۴۱۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۰ دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن ۲۰۱۱

10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011


Nikon D۵۰۰۰

D5000 برای همه اعضای خانواده مناسب است. همه می‌توانند با آن از هر زاویه‌ای که دوست دارند عکس بگیرند. از جمله ویژگی‌های این دوربین باید به رزولوشن 3/12 مگاپیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD و سرعت 24 فریم در ثانیه و امکان ویرایش تصویر، صفحه‌نمایش TFT 7/2 اینچ و چرخشی و پورت‌های HDMI و USB اشاره کرد. مزیت اصلی این دوربین این است که کیفیت عکس و فیلم درهر دو محیط باز و بسته خوب است .


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Sony Alpha SLT-A55

SLT-A۵۵ از جمله دوربین‌های نیمه حرفه‌ای بسیار کارآمد است که از جمله قابلیت‌هایش می‌توان به حسگر CMOS ۷/۱۶ مگاپیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و سرعت ۲۴ فریم در ثانیه، بزرگ‏نمایی نوری ۳ برابر حتی هنگام فیلم‌برداری، لرزش‌گیر اپتیکال، صفحه‌نمایش ۳ اینچ، پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC، پورت‌های HDMI و USB، میکروفون و بلندگوهای داخلی و عکاسی پی‌در‌پی با سرعت ۶ فریم در ثانیه اشاره کرد.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Canon EOS 550D

۵۵۰D یکی از نیمه‌حرفه‌ای‌های بسیار کارآمد است که علاوه بر کیفیت ساخت بسیار مستحکم و بادوام، وزن و اندازه مناسبی نیز دارد. حسگر ۱۸ مگاپیکسل CMOS، قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD و سرعت ۲۴ فریم در ثانیه، پشتیبانی از کارت‌های حافظه ‌SD/SDHC/SDXC، حساسیت نوری ۱۰۰ تا ۶۴۰۰، حسگر APS-C، قابلیت تعویض لنز و سازگاری با انواع لنزهای دوربین‌های کانن، پردزاشگر DIGIC ۴ و عکاسی پی‌درپی با سرعت ۷/۳ فریم در ثانیه از جمله امکانات این دوربین هستند.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Panasonic Lumix DMC-G2

دوربینی کوچک و جمع‌وجور که به حسگر تصویر میکرو چهار سوم مجهز است. این دوربین بیشتر امکانات و ویژگی‌های یک دوربین حرفه‌ای همچون قابلیت تعویض لنز، تنظیمات دستی گزینه‌های مختلف دوربین و عکاسی در فرمت RAW بهره‌مند است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر Live MOS ۱/۱۲ مگاپیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، صفحه‌نمایش LCD ۳ اینچ و پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC اشاره کرد.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Canon EOS 60D

دوربین‌های DSLR از نظر کارایی شباهت بسیاری به انواع حرفه‌ای دارند اما ازنظر ظاهری کوچک‌تر و سبک‌تر هستند و حمل آسان‌تری دارند. D۶۰ نیز همین خصوصیت را دارد. علاوه بر سبک بودن، کلیدهای کنترل چهار جهته، حسگر ۱۸ مگاپیکسل CMOS، سیستم نورسنجی ۶۳ منطقه‌ایiFCL، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵/۷ برابر حتی هنگام فیلم‌برداری و صفحه‌نمایش ۳ اینچ و چرخان از دیگر ویژگی‌های این دوربین هستند.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Nikon D700

در نگاه اول، بدنه جمع‌و جور و وزن مناسب این دوربین نظر هر کاربری را جلب می‌کند. D۷۰۰، دوربین کاملا حرفه‌ای و مملو از قابلیت‌های کاربردی است. از جمله امکانات آن می‌توان به حسگر ۱/۱۲ مگاپیکسل سیموس (CMOS) با سیستم تمیز کننده خودکار، صفحه‌نمایش ۳ اینچ TFT، سیستم فوکوس خودکار ۵۱ نقطه‌ای، قابلیت نصب فلاش خارجی، فناوری تشخیص چهره، حساسیت نوری ۲۰۰ تا ۶۴۰۰ و پردازنده پر سرعت EXPEED اشاره کرد.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Canon EOS 1000D

۱۰۰۰D از جمله مدل‌هایی است که نسبت به قیمتش، قابلیت‌های خوبی دارد. بدنه آن سبک و بسیار خوش‌دست است و طراحی خوبی دارد. حسگر CMOS ۱/۱۰ مگاپیکسل با سیستم تمیزکننده‌ داخلی ، سیستم فوکوس AF هفت نقطه‌ای، قابلیت عکاسی پی‌درپی با سرعت ۳ فریم در ثانیه، لنز ۵۵- ۱۸ میلی‌متری مجهز به لرزش‌گیر مدل کانن EF-S، کمترین میزان نویز عکس‌ها در محیط‌های کم‌نور، پردازنده تصویر DIGIC III، حساسیت نوری ۱۰۰ تا ۱۶۰۰ از امکانات این دوربین به شمار می‌روند.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Nikon D300

از جمله ویژگی‌های این دوربین می‌توان به حسگر ۱/۱۳ مگاپیکسل DX-Format CMOS با سیستم تمیزکننده خودکار، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p، فوکوس خودکار ۵۱ نقطه‌ای، پردازنده پرسرعت EXPEED، دو ورودی کارت حافظهSD و CFو قابلیت ذخیره عکس در فرمت‌های RAW و JPG به صورت جداگانه در هرکدام و نیز ذخیره‌ جداگانه‌ی فیلم و ویدیو اشاره کرد. در ضمن اینکه می‌تواند با سرعت ۷ فریم در ثانیه به صورت پشت سر هم و پی‌در پی عکاسی کند.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Nikon D3100

این دوربین جمع‌و جور و تقریبا سبک دستگیره‌ای دارد که در دست گرفتنش را راحت‌تر کرده است. جنس بدنه از پلاستیک باکیفیت و مقاوم ساخته شده است. ورودی میکروفون مونو، حسگر ۱۴ مگاپیکسل DX-Format، قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت Full HD، سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و فوکوس مداوم، صفحه‌نمایش LCD ۳ اینچ، سرعت بسیار سریع فوکوس خودکار، کیفیت عالی عکس و فیلم، لرزش‌گیر اپتیکال از جمله ویژگی‌ها و امکانات D۳۱۰۰ هستند.


10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011

Pentax K-r

شاید پنتاکس به پای کانن، نیکون و سونی نرسد اما K-r باظاهر زیبا و اسپرت، قابلیت‌های خوبی دارد که باعث شده‌انددر این جدول جای بگیرد. از جمله ویژگی‌هایش می‌توان به کیفیت خوب عکس و فیلم و حداقل میزان نویز در محیط‌های کم‌نور و تاریک، فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p ، لرزش‌گیر تصویر و بدنه مستحکم و بادوام اشاره کرد. عملکرد حساسیت نوری (ISO) دوربین نیز عالیست.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

10 دوربین‏ حرفه ‏ای برتـر ژوئن 2011


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج