً با ۱۶سالن و با ظرفیت کل ۶۴۰ نفر از روز دوشنبه سوم آبان ماه ۱۳۹۵ در مسیر قم - مشهد و بالعکس به‌صورت همه روزه حرکت خود را آغاز می‌کند.

طبق اعلام فدک به مناسبت افتتاح این قطار تا تاریخ ۲۵/۰۸/۹۵، بلیت این قطار با تخفیف ویژه به قیمت تهران- مشهد به مسافران عرضه می‌شود و در واقع هزینه‌ قم-تهران و بالعکس در این مسیر محاسبه نمی‌شود.

مسافران و زائران ‌برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه‌‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی فدک به نشانی www.fadaktrains.ir ، با سامانه‌‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۴۳۶۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین اله رستمی

      بسیارکارنیکی است خسته نباشید

    • Zahra

      اسمش 5 ستاره است قطاری که از سقفش آب بیاد دیواره ها صدا بدهند صدایی تصویر رو نداری و تهویه صدا غیر عادی دارد نور نوسان دارد از شیشه ها آب باران به داخل میآید و 12 ساعته میره منظور شما از 5 ستاره چیه واقعا خجالت نمیکشید تحقیق کردم این واگنها 30 تا 35 سال در اروپا کار کرده و از رده خارجه آوردین میگین 5 ستاره آقای معصومی خجالت بکشید پریز برق نداره اینترنت هم که نداره وای فای داخلی به درد کی میخوره حرومتون بشه چرا ایرانی به ایرانی خیانت میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج