۴۱۱۰۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یاران گوچی محبوب‌تر از یاران جهانبخش

با گذشت ۱۰ هفته از رقابت های این فصل لیگ برتر هلند، فدراسیون فوتبال این کشور رده بندی پرطرفدارترین تیم های فصل را اعلام کرد.

ورزش سه: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال هلند و مسئولان برگزاری لیگ فوتبال این کشور، باشگاه فاینورد صدرنشین کنونی رقابت ها، بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده و محبوب ترین تیم معرفی شد تا بالاتر از آژاکس و آیندهوون در جدول قرار بگیرد. فاینوردی ها با میانگین ۴۷۵۰۰ نفر تماشاگر در هر بازی خانگی این عنوان را به خود اختصاص دادند؛ در حالی که آژاکس با ۴۷۴۱۶ نفر در جایگاه دوم و آیندهوون با ۳۳۷۶۰ نفر در جایگاه سوم محبوب ترین ها قرار گرفتند.

در میان تیم های حاضر در این فصل لیگ اردیویسه، دو باشگاه هیرنفین و آلکمار با در اختیار داشتن دو ستاره ملی پوش ایرانی توانستند جایگاه خوبی برای خود در جدول به دست بیاورند تا جایی که یاران گوچی محبوب تر از یاران جهانبخش معرفی شدند. هیرنفین با معدل ۲۱۲۸۶ نفر رتبه پنجم پرتماشاگرترین تیم های هلند را به خود اختصاص داد و آلکمار نیز با در اختیار داشتن جهانبخش با میانگین ۱۴۱۶۸ نفر تماشاگر در ورزشگاه آفاس جایگاه هشتم رده بندی محبوب ترین های هلند را در اختیار گرفت.

نکته جالب این که در فوتبال هلند هم شاهد برگزاری بازی هایی با تعداد تماشگر دو تا سه هزار نفر مثل خیلی از بازی های ایران هستیم تا جایی که اکسلسیور، کم تماشاگرین تیم فصل جاری اردیویسه هلند با ثبت رکورد ۳۸۹۵ نفر در دیدارهای خانگی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج