۴۱۰۲۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سروری: آبروی مومن از خون او مهمتر است

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نباید تا جرم کسی محرز نشده به او اتهام بزنیم و آن را در معرض عموم قرار دهیم چرا که آبروی رفته دیگر باز نمی‌گردد.

خبرگزاری فارس: پرویز سروری در دویست و نود و نهمین جلسه شورا خطاب به رحمت االه حافظی،گفت: آبروی مومن از خون او مهمتر است. ما چطور اجازه می‌دهیم که در فضای عمومی جامعه ،مطلبی را طرح کنیم که شاید یک درصد درست نباشد.

وی با اشاره به شخصیت علمی پروفسور سمیعی، ادامه داد: شخصیتی که یک برند بزرگ جهانی است به کشور می اید تا امکان بزرگی در کشور تولید شود،در چنین شرایطی ما هر کداممان وظیفه داریم پای کار بیاییم، ولی به جای این کار با حرف‌های غیر مسجل اعتماد مردم که سرمایه ملی ما است را خدشه دار می کنیم .

سروری با اشاره به انتشار مطلب حافظی پیرامون بیمارستان پروفسور سمیعی، گفت: این زمین کاربری اش درمانی است و نشر این مطلب به این شیوه درست نیست. این مطلب باید ابتدا در فضای دیگری مطرح می‌شد نه آنکه اینگونه بیان شود. شاید در همان ابتدا خود حافظی قانع می‌شدند.

وی همچنین در اشاره به موضوع ساخت و ساز در بوستان‌ها که توسط محمد حقانی مطرح شد گفت: ساخت نماز خانه و کتابخانه در بوستان‌ها مجاز است و اتفاقا یکی از کارهایی که در دوران کرباسچی مورد تایید ما بود همین ساخت نماز خانه‌ها در بوستان‌ها بود که بیشتر این اقدامات در آن زمان صورت گرفت.

در این جلسه همچنین احمد دنیا مالی نیز با اشاره به این موضوع گفت: دیروز معاون عمرانی وزارت کشور بحثی را مطرح کردند و خواستار پیگیری موضوع واگذاری املاک مورد نظر حافظی شدند.

وی خطاب به حافظی افزود: خواسته من این است مطالبی را که مطرح می‌کنید به شکلی اصلاح کنید چرا که ما نباید با آبروی هیچ فردی بازی کنیم تا مبادا مردم به ما و یا خدای ناکرده به نظام بدبین شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج