۴۱۰۵۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلیلی: قاضی می‌تواند الگویی برای جوان‌ها باشد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: کاری به مشکلات سیاه‌جامگان نداریم و می‌دانیم که آنها با همه توان به مصاف ما می‌آیند.

خبرگزاری فارس: محسن خلیلی درباره برد نفت تهران مقابل ذوب‌آهن گفت: واقعاً‌ برد دلچسبی را کسب کردیم، اگر ذوب‌آهن آن بازی را می‌برد در جدول به ما نزدیک می‌شد. از طرفی بعد از باخت نفت مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما بود. با این همه در نیمه اول چند موقعیت خوب را از دست دادیم،‌اما در نیمه دوم بهتر بودیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم.

وی درباره داوری‌هایی که در چند بازی به ضرر نفت بوده اظهار داشت: زیاد دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما کارشناسان هم نظر داده‌اند که نفت متضرر شده است. در چند بازی پنالتی ما گرفته نشده و ما آسیب دیده‌ایم، متأسفانه نتوانستیم حق‌مان را بگیریم و حتی می‌توانم بگویم ما در ۲ بازی ۴ امتیاز ضرر کردیم. در بازی با پرسپولیس و ماشین‌سازی هم آن اتفاقات رخ داد و حتی در بازی با ذوب‌آهن بازهم یک پنالتی ما را نگرفتند.

سرپرست تیم نفت درباره اینکه ذوب‌آهنی‌ها عنوان کرده‌اند به دلیل زمین نامناسب ورزشگاه تختی آنها شکست خورده‌اند ادامه داد: این حرف‌ها بهانه‌جویی است و ذوب‌آهنی‌ها بهانه نگیرند. شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان بود، هرچند زمین فولادشهر که متعلق به ذوب‌آهن است هم شرایط خوبی ندارد و فقط از دور سبز است. حتی یادم می‌آید که آنها برای بازی کردن در آسیا نگران زمین‌شان بودند، خوب نیست که علت باخت را زمین بدانند؛ چراکه ما هم تیمی هستیم که روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم و زمین خراب ما را هم دچار مشکل می‌کند.

خلیلی در خصوص درخشش محمد قاضی در لیگ امسال خاطرنشان کرد: او خیلی خوب کار کرده و توانسته روزهای خوبی را رقم بزند، به‌طوری که ۶ گل در لیگ برتر و ۳ گل در جام حذفی زده و این برای یک مهاجم عملکرد خوبی است که در ۱۰ بازی ۹ گل بزند. دایی در تمرینات با مهاجمان اختصاصی کار می‌کند و حتی می‌بینیم که ارسلان مطهری هم عملکرد خوبی دارد، قاضی زحمات بچه‌ها را تبدیل به گل می‌کند و با تجربه‌‌ای که دارد اشباع نمی‌شود و این موضوع می‌تواند برای بازیکنان جوان یک الگو باشد.

وی درباره سیاه‌جامگان، حریف بعدی نفت و شرایط نامناسب این تیم اظهار داشت: اینکه سیاه‌جامگان مشکل دارد، چیزی نیست که ما به آن فکر کنیم، شرایط آنها هرچه می‌خواهد باشد، ما می‌دانیم با همه توان به مصاف ما می‌آیند و می‌خواهند از میزبانی‌شان استفاده کنند. ما کاری به این مسائل نداریم و با همه توان به مصاف‌شان می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج