۴۱۱۶۹۴
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

ترامپ: هیلاری پیروز شود،جنگ جهانی به پا می‌شود

دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد در صورتی که رقیب دموکرات او به مسند ریاست جمهوری برسد، جنگ جهانی سوم خواهد شد.

عصر ایران: دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد در صورتی که رقیب دموکرات او به مسند ریاست جمهوری برسد، جنگ جهانی سوم خواهد شد.

وب سایت هافینگتون پست نوشت: ترامپ در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز که بخش بزرگی از آن متمرکز بر سیاست خارجی آمریکا بود با اشاره به اینکه دیدگاه های هیلاری کلینتون درباره سوریه ممکن است منجر به رویارویی آمریکا با روسیه شود، هشدار داد رویارویی آمریکا و روسیه بر سر سوریه شعله های جنگ جهانی سوم را روشن خواهد کرد.

ترامپ در سخنرانی ها و مصاحبه های انتخاباتی خود بارها تاکید کرده از نظر او اولویت سیاست خارجی واشنگتن در سوریه باید بر مبارزه با داعش و دیگر گروه های افراطی در این کشور متمرکز شود. او گفته است نباید اولویت آمریکا به زیر کشیدن بشار اسد از قدرت باشد.

در نقطه مقابل هیلاری کلینتون معتقد است هدف واشنگتن در سوریه باید به زیر کشیدن دولت بشار اسد با همکاری متحدان جهانی و منطقه ای و کمک کردن به نیروهای مخالف مسلح باشد. کلینتون همچنین گفته است در صورت رسیدن به مسند ریاست جمهوری آمریکا تلاش های خود را برای برقراری یک منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه متمرکز خواهد کرد.

ترامپ به رویترز گفته است: آنچه باید ما انجام دهیم باید تمرکز بر روی داعش باشد نه بر روی سوریه " به گفته این نامزد انتخاباتی آمریکا "آمریکا هم اکنون در سوریه در حال رویارویی با دولت بشار اسد نیبست بلکه همزمان در حال جنگ با روسیه و ایران نیز هست" و رقیب انتخاباتی او با سیاست هایش آتش این جنگ را شعله ورتر خواهد کرد.

ترامپ با تاکید بر اینکه بشار اسد هم اکنون در مقایسه با ۳ سال پیش در موقعیت قوی تر و مستحکم تری است تاکید کرد که از نظر او سرنوشت بشار اسد در آینده سوریه در اولویت دوم است و اولویت نخست او مبارزه با داعش و شکست دادن این گروه خواهد بود.

ترامپ همچنین با زیر سوال بردن رویکرد رقیب انتخاباتی اش در قبال روسیه و شخص ولادیمیر پوتین، گفت با توجه به انتقادهای تندوتیز هیلاری کلینتون به پوتین در طول کارزار انتخاباتی، او چگونه خواهد توانست در صورت پیروزی در انتخابات و رسیدن به مسند ریاست جمهوری برای حل و فصل بحران های جهانی با این قدرت هسته ای رقیب آمریکا مذاکره کند.

او همچنین در این مصاحبه تاکید کرد در صورتی که حزب جمهوریخواه و متنفذان این حزب آمریکا همه در حمایت از او پشت سرش قرار گیرند، شکست دادن هیلاری کلینتون با وجود پیشتازی اش در نظر سنجی ها کار دشواری نخواهد بود.

این انتظار ترامپ در حالی است که تا کنون دهها چهره متنفذ و شاخص حزب جمهوریخواه از رقیب انتخاباتی او اعلام حمایت کرده و یا به صراحت اعلام کرده اند در انتخابات پیش رو به ترامپ رای نخواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه بنده خدا

      بذار پیروز بشه ، جنگ جهانی سوم به پا بگیره

    • بدون نام

      به نظر من ترامپ خیلی بهتر از هیلاریه.ببینید کی گفتم.

    • بدون نام

      ترامپ به رویترز گفته است: آنچه باید ما انجام دهیم باید تمرکز بر روی داعش باشد نه بر روی سوریه.....................خدائیش این حرفش کاملا عاقلانه ومنطقی می باشد .کلاترامپ بازی را از رو میکند واهل دوز وکلک نیست.

    • بدون نام

      ترامپ خیلی بهتر از کلینتونه

    • بدون نام

      برنده كسي است كه سوار بر جهالت مردم باشد، وقتي اوباما رئيس جمهور شد خيلي إز بنكاههاي اقتصادي و مردم أروبا و أمريكا نبود شدند وجاي انها را جنك زده ها و سياه لشكرهاي خارجي كرفت ،،،،عقب نشيني إز ارمانها و ناديده كرفتن و تضعيف قدرتمنداني مثل ترامب در برابر اشغالي مثل اوباما باعث نابودي سرمايه هاي ارزشمند فكري و راهبردي جامعه جهاني ميشود هيلاري زني بيمار كه بخاطر حسادت و رقابت با شوهرش وارد سياست شد و سوار جهالت مردم حرف ميزند،،،،،،عقل سالم در بدن سالم است،،،،،،

      پاسخ ها

      • radikal

        درود بر شما

      • بدون نام

        چند قرنه زندگی می کنی؟؟؟

      • بدون نام

        تضعیف قدرتمندانی مثل ترامپ؟؟ معلومه مغرتو شستن چون ترامپ اونقدری که میگن هم ثروتمند نیست. ترامپ خیلی دوست داره ثروتشو به رخ همه بکشه. در ضمن ترامپ حرف از ایجاد شغل میزنه در حالیکه واسه هزینه کمتر کارگراش چینی و هندی هستند. درضمن نه هیلاری خوبه نه ترامپ، ترامپ که کاملا بی عقل و آدم چند شخصیتییه هیلاری هم دروغگو هستش، از اوباما هم بد نگو که چند سال بعد میگی خدا پدر همین اوباما رو بیامرزه

    • بدون نام

      فقط ترامپ

    • بدون نام

      اگه ترامپ انتخاب بشه خیلییییییییییی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج