۴۱۰۹۷۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ متن کامل نامه احمدی‌نژاد به دبیرکل سازمان ملل!

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:

با گذشتن ٢٤ ساعت از انتشار خبر نامه نوشتن احمدی‌نژاد به دبیرکل سازمان ملل، هنوز متن این نامه مهم منتشر نشده و تمامی بوق‌های استکبار جهانی که مترصد انعکاس محتوای آن به‌عنوان Breaking News بوده‌اند یک لنگ به هوا ایستاده‌اند و از سر بیکاری دارند Breaking Bad می‌بینند و تخمه‌شان را می‌شکنند! اما از آنجا که شهرونگ همیشه به جاهای بالا وصل بوده و اخبار ویژه را به‌طور ویژه دریافت می‌کند، این بار هم توانستیم با ساخت و پاخت با میوه‌فروش محله نارمک به متن نامه رئیس دولت دهم به دبیرکل جدید سازمان ملل دست یابیم!

خدمت عاليجناب

دبیرکل جدید سازمان ملل

سلامن علیکم

از طریق آژانس مسافرتی محله‌مان -که اخبار تحولات جهانی را از بانوان مقنعه سه خط‌دار آن می‌گیرم- باخبر شدم که قدرت‌های بزرگ با همراهی نوچه‌ها و جیره‌خوارانشان دور هم جمع شده‌اند و در حالی‌که کشورهای قدرتمندی چون ایران، کومور، سنت کیتس و ونزوئلا را به این جمع دعوت نکرده‌اند که مبادا یک موزی بردارند، جنابعالی را به‌عنوان دبیر جدید سازمان ملل انتخاب کرده‌اند و شما هم خام شده‌اید و به هوای حقوق دلاری و مسافرت نیویورک و هتل خوب، این سمت را پذیرفته‌اید! من از شما سوال می‌کنم، آیا این کار خوب است؟!
این‌که چند کشور معلوم‌الحال مانند فرانسه که امنیت خودش را نمی‌تواند تأمین کند یا آن انگلیس که با تلاش‌های آنچنانی ملکه الیزابت از یک جزیره کوچک در آفریقا به غرب اروپا رفته یا آمریکا که همچنان در حال فروپاشی است از شما حمایت کرده‌اند، نباید باعث خوشحالی شما شود! ولو اگر کشورهای دوست و برادر ما هم به شما رأی داده باشند! ولو اگر اکثر دویست و خرده‌ای کشور مجمع عمومی به شما رأی داده باشند! شما نباید به این کشورها که مثل خس و خاشاک، این گوشه کنارها به شما رأی دادند، توجهی بکنید. توجه آنها به چه درد شما می‌خورد؟! هن؟! وقتی شما می‌توانید دبیرکل صندلی‌های سازمان ملل باشید، برای آنها سخنرانی و شعار بدهید، واقعا چه نیازی به کشورهای خارجی دارید؟! آقای دبیرکل، من به شما علاقه‌مندم، من مایل نیستم شما با فضاحت، این صندلی را ترک کنید.
شما در قواره این پست مهم نیستید، شما اصلا چی کی هستید که نشسته‌اید روی صندلی دبیر‌کلی سازمان ملل؟! بدانید این جایگاه -که فرصتی است برای پراکندن بوی بهار با گرفتن تصمیمات ده دقیقه‌ای، ایجاد صلح و مودت از طریق سخنرانی، ریشه‌کن کردن فقر از طریق اختلاس رقم‌درشت از ادارات و سازمان‌های کشور آمریکا و اخذ وام‌های بانکی از بانک‌های انگلیس، گسترش علم و آگاهی از طریق دانشگاه آکسفورد، از بین بردن مشکل بی‌خانمان‌های سراسر دنیا با ساختن خانه‌های مقوایی وسط بیابان‌ها، ایجاد تحول در علم پتروشیمی با نوشتن دو خط به پتروشیمی‌های سراسر دنیا، ایجاد سینمای فاخر و جهت بخشیدن به جریان‌های فکری و فرهنگی عالم از طریق لابی‌گری و حمایت‌های مالی و رفاقتی- در حد و قواره شما نیست و باید آن را به فردی صالح از تبار «آرادان» و یا «مشا» یا دیگر حداقلش «بقا» بسپرید! حالا ما گفتیم قصدی برای انتخابات‌ سال آینده ایران نداریم، دلیل نمی‌شود که برای دبیرکلی سازمان ملل هم قصدی نداشتم. حالا شما عنرعنر برای خودت رفتی دبیرکل شدی و کاسه کوزه ما را بهم ریختی! این خوب نیست! جبران کن!

پی‌نوشت: این آژانس مسافرتی محلمان، بلیت نیویورک نمیده بهم، حالا که نشستی جای من، چند تا بلیت نیویورک برام بفرست، دلم تنگ شده!

پی نوشت دو: اون پسره که می‌گفت محمود محمود، بزرگ شده؟ حالش خوبه؟ توی زیرزمین خونه‌شون چیزی کشف نکرده؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ع

      عالییییی

    • جاوید

      مسخره های مزخرف .همین مزخرفات از ذهن معیوب شماها بیرون میاد که هیچ نمیشیم.

    • بدون نام

      خیلیییییییییییییییی خوووووووووووب ب.ووووووووووووووود

    • دوست

      جاوید جان به قول همون ایشون آبو باید ریخت کجا؟
      درسته همونجایی ک میسوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج