جاباما
۴۱۰۳۵۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی از دوچرخه ای با قابلیت های منحصر به فرد

شرکت چینی LeEco بالاخره به آن‌ چه که می‌خواست رسید و با کلکسیونی از محصولات خود وارد بازار آمریکا شد. محصولاتی از قبیل اسمارت‌فون؛ خودروی الکتریکی؛ تلویزیون و هدست واقعیت مجازی. اما در کنار این محصولات؛ LeEco یک دوچرخه الکتریکی خاص با قابلیت‌های منحصر‌ به‌ فرد و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا را معرفی کرده است.

ماهنامه شبکه: شرکت چینی LeEco بالاخره به آن‌ چه که می‌خواست رسید و با کلکسیونی از محصولات خود وارد بازار آمریکا شد. محصولاتی از قبیل اسمارت‌فون؛ خودروی الکتریکی؛ تلویزیون و هدست واقعیت مجازی. اما در کنار این محصولات؛ LeEco یک دوچرخه الکتریکی خاص با قابلیت‌های منحصر‌ به‌ فرد و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا را معرفی کرده است.

رونمایی از دوچرخه ای با قابلیت های منحصر به فرد

این Superbike‌ دوچرخه متصل به اینترنت به‌ همراه یک تاچ اسکرین آندرویدی است. از مشخصات این دوچرخه می‌توان به مجموعه دنده ۳۰ سرعته، روشنایی آنبرد، سنسور اثر انگشت، زنگ خطر تعبیه شده در داخل دوچرخه، ردیاب مکانی و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جالب دیگر اشاره کرد که احتمالا در دوچرخه قدیمی شما دیده می‌شد.

در واقع می‌توان گفت که این محصول مملو از خصوصیات گجتی است که باید تنظیم و تست شوند. چراغ‌های آن از لیزر استفاده می‌کنند؛ چراغ‌های گردش به دو جهت راست و چپ، وجود دکمه‌هایی برای گرفتن عکس، تنظیم روشنایی جلو و بسیاری قابلیت‌های دیگر در طراحی این دوچرخه لحاظ شده است.

تاچ اسکرین ۴ اینچی Superbike‌ بین دو دوسته دوچرخه قرار دارد و از سیستم‌ عامل آندروید استفاده می‌کند. هم‌چنین در کنار آندروید؛ یک اکوسیستم EUI هم در آن دیده شده که باعث می‌شود تا این دوچرخه با دیگر محصولات LeEco از طریق یک پلتفرم متفاوت در ارتباط باشد. بدنه آن از آلومینیوم مصنوعی ساخته شده و رکاب آن از جنس چرم است. اما امکانات نوآورانه این وسیله فقط به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. یک دستگاه پخش موسیقی، اپ تندرستی، ناوبری صوتی GPS‌ و بایک-بایک کام از دیگر مشخصات آن است.

پدال‌های هیدرولیک دو پیستونه جلو و عقب به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافت طی شده بعد از ترمز کردن را کاهش می‌دهد و عمل ترمز کردن را ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند.

رونمایی از دوچرخه ای با قابلیت های منحصر به فرد

باتری بزرگ این دوچرخه الکتریکی توسط پورت microUSB‌ شارژ می‌شود. سازنده این دوچرخه نام سیستم‌عامل آن را "Bike OS" گذاشته است. از آن‌جایی که این تاچ اسکرین امکان اتصال به شبکه‌های موبایلی را ندارد حکم یک تلفن معمولی و اولیه را دارد. ولی می‌تواند کارهای معمولی دوچرخه‌سوار را که به GPS‌ مربوط می‌شود؛‌ انجام دهد. علاوه بر آن؛ می‌تواند با قفل کردن چرخ جلو؛ امنیت دوچرخه را افزایش دهد و حتی اگر دزدیده شود امکان ردیابی آن را فراهم می‌کند.

رونمایی از دوچرخه ای با قابلیت های منحصر به فرد

تمام ویژگی‌های مهم این دوچرخه را می‌توان با سه دکمه‌ای که در وسط این وسیله تعبیه شده کنترل کرد. مثل برق؛ دوربین و چراغ‌ها. دکمه‌هایی زیر انگشت شست طراحی شده که از آن برای روشن کردن چراغ چشمک‌زن برای گردش به راست یا چپ استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود که قیمت دوچرخه LeEco از یک هزار دلار شروع شود و نمونه مشابه آن در حال حاضر در چین برای فروش عرضه شده است.

رونمایی از دوچرخه ای با قابلیت های منحصر به فرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج