۴۱۰۵۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد

اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ظاهر ساده آن یک هیولای برقی خوابیده است.

وب سایت کلیک: اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ظاهر ساده آن یک هیولای برقی خوابیده است.
خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد

همان‌طور که در ویدیو تبلیغاتی این شرکت دیدیم این خودرو توانست رقبای نامدار خود مانند Tesla Model S P۹۰D و Ferrari California T و BMW i۸ و Dodge Viper را با استفاده از ۲ موتور برقی و توان تولیدی بیش از ۹۰۰ اسب بخار به‌ راحتی در یک درگ از پیش رو بردارد.

Edna دردرجه اول یک قدرت نمایی چشم گیر برای Atieva بود که اکنون تحت نام Lucid Motors فعالیت می کند، این نام تجاری است آماده است که اولین ماشین تولید خود را با این نام تجاری منتشر کند. اگرچه تا کنون رسما نامش ذکر نشده است اما این خودرو برای رقابت شانه به شانه با Tesla مدل S طراحی شده است.

زمانی همه چیز جالب تر می شود که شما متوجه می شود Lucid Motors' CTO همان مدل سابق Model S Chief Engineer Peter Rawlinson است.

خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد

چطور دو مدل S و Lucid Motors با هم یکی می شوند؟ خیلی زود است که این نکته را بیان کنیم، هرچند Rawlinson قبلا اعلام کرده بود که ماشینی حول و حوش ۹۰۰ اسب بخار تولید خواهد کرد که یک باتری Kwh۷۸ آن را تغذیه خواهد کرد و ویژگی آن رانندگی حدود ۳۰۰ مایل خواهد بود. دقیقا در اواسط تنظیم Model S ، باتری ها از ۶۰Kwh به ۱۰۰Kwh تغییر پیدا کردند که نتیجه آن افزایش میزان مسافت طی شده از ۲۱۸ مایل به ۳۱۵ مایل بود.

علاوه بر سطح بالای عملکرد الکتریکی این خودرو ، از اولین ماشین Lucid Motors می‌توان انتظار میزان بالاتری از امکانات رفاهی و تکنولوژی را داشت.

این شرکت در وب‌سایت خود می گوید از ویژگی های خودروهای ما سیستم رانندگی خودکار، ارتباط با صدای انسان، و رابطه بصری با راننده می باشد. با نشستن در صندلی های جلو یا عقب، پردازنده ای هوشمند تجربه ای متفاوت از رانندگی در جاده را به شما ارائه خواهد داد.

خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد

تصاویر زیادی از این خودرو وجود ندارد، با این حال در تصاویر تبلیغاتی، ما به تجربه ای لوکس دست خواهیم یافت، همان‌طور که دوستان ما در The Drive اشاره کردند لبه جلوی آن مانند نسل پنجم Chevy Camaro زشت به نظر می رسد.

زمانی که مشخصات کامل و عکس‌های Lucid Motors منتشر شود به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.
خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج