۴۱۱۵۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جنوا به روند پیروزی‌های میلان خاتمه داد

میلان فرصت صدرنشینی حداقل یک روزه را از دست داد.

وبسایت نود: تیم جنوا در اولین بازی هفته دهم رقابت‌های سری A با نتیجه عجیب ۳ بر صفر بازی خانگی مقابل میلان را به سود خود خاتمه داد و روند پیروزی‌های حریف را از بین برد.

جنوا:‌ پرین - ایتزو - بوردیسو - مونوز - ادنیلسون - لاکزالت - ولوسو - رینکون - نینکوویچ - سیمونه - ریگونی

میلان: دوناروما - دی‌شلیو - رومانیولی - پالتا - پولی - بوناونتورا - لوکاتلی - کوکا - نیانگ - باکا - هوندا

دو تیم در حالی این دیدار را آغاز کردند که جنوا تحت تاثیر فشار تماشاگران خودی بازی هجومی‌تری را به نمایش گذاشت و موفق شد چند موقعیت خوب را روی دروازه میلان پی ریزی کند تا در نهایت در دقیقه ۱۱ توسط نینکوویچ به گل رسید.

دقیقه ۱۱: ارسال رینکون در حالی به محوطه جریمه وارد شد که نینکوویچ بدون مزاحم توانست با ضربه سری شیرجه‌ای توپ را دور از دستان دوناروما به گل تبدیل کند.

در ادامه این دیدار میلان سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت اما اشتباهات بازیکنان این تیم فرصت‌های مناسبی در اختیار بازیکنان جنوا قرار داد تا این تیم بتواند حملات خطرناکی را روی دروازه میلان ترتیب دهد، با این حال در دقیقه ۴۰ این دیدار نیانگ شرایط خوبی برای ایجاد موقعیت خطرناکی روی دروازه جنوا داشت.

دقیقه ۴۰: در حالیکه نیانگ سعی در وارد شدن به محوطه جریمه را داشت توسط ایتزو متوقف شد تا مدافع جنوا نخستین بازیکن اخطاری این دیدار لقب بگیرد، این ضربه ایستگاهی به طرز خطرناکی روی دروازه جنوا ارسال شد و می‌رفت تا به موقعیتی جدی بدل شود اما داور به دلیل خطای مهاجمین میلان بازی را متوقف کرد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که قدرت هیچ یک از دو تیم بر دیگری نچربید و میلانی که در دقایق پایانی این نیمه بر دامنه حملاتش افزوده بود نتوانست از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کند تا تیم صاحب خانه با پیروزی به رختکن برود.

جنوا به روند پیروزی‌های میلان خاتمه داد

میلان نیمه دوم را با آرایشی متفاوت آغاز کرد و موفق شد از دقایق ابتدایی این نیمه بازی هجومی را به نمایش بگذارد و موفق شد موقعیت‌های حساسی را روی دروازه حریف ایجاد کند.

دقیقه ۵۰: بوناونتورا که یکی از بهترین بازیکنان میلان در این دیدار بوده است با تغییر جهتی عرضی موقعیت شوت زنی خوبی به دست آورد اما ضربه پر قدرت این بازیکن توسط پرین به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۵۱: کرنر تمرین شده میلان برای لوکاتلی ارسال شد که در خارج از محوطه جریمه قرار داشت، این بازیکن جوان با سانتری کوتاه باکا را بدون مزاحم صاحب توپ کرد اما این بازیکن کلمبیایی نتوانست پرین را شکست بدهد تا نتیجه این دیدار همچنان ۱-۰ به سود جنوا باشد.

در ادامه در حالیکه میلان حملات خوبی ترتیب می‌داد اما با اخراج پالتا شرایط این تیم بدتر شد با این حال روسونری‌ها دست از حمله برنداشتند اما حملات این تیم با دفاع سرسخت بازیکنان جنوا همراه بود.

دقیقه ۷۳: کوکا در شرایط مناسبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او قدرت کافی را برای شکست دادن پرین نداشت.

دقیقه ۷۵: پاس در عمق بوناونتورا در موقعیتی استثنایی به پولی رسید اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا بخت ۱۰۰ درصد گلزنی برای میلان از دست برود.

دقیقه ۸۰: در حالی که میلان آماده ترتیب دادن حمله ای دیگر می‌شد، توپ از دست رفته بازیکنان میلان تبدیل به ضد حمله‌ای سریع برای جنوا شد، ارسال پاولتی به لازوویچ رسید و این بازیکن ارسال کوتاهی به داخل محوطه انجام داد، کوکا تلاش کرد این توپ را دفع کند اما ضربه او به توپ به داخل دروازه دوناروما رفت تا تیره روزی‌های میلان ادامه داشته باشد.

دقیقه ۸۶: ارسال لاکزالت در محوطه جریمه به پاولتی رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن رومانیولی با ضربه ای زیبا گل سوم جنوا را به ثمر رساند.

در نیمه دوم میلان برای جبران کردن نتیجه نیمه اول به میدان رفت و حتی پس از ۱۰ نفره شدن نیز توانست حملات خوبی روی دروازه حریف ایجاد کند اما گل دوم جنوا شالوده این تیم را از هم پاشید تا در نهایت نتیجه‌ای پر گل به سود تیم صاحب خانه به دست بیاید.

جنوا به روند پیروزی‌های میلان خاتمه داد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج