۴۱۰۲۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال کجاست؟

در چند روز اخیر اتفاقات جالبی در فوتبال بانوان رخ داد که برای پیگیری آنها اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد نایب رییس بانوان فدراسیون است، کسی که مسئولیت آن رسیدگی به امور بانوان در فدراسیون است، اما خانم نایب رییس کجاست؟

خبرگزاری ‌ایسنا: دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در حالی به میزبانی کشورمان برگزار شد که ورود خبرنگاران و عکاسان خانم به این دیدار ممنوع اعلام شد. ممنوع شدن ورود خبرنگاران و عکاسان سیاستی بود که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته بود و شهریان معاون امور ورزش بانوان نیز اعلام کرد که برای گرفتن پاسخ از نایب رییس بانوان فدراسیون اقدام کرده است ولی در آن زمان نایب رییس در ایران حضور نداشته است.

بعد از دیدار دوستانه فوتسال، این بار نوبت به ملی‌پوشان فوتبال رسید. قرار بر این بود تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان یک دیدار دوستانه را با تیم‌ ‌ملی سوئد برگزار کند، اما کدام تیم ملی؟ به گفته سارا قمی (ملی‌پوش فوتبال بانوان) از فروردین سال 1394 خبری از اردوهای تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان در رده بزرگسالان نبوده است.

با وجود این شرایط، با ترکیب دو تیمِ لیگ برتریِ شهرداری سیرجان و شهرداری بم، یک تیم را در قالب تیم‌ ‌ملی روانه دیدار دوستانه با سوئد نایب قهرمان المپیک ریو کردند، اعزامی که در سکوت اتفاق افتاد و عملا علیرغم ایرادات فراوانوارده به این اردو و پرسش‌های مکرر رسانه‌ها دقیقا هدف از این اعزام مشخص نشد و باز هم برای گرفتن پاسخ با نایب رییس بانوان تماسی گرفته شد، اما بار دیگر نیز دستگاه مورد نظر خاموش بود. مسئول دپارتمان بانوان تماس در این باره گفت‌ که " خانم "صوفی زاده" مجددا برای انجام کاری در خارج از کشور به سر می‌برد و امکان صحبت با او نیست".

با شرایط به وجود آمده، سوالی که به ذهن می‌رسد این است که مسئولیت و شرح وظایف کاری نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال چیست؟

درست در زمانی که در رسانه‌های خارجی صحبت از مهم ترین دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی فوتبال بانوان ایران بود، تیمی ملی که در واقعیت وجود خارجی ندارد، نایب رییس بانوان پاسخگوی سوالات بی‌شمار نبود، چرا که اصلا در ایران حضور نداشت و در حال حاضر نیز حضور ندارد، دیدار دوستانه ای که در واقعیت نباید به نام تیم‌ ‌ملی تمام می‌شد، اما سوئدی‌ها این تیم را به عنوان تیم‌ ‌ملی می‌شناختند، در حالی که تیم‌ ‌ملی از فروردین ۱۳۹۴ وجود خارجی ندارد و یک شبه بدون هیچ اردوی تدارکاتی و هماهنگی تیم اعزام شد برای دیدار دوستانه مقابل تیمی که برزیل را شکست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج