۴۱۱۱۸۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تیم روباتیک ایران اول جهان شد

تیم روباتیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ( KN۲C) در مسابقات جهانیIMAVS چین، که مهمترین مسابقات جهانی روبات‌های پرنده) است، موفق به کسب مقام اول شد.

وب سایت آی تی ایران: تیم روباتیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی ( KN۲C) در مسابقات جهانیIMAVS چین، که مهمترین مسابقات جهانی روبات‌های پرنده) است، موفق به کسب مقام اول شد. تیم روباتیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر توانست در مهمترین مسابقات جهانی روباتیک به‌عنوان برترین تیم انتخاب شود.
تیم روباتیک ایران اول جهان شد

مسابقات جهانیIMAVS چین، امسال از 17 تا 21 اکتبر در پکن برگزار شد و تیم روباتیک دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر‌الدین طوسی در کنار سه تیم دیگر دانشگاهی به نمایندگی از کشور ایران در این مسابقات حضور پیدا کردند. تیم دانشگاه خواجه نصیر مقام اول و تیم‌هایی از کشور هلند و مکزیک به ترتیب دوم و سوم شدند. این تیم تا به‌حال بهترین عملکرد را در بین رقبای خود

در حوزه کنترل روبات‌های پرنده در فضای بسته(InDoor) داشته‌اند. این تکنیک که در آینده می‌تواند سرمنشا تحول بزرگی در حوزه حمل‌ونقل کالا و بسته‌های پستی باشد ، برای بسیای از صنایع حایز اهمیت است.
تیم روباتیک ایران اول جهان شد

حمید رضا تقی راد، سرپرست تیم اعزامی دانشجویان تیم KN۲C می‌گوید: « در این مسابقات خودگردان کردن حرکت روبات ها و تهیه نقشه سه بعدی مکان هم‌زمان با حرکت هوشمند روبات از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.» او ادامه داد: « موفقیت این دانشجویان، نشان‌دهنده تلاش، پشتکار و برنامه‌ریزی دقیق آنهاست.»

تیم روباتیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سال ۱۳۸۴ کار خود را با طراحی روبات‌های امدادگر آغاز کرد و حالا با ۲۸ عضو فعال، در حوزه‌ روبات‌های عمودپرواز، امدادگر و فوتبالیست مشغول به فعالیت است. این گروه همچنین روی طراحی و ساخت روبات‌های مین‌یاب، کن ست و میکروموس نیز تجربیاتی دارد.

گفتنی است این تیم با حمایت بامیلو در این مسابقات شرکت کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرحبا.احسنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج