جاباما
۴۱۱۰۶۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دست‌نشان: پرسپولیس مقابل تماشاگرانش احساسی می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که بازیکنانم برای بازی با پرسپولیس سرشار از انرژی هستند، گفت: همین روحیه و انرژی کار ما را راحت‌تر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: نادر دست‌نشان درباره دیدار پیش روی تیمش در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس، اظهار کرد: بازی واقعا بزرگی است؛ پرسپولیس از پتانسیل بالا و یک مربی خوب بهره می‌برد. این تیم بهترین تیم فعلی لیگ و صدرنشین جدول رده‌بندی است و همچنین بهترین خط حمله و دفاع و بیشترین ملی پوش را که ۵۰، ۶۰ درصد تیم‌ملی هستند و از همه مهم‌تر تماشاگران پرشوری را در اختیار دارد.

وی افزود: ‌این ها حاکی از خوب بودن تیم پرسپولیس است، البته فوتبال پر از هزاران حادثه، اتفاق و واقعیت است و واقعیت این است که ما نفت آبادان و تیمی هستیم که دارای پشتوانه مردمی بسیار خوبی داریم. عشق مردم به این تیم، به ما انرژی‌ فراوان و نیرو می‌دهد تا بتوانیم مقابل تیم بزرگ پرسپولیس در تهران احساس غربت نکنیم و فوتبال قابل قبولی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: ‌پرسپولیس برای حفظ جایگاهش نیاز به بردن تیم ما دارد و با توجه به این که هفته قبل برابر استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید، در بازی با ما تلاش می‌کند تا هر طور شده، بازی را ببرد و این فشار هم می‌تواند باعث احساسی شدن آنها شود و به سمت دروازه ما حمله‌ور شوند و ما هم منتظر لحظات هستیم تا بتوانیم در شرایط مناسب، نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی بیان کرد: ‌پس از برد برابر ماشین سازی تبریز، شرایط مان خوب است و بازیکنانم تمرینات خوبی را انجام می دهند. از نظر روحی - روانی هم باید بگویم کادر فنی برای بازی با پرسپولیس مشکل خاصی ندارد، چرا که بازیکنان آماده هستند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند. باید بگویم در واقع بازیکنانم در این بازی خودشان سرشار از انرژی هستند و همین نیز کار ما را راحت‌تر می‌کند. بازیکنانم در این دیدار بی‌نهایت تلاش می‌کنند و آماده رویارویی با پرسپولیس هستند.

دست‌نشان در پایان عنوان کرد:‌ ان‌شاءالله همین انرژی مثبت به ما کمک کند تا مانند هفته‌های قبل فوتبال خوبی ارائه دهیم که همراه با نتیجه خوب هم باشد. ما تجربه بازی در آزادی را در دیدار با استقلال تهران داریم و خیلی با جو این ورزشگاه غریبه نیستیم و همین تجربه می تواند کمک خوبی برای ما باشد تا راحت‌تر برابر پرسپولیس بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    • بی نام

      درود بر شما و تیم دوست داشتنی صنعت نفت آبادان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج