۴۱۰۹۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

شاید برایتان جالب باشد بدانید مردم هیجان دوست که البته پول هم دارند، در چه هتل هایی در کشورهای مختلف جهان اقامت می کنند. در اینجا، چند هتل عجیب و جالب دنیا را معرفی کرده ایم.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس
برترین ها: شاید برایتان جالب باشد بدانید مردم هیجان دوست که البته پول هم دارند، در چه هتل هایی در کشورهای مختلف جهان اقامت می کنند. در اینجا، چند هتل عجیب و جالب دنیا را معرفی کرده ایم.

1. بزرگ ترین هتل کپسولی دنیا در چین، ایالت شاندانگ و شهر کینگدائو قرار دارد. این هتل، یکصد اتاق کپسولی شکل دارد و همه اتاق ها تلویزیون LCD، وای فای، میز کامپیوتر، میز آرایش و تختخواب نرم و راحت دارند. هزینه اقامت در این اتاق های یک در دو متر با ارتفاع 1.2 متر، حدود 7.2 دلار برای هر روز در فصل کم مسافر و 13 دلار در فصل های شلوغ و پر مسافر است.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۲. بزرگ ترین هتل کپسولی دنیا ۱۵ ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۳. ۱۷ ژانویه ۲۰۱۳ میلادی، نمایی از اتاق هتلی که هنوز در دست ساخت است. این هتل، نخستین هتل لِگو آمریکای شمالی است که در لِگولند در کارلزبد، کالیفرنیا ساخته می شود. این هتل سه طبقه، ۲۵۰ اتاق دارد و قرار است در پنجم آوریل سال جاری میلادی افتتاح شود.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۴. نمایی از یکصد مجسمه لِگویی موجود در هتل لِگو آمریکای شمالی که در لِگولند در کارلزبد، کالیفرنیا در حال ساخت است.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۵. در این عکس در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی گرفته شده است و در آن، مدیر داخلی - گیسلا اولسون -تخت یکی از اتاق های استاندارد هتل «جامبو» در فرودگاه آرلاندا در استکهلم را مرتب می کند. هتل «جامبو»، یک بوینگ ۷۴۷-۲۰۰ جامبو جت است که به هتل ۲۵ اتاقه تبدیل شده است. این هتل، کافه نیز دارد و کابین خلبان آن به سوئیت لوکس این هتل تبدیل شده است.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۶. این هتل که Hotel Everland نام دارد، توسط هنرمندان سوئیسی به نام های سابینا لانگ و دانیل بامان طراحی و در بالای سقف موزه هنری پاریس قرار گرفته است. این عکس در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۰۷ میلادی گرفته شده است. هتل Everland، یک سازه هنری جالب توجه است که یادآور کابین های دوره ۷۰ میلادی است. این هتل یک اتاقه، نمای برج ایفل را دارد و کاربری موزه نیز دارد. مردم می توانند با کرایه این کابین، شب را در آنجا سپری کنند.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۷. این عکس در تاریخ ۵ جولای سال ۲۰۱۰ گرفته شده است و کابین در حال ساخت هتل درختی در یکی از روستاهای دورافتاده سوئد به نام هارادز را نشان می دهد. این هتل زیبا، به طور خلاقانه برای مسافرینی طراحی شده است که به طراحی هتل های محل اقامت خود بسیار اهمیت می دهند.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۸. این عکس، دو دختر را نشان می دهد که بسیار راحت و گرم داخل کیسه های خواب خود در هتل یخی «آلفا» در روستای سرد تامامو در شهر شیموکاپو در جزیره شمالی ژاپن خوابیده اند. تاریخ این عکس برای ۶ فوریه سال ۲۰۰۸ میلادی است. فقط یک زوج می توانند شب را در این هتل با قیمت حدود ۱۴۰ دلار برای هر شب، کرایه و در آن اقامت کنند. در ضمن، شام نیز روی میزهای یخی برای آنها سرو می شود.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۹. این عکس که در تاریخ ۲۸ دسامبر سال ۲۰۱۱ میلادی گرفته شده است، گردشگران را هنگام صرف شام در هتل یخی «بالی لاک» در ۳۰۰ کیلومتری شمال غربی بخارست نشان می دهد. این هتل به طور کامل از یخ درست شده است. این هتل، ۱۰ اتاقبا تخت های بسیار بزرگ دارد. دمای آن همیشه بین منفی ۲ تا مثبت دو درجه سلسیوس است. هزینه اقام در این هتل، ۴۵.۷۳ دلار برای هر نفر است.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۱۰. هتل آلکاتراز در جنوب غربی شهر آلمانی کیسرزلاترن قرار دارد. این هتل، در زندان سابق که از سال ۱۸۶۷ میلادی وجود داشته، ساخه شده است. در حال حاضر این هتل ۵۷ اتاق دارد که دقیقا شبیه زندان است. مسافران باید از راهروهای تنگ و درب های آهنین برای ورود به اتاق های خود، عبور کنند.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۱۱. در هتل «هوتنپالاست» در برلین، جای خواب مسافران در واقع کاروان های قدیمی است. این هتل در محل کارخانه قدیمی ساخت جاروبرقی ساخته شده است و ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد. مسافران در این هتل، داخل کاروان ها و کلبه های چوبی می خوابند.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۱۲. در این عکس، تصور اتومبیلی را می بینید که در واقع یک هتل یک اتاقه است و توسط هنرمند ایتالیایی به نام فردریکو دورازیو طراحی شده است. این اتومبیل روی یک تیری به بلندی ۴ متر قرار دارد و مکانی راحت برای استراحت برای افرادی است که جرات آن را دارند.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۱۳.در این عکس دو سگ تری یر به نام های بیلی (راست) و جولی (چپ) را می بینید که روی تخت خواب اتاق خود در متل حیوانات در سائو پائولو ایستاده اند. این عکس در تاریخ ۲۶ آگوست سال ۲۰۰۵ میلادی گرفته شده است.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۱۴. همه میزها و صندلی های این هتل از بلوک های نمکی ساخته شده اند. این هتل نمکی در دریاچه نک یویاونی در ۵۰۰ کیلومتری جنوب لا پاز فقرار دارد. این دریاچه نمک، بیشترین میزان لیتیوم دنیا را در خود دارد. این عکس برای ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۰ میلادی است.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

۱۵. این نخستین هتل خانه درختی آلمان است و در روستای شرقی زنتندورف در نزدیکی مرز لهستان قرار دارد. هتل خانه درختی، ۵ اتاق چوبی دارد که میان شاخه های درختان در ارتفاع ۳۰ پایی (۹ متری) از زمین آویزان هستند. این اتاق ها راهروهای چوبی باریکی دارند و داخل شاخه های درختان اقاقیا ساخته شده اند. این اتاق ها، بالکن های کوچک، لامپ و دستشویی های مشترک و برای هر شب ۱۶۰ یورو هزینه دارند.

باور کنید این اماکن هتل هستند! +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • yasaman

      che bahal

    • aisan

      آدم میره هتل استراحت کنه تو این مکان ها که دیدم آدم بیشتر خسته میشه نه؟

    • neda

      اگه تو ایران یکی از این ایده ها میداد‍ قبل از اینکه حرفش تموم شه از طرز نگاه بقیه میفهمید باید بگه:
      شوخی کردم!!!؟! دیدید بعضیا چه حرفایی میزنن؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج