۴۱۱۳۷۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

تکلیف طرفداران احمدی نژاد چیست؟

متعارف است که اغلب تشکيلات سياسي ، فارغ از هياهو و احوال ظاهر ، براساس تصميمات متخذه اتاق فکر خويش که بر مبناي واقعيت‌هاي داخلي وخارجي استوار است به نحو قبض و بسط، به تمهيد و تدارک شرايط اقتضايي اقدام مي کنند.

عباس شیرینی در تدبیر تازه نوشت: متعارف است که اغلب تشکيلات سياسي ، فارغ از هياهو و احوال ظاهر ، براساس تصميمات متخذه اتاق فکر خويش که بر مبناي واقعيت‌هاي داخلي وخارجي استوار است به نحو قبض و بسط، به تمهيد و تدارک شرايط اقتضايي اقدام مي کنند.
آنها با همين منوال افرادي را براي روزهاي خاص اصطلاحا درآب نمک مي خوابانند و عده‌اي را بطور دايم يا موقت از حضور در صحنه نهي و يا به حضور امر مي‌کنند و يا ممکن ست در نقش همراه روانه ميدان کنند.منتخبين امر نيز هر کدام ، عهده دار رسالتي مي‌شوند و با زمينه ذهني پا به ميدان گذاشته و در مقام معاون سبب و مباشر و غيره نقش آفريني مي‌کنند.

در برآمدن احمدي نژاد، افراد و گروه‌هاي زيادي دخيل بودند و در برهه اي که اصلاح طلبان عجول‌،بي خبر از واقعيت‌هاي هزارتوي کشور با تئوري پردازي‌هاي ناهمسو با ظرفيت جامعه به ياس و هيجان شهروندان دامن زده و از معيشت و لايه‌هاي پايين دست غافل بودند ايشان فرايند ظهورشان را آرام آرام از فرمانداري و استانداري و شهرداري وغيره با همراهي و حمايت گروه‌هاي خاص طي مي‌کردند.اما اکنون صلاح در اين است که اين آقا حضور نيابند.

اعلام علني اين موضوع ازطرف رهبر معظم انقلاب آن هم نسبت به کسي که او را بارها مورد نواخت قرار داده بودند يک تصميم مملکتي و حرکت کاملا اجتهاديست و دربردارنده شکوه ضمني و هشداري صريح به احمدي نژاد و به خصوص همفکران اوست.

بعضا کم لطفي‌ها و شتابزدگي‌هاي جناب احمدي نژاد هزينه سنگين و ادامه داري را بر جامعه و سياست ورزان تحميل کرد.عمق اين هزينه‌ها را آمارهاي پنهاني نشان مي دهد که به لايه‌هاي بالادستي ارسال و در آنجا مورد تحليل قرار مي گيرد و نه حب و بغض ظاهري شهروندان که ممکن است بر مباني معيشتي و زودگذر استوار باشد.

طرفداران آقاي احمدي نژاد (لايه‌هاي اول ودوم) اکنون در معرض آزموني بزرگ قرار مي گيرند و تصور مي شود سربلند از آن خارج نشوند. خروج يک توصيه از محفلي خاص در سايه ناخويشتنداري نمي‌تواند بيانگر بهار معتدل برسالي نکو باشد.

همه گروه‌هاي سياسي که به آنها دست راستي يا اصولگرا اطلاق مي شود نيز در مقابل حاکميت و به ويژه مردم آگاه، در معرض آزموني بزرگ قرار دارند.براي آنها نيز فرصت قابلي است که در رويکردهاي سياسي خود بازنگري کنند و به پوسته جامعه اکتفا نکرده و به بطن جريان ساز و تعيين کننده آن واقف و همراه باشند و يقين داشته باشند که ائتلاف‌ها،تغييرنام‌ها و هزينه گروه‌هاي بي شناسنامه گشتن جز تحليل و دوري از مردم اثر ديگري ندارد. از طرفي تغيير رويکرد نيز به معناي عدول ازاصولگرايي نيست و اتفاقا اصولگرايان مردم گرا از اقبال عمومي‌همرديف با اصلاح طلبان برخوردارند.

تحولات بين المللي و اوضاع همسايگان و بهانه گيري‌هاي عربستان و دلايل متعدد بيروني بويژه«طرح بظاهرفراموش شده خاورميانه جديد»اقتضاي آن را دارد که افراد حاشيه ساز و هيجاني اندکي راه سکون در پيش گيرند و درمرحله گذر از بحران‌هاي منطقه‌اي و مشکلات داخلي يار شاطر باشند نه بار خاطر و به ياد داشته باشند آنچنان که سختي‌ها و مشکلات انقلاب و جنگ تحميلي بر مردم شهيدپرور سرشکن شد اکنون شايسته است که در مرحله تثبيت انقلاب در سايه آرامش و رجحان منافع ملي، شيريني پيشرفت را از کام تک تک شهروندان دريغ نکنيم و دامنه اختلافات حزبي و سليقه‌اي را به خط کشي‌هاي مجعول خودي و غيرخودي و تهديد منافع ملي واتلاف فرصت‌ها و….نکشيم. به رستاخيز علمي‌واقتصادي بينديشيم که درنگ جايز نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شنبه

      مگه غیر از حسینیان و رسایی طرفدار دیگه ای هم داره ؟

    • حمید

      هر چی میگی از داغ دل میگی. بپا نه سوزی

    • بدون نام

      سماق بمکند

    • بدون نام

      احمدینزاد حیف شد. واقعا طرفداران زیادی داشت و دارد.

    • رضا

      بنده طرفدارآقای احمدی نژاد هستم.

    • علی

      تو..شنبه ای...باقی همه طرف دار شن..

    • سیاووش

      آتشی که به این مملکت زد با معاون و وزرایش،حالا حالا میسوزونه،،،،

    • بدون نام

      هنوز داشت!!!!!!واقعا؟؟!!!

    • بدون نام

      هیچ برن کونجی واختلاس ها را بشمرن و افسوس بخورن ک رحیمی معاون احمدی آبروی مملکت برد مرتضوی ...

    • بدون نام

      من فقط به احمدی نژاد رای میدم چه کاندید بشه یا نشه رای من احمدی نژاده.

    • حسین

      به نظر من یاران وهوا داران احمدی نژاد تکلیفشان فکر کردن است خواهش میکنم فکر کنید نترسید از فکر کردن بدون تعصب فکر کنید آیا بلایی مانده که احمدی بر سر ایران نیاورده باشد فرهنگ دروغ فریب تزویر اقتصاد نابود سیاست خارجی قطع ارتباط ودشمنی با دنیا .........به خود بیاید شما طرفداران هم مقصرید

    • بدون نام

      8000ملیارد یادت نره رکودکشنده یادت نره شرمندگی منا واعتبار پاسبورد ونیز اقتصاد صدروزه و پیام تسلیت برای قربانیان ترور درفرانسه ولی فرامشکردن قربانیان ترور درلبنان وفرامش کردن جنایات آل کثیف وخبیث وضد بشری سعود در یمن یادت نره دوست منتقد احمدی نژاد وطرفدار اعتدال امید وارم دولت مردم را ازنا امیدی خارج کند

    • بدون نام

      تو هر دوره زمونه ای خاعن هست اگر دز زمان دکتر احمدنژاد اختلاسی یا هر..... اتفاق افتاده باشد هم او مقصر نیست خودش واقع انسان درست و دلسوز و زحمتکشی بوده و هست هیچ کس و هیچ احدی نميتواند از دکتر حرفی نادرست بزند حتی در زمانهای امامان هم آدمهای نادرستی بودند که ميخواستند به اسم امام پول مردم و مملکت را بخورند مهم اصله که درست باشد که دکتر صددرصد صد انسان درستکار و کار بلدی بود ولی حیف که نشد که بیاد و به مملکت سرو سامان دهد

    • بی نام

      دکتر احمدی نژاد رای من

    • سیاووش

      جناب بی نام،10:5
      فرمودید حیف نشد بیاد به مملکت سروسامان بده،مگه 8سال وقت نداشت،،پس چرا سرو سامان نداد؟،ایشون همون معاون و وزیرانش سر وسامون داد ،بسه ،

    • امیر طهماسبی

      والله چی بگم ... حداقل خوبه که یارانه ها رو آورد

    • محمد اکبری

      دکتر احمدی نژاد رای ما به خود شخص شماست.چه کسی بهتر از وجود شما. دوست دارم همونجوریکه کشورم رو دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج