۴۱۱۶۲۰
۱۷ نظر
۵۰۱۲
۱۷ نظر
۵۰۱۲
پ

سرنوشت نامعلوم دو دختربچه گمشده

پلیس در جست‌وجوی دو دختربچه‌ای است که در بندر انزلی ناپدید شدند و هنوز از آنها خبری نیست. مائده کبرایی حدود ۲۶ ماه پیش در چهارم خرداد ۹۳ در حالی که از مدرسه‌اش تعطیل شده بود، در راه برگشت به خانه ناگهان در میانه راه ناپدید شد و تاکنون خبری از این کودک گمشده در دست نیست.

روزنامه شرق: پلیس در جست‌وجوی دو دختربچه‌ای است که در بندر انزلی ناپدید شدند و هنوز از آنها خبری نیست. مائده کبرایی حدود ۲۶ ماه پیش در چهارم خرداد ۹۳ در حالی که از مدرسه‌اش تعطیل شده بود، در راه برگشت به خانه ناگهان در میانه راه ناپدید شد و تاکنون خبری از این کودک گمشده در دست نیست.
پس از گذشت ۱۴ ماه از این اتفاق، دنیا عالمی، کودک سه‌سال‌وهفت‌ماهه دیگری نیز به سرنوشت کودک هفت‌ساله دچار شد.
از گم‌شدن دنیا يك‌سال می‌گذرد اما هنوز هیچ خبری از او به گوش نرسیده و هیچ ردی از این دو دختربچه کشف نشده است. تاکنون شایعات و حرف‌وحدیث‌هایی درباره این دو دختر گمشده در شهر پیچیده اما هیچ‌کدام از آنها هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است. اهالی بندرانزلی هر روز داستان را به سبک جدیدی دوره می‌کنند؛ داستان‌هایی که بی‌گمان سرنوشت نامعلوم این دو دختربچه را به هم گره‌ می‌زند اما هنوز مشخص نیست داستان دو کودک گمشده به هم مربوط می‌شود یا خیر؟ اکنون ۸۷۱ روز از گم‌شدن مائده، اولین کودک گمشده انزلی، می‌گذرد و هر دو خانواده هنوز هم چشم‌انتظار ردونشانی از دختران خود هستند تا سرنوشت آنها را مشخص کند.
بهزاد کبرایی، پدر مائده، گفت: هنوز هیچ خبری از دخترم نیست. همه امیدمان به خداست و کاری از دستمان برنمی‌آید. مأموران همکاری می‌کنند، تحقیقات و بررسی‌ها همچنان ادامه دارد، اما تاکنون هیچ سرنخی از دنیا و مائده یافت نشده است. شهریورماه سال گذشته بود که رحمان عالمی، پدر دنیا، به رسانه‌ها گفت: پلیس هنوز هیچ سرنخ موثقی که از سرنوشت دخترش حکایت داشته باشد، به دست نیاورده است؛ با این حال، به او اعلام شده پرونده دخترش نه با عنوان ربوده‌شدن، بلکه با عنوان مفقودی در اداره آگاهی این شهرستان در حال رسیدگی است.
اکنون پس از گذشت یک سال از گم‌شدن دنیا، پدر او درباره پرونده دخترش می‌گوید: ما یک سال است که دخترمان را گم کرده‌ایم اما هنوز او را پیدا نکرده‌اند. بارها به مراجع قانونی و نیروی انتظامی مراجعه کرده‌ایم و به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. ما چشم‌انتظاریم آنها دنیا را پیدا کنند . پدر دنیا می‌گوید: برایمان عجیب است که سرنخی از دنیا و مائده نیست. دو بچه در انزلی گم شده‌اند و ماه‌ها می‌گذرد اما متأسفانه نتوانستند آنها را پیدا کنند.

زهرا میرزایی، مادر دنیا، نیز در این زمینه می‌گوید: همیشه به آگاهی مراجعه می‌کنیم و آنها می‌گویند «پیگیری می‌کنیم» و پس از گذشت یک سال همواره این حرف را تکرار می‌کنند.
بنا بر این گزارش، تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد اما هنوز سرنخ مهمی کشف نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار

      خدا به داد دل پدر و مادرشون برسه

    • سحر

      خداااا به داد دل پدرمادربدبختتشون برس.ایشالابه حق علی زودترصحیح وسالم پیدابشن.تصورشم دردناکه خدانصیب هیچ کس نکنه

    • لیلا

      بله به قول سحر خانم تصورشم دردناکه آدم یه لحظه هم نمیتونه خودشوجای اون پدرمادربزاره انشاله خداخودش کمکشون کنه گمشدشون پیداشه

    • راز

      وای خدا کمک شون کنه این جور بی خبری آدمو نابود می کنه برای خانواده مردن خیلی بهتر از گم شدن هست وقتی عزیزی میمیره همه چی تموم میشه عذاب و دردش مشخصه و زمان هم دوای این درد هستش ولی غم نه بودن و گم شدن یه عزیز رو هیچ چیزی درمان نمی کنه و همیشه و همه جا چشم آدم دنبال گمشده اش میگرده و این درد واقعا دیوانه کننده اس

    • سینا یزد

      انشاءالله انشاءالله بزودی زود دخترتون پیدا بشه

      توکل به خدا کن

    • طهرانی

      باید مرکزی وجود داشته باشد که بتوان عکس مفقودین را آنلاین به اشتراک گذاشت...چون خیلی از این کودکان برای گدایی ربوده میشوند.

    • طوطی

      سرنوشتشون که معلومه ،حتما بلایی سرشون اومده وزبونم لال دیگه زنده نیستن ……گفتن این حرف واسه ما اسونه وحتما واسه خانوادشون حتی خوندن این متن همراه با عذابه وشاید منم نفرین کنن،اما چشم انتظاری،(مرگ تدریجی واسه آدما)

    • بدون نام

      به حق زهرای مرضیه انشائلا ک پیدا بشه

    • ملکه

      غیب که نشدن آب هم نبودن برن زمین شکی نیست کار یک روانی سادیسمی بوده فقط کاش زنده باشن طفل معصومها

    • وحید

      بچهاروصددرصددزدیدن واونای که دزدیدن مال اون شهرنبودیه جای دیگه بوده

    • بدون نام

      پلیس خیلی کم کاری کرده تاالان. هرطوربوده باید پیدامیشدن دیگه پس وظیفه پلیس چیه.. من ی مادرم به هیچ وجه حتی نمیتونم فکرشم بکنم بچه ام مفقودبشه ومدت طولانی ازش بیخبر باشم.. اونم دختربچه! خدابهتون صبربده.

    • فاطمه

      برای برگشت غایب و گمشده به عدد اسم خود به حروف ابجد باحضورقلب ایه ۵ سوره ضحی رابخواند انشاا.. به مقصود خواهدرسید.

    • بهروز

      خدا بهتون صبر بده جیگرم آب شد اخ دعا میکنم هرچه سریعتر پیدا بشن

    • پریسا

      اولا که متن خبر واقعاااا تکان دهنده و دیوونه کننده هست.خدا بحق فاطمه ی زهرا مثل همیشه بزرگیشو نشون بده و این دوتا طفل معصوم رو به خانواده هاشون ببخشه.دوما بااین وضع فوق العاده خراب کنونی جامعه از خانواده ها و بزرگترا انتظار میره اونقد مواظب بچه هاشون باشن تا براشون اتفاقی نیفته.ولی کماکان ادامه داره.آخه شماها بزرگید و عاقل چطوری بچه دار میشید ولی دیگه مواظبش نیستین؟؟؟!!! واقعا عجیبه.واقعااااا عجیبه.کوتاهی کردین ولی بازم میگم انشالله بحق همین ماه محرم خدا دوباره بهتون ببخشه جگرگوشه هاتونو . آمین

    • یاران

      نميدونم چرا عکس ازبچه های گمشده نذاشتن، شاید دلیل دارن انزلی شهر بزرگ نیست البته کوتاهی پلیس درپیدا نشدن قابل توجه است

    • میلاد

      خدابهشون صبر بده انشاالله پیداشن اونم صحیحو سالم

    • مریم

      اگه اخبار ترکیه ای که 30 سال پبش 50سال از ما عقب بودن ولی حالا فرسنگها از ما جلوترن نگاهی بندازین حتی در دوردسترین ده کوره هاشم دوربین دارن به خاطر همین دوربینا خیلی از جنایتاشون قابل حله ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج