۴۱۰۵۶۴
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

دستگیری قاتلان مادر و دختر کرمانی

زپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلین ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و افزود: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است.

خبرگزاری ایسنا: بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلین ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و افزود: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است.

"ایمان شهسواری" در حاشیه صحنه کشف اجساد گفت: قاتلین عید نوروز سال ۱۳۹۰ اقدام به این جنایت هولناک نموده بودند.

وی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر ۳۱ ساله‌اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان افزود: طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص گردید قاتلین دو نفر به نام‌های (ح.الف)۳۱ساله و (ی.ق)۲۸ساله هستند.

وی تاکید کرد: پس از شناسایی، دستور دستگیری قاتلین توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی با وجود این‌که این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده‌اند، نهایتا موفق به دستگیری این قاتلین حرفه‌ای گردیدند.

شهسواری گفت: قاتلین پس از سرقت طلا ، جواهرات و ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه نمودن این زن و فرزندش شش ساله‌اش می‌نمایند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه‌ای شهر و در یک گودال حفر می‌نمایند.

وی در خصوص شیوه کار متهمین افزود: این افراد با ایجاد طرح دوستی با زنان بی‌سرپرست و کسانی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند اقدام به دزدیدن اموال‌شان می‌کردند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این‌که بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد؛ زنان بایستی بر عواطف واحساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از پرونده‌ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف و احساسات پاک برخی از زنان و دختران،اقدام به فریب آنها می‌نمایند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می‌پیوندد.

شهسواری تاکید کرد: تمامی افراد جامعه بایستی نسبت به مراعات مقررات شرعی توجه لازم را داشته باشند و در تمام شرایط خداوند را ناظر به کارهای خود بدانند.

وی هم‌چنین خطاب به مجرمین هشدار داد، بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می‌توان هر کاری را انجام داد و کسی از آن باخبر نشود. مطمنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و هم‌چنین در برابر قانون باشند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلین سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبلا هم گفتم دیگه نه مردی در جامعه مونده ونه میشه به حرفشون اعتماد کرد این که میگفتن مرده و حرفش مال قدیم بود نه این زمان خانم ها و دختران اصلا نباید گول حرف های این مردان رو بخورند هیچ مردی بدون قصد و غزض وارد زندگی زن یا دختری نمیشه تنها راه جلوگیری از این سو استفاده ها هوشیار شدن خانم هاست و این که به هیچ مردی بجز محارم خودشون اعتماد نکنن هیچ مردی قابل اعتماد نیست خانم های عزیز این جمله رو ملکه ذهن خودتون بکنید تا همیشه در امان باشید

    • سپیده

      ای خدا چرا این زنها و دخترها اینقدر خوش باورند؟خودت پشت و پناه خانمها باش.خانمها تورو خدا اینقدر احساسی فکر نکنید این مردها الکی طرح دوستی نمیاندازند اینها هدف دارند اینقدر گول ظاهرشونو نخورید عقلانه فکر کنید نه احساسی دخترها و زنهای محترم

    • قدرت

      آقای ایمان شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی کرمان حرفهائی که زدی خداشهاداعمال ماهست لایک داره خدابهت عمربده که حق راپایمال نکردی دلم برای دخترشش ساله بدسوخت خدابیامرزتشون

    • مهتاب

      از قدیم گفتن گربه محض رضای خدا موش نمیگیره

    • مهتاب

      از قدیم گفتن گربه محض رضای خدا موش نمیگیره . اینو به خاطر بسپارید کمتر دچار آسیب میشید

    • رضا

      تنها راه مبارزه با موریانه‌ها آتش زدن انهاست موریانه چوب را از تو میخوره. جامعه ما هم داره از تو خورده میشه. با دزدی قاچاق مواد مخدر. قاتلها و..... تنها راه از بین بردنشان ریشه ای عمل کردنه. زنده زنده آتش زدنشان را اکیداً توصیه میکنم

    • محمد

      شما را به خداوند سوگند اینقدر ---ر----ح---م ننویسید شما طرفدار قاتل یا دزد یا کسانی که به بیتلمال چپاول میکنند یا مردمی که خدا را میشناسند

    • لیلا

      واقعا بعضی جنایتکارا چطوری دلشون میاد یعنی یه ذره یه سر سوزن وژدان ندارن یعنی خودشون خواهر مادر ندارن که دست به این کارهامیزنن.نمیگن عواقب کارشون چی میشه. خدایاخودت به دادهمه مون برس

    • بدون نام

      اتفاقا از این جور آدما زیاد هستن مخصوصا تو سایت دیوار اعلام میکنن که حاضرند به زنان بی سرپرست کمک کنند که همش دروغه این آشقالای نامرد را باید در ملا عام اعدام کنند که با احساسات مردم بازی نکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج