۴۱۱۷۸۳
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

فرازمینی ها برای ساکنین زمین پیام فرستادند!

احتمال وجود موجودات فرا زمینی همیشه از داغ ترین مباحث موجود میان انسان ها بوده است که گهگاهی شاهد به میان آمدن آن در اخبار بوده ایم،اما این بار امواجی از برخی ستارگان به زمین مخابره شده که نجوم شناسان آن را مرتبط با تمدنی فرازمینی می دانند.

وب سایت کلیک: احتمال وجود موجودات فرا زمینی همیشه از داغ ترین مباحث موجود میان انسان ها بوده است که گهگاهی شاهد به میان آمدن آن در اخبار بوده ایم،اما این بار امواجی از برخی ستارگان به زمین مخابره شده که نجوم شناسان آن را مرتبط با تمدنی فرازمینی می دانند.
فرازمینی ها برای ساکنین زمین پیام فرستادند!

دانشمندان حوزه نجوم شناسی اخیرا طیف گسترده ای از امواج را از اعماق کیهان دریافت کرده اند که احتمالا فرازمینی ها آن را به زمین فرستاده اند!حتما تعجب کرده اید اما باید بگوییم که این بار این بحث توسط دانشمندان و نه نویسنده فیلم های تخیلی مطرح شده است.

بررسی های گسترده ای که بر روی این امواج انجام شده نجوم شناسان را به این باور نزدیک می کند که این امواج نوعی پیغام مخابره شده توسط موجودات فرازمینی است و آنها در تلاشند تا با مخابره این سیگنال ها ساکنین کره زمین را از وجود خود آگاه کنند.

دانشمندان به هنگام رصد های کیهانی خود متوجه می شوند که از میان ۲٫۵ میلیون ستاره ای که در گستره دید تلسکوپ بوده است ۲۳۴ ستاره به لحاظ امواجی که از آنها ساتع می شود رفتار عجیبی را نشان می دهند،آنها با بررسی های دقیق خود متوجه شده اند که آهنگ کلی امواج مخابره شده شبیه به یک مکالمه می باشد،گرچه هیچ کس از زبان احتمالی استفاده شده از آن کوچک ترین شناختی ندارد.

در واقع آنالیز دقیق این امواج به قدری دشوار است که دانشمندان را کاملا تسلیم کرده است و آنها به جز موجودات فضایی هیچ توضیح دیگری را درباره منبع این امواج نمی توانند ارائه کنند.

دکتر بورا و دکتر تروتیر از دانشگاه لاوال واقع در کبک کانادا در مقاله ای درباره این اکتشاف مهم می گویند:نتیجه بررسی های ما بر روی امواج مذکور دقیقا با پیش بینی ای که قبل از این درباره موجودات فرازمینی وجود داشت تطابق دارد،علاوه بر این در نظر گرفتن این مسئله که این امواج از طرف ستارگانی با موقعیت مشخص به زمین رسیده اند(و نه همه ستارگان)ما را به این فرضیه نزدیک کرده است که احتمالا فرستنده این امواج تمدنی فضایی است و قصد دارد تا ما را از وجود خویش آگاه کند.

مقاله ای که حاوی نتایج حاصل از بررسی های مذکور است توانسته تا مجوز چاپ را در آخرین نسخه نشریه جامعه نجوم شناسی Pacific کسب کند و قرار است تا به زودی و با عنوان"سیگنال های فرستاده شده از موجودات فرازمینی"به چاپ برسد.

البته باید بگوییم که دانشمندان هنوز نمی توانند با قطعیت راجع به هویت فرستنده این امواج سخن بگویند و هنوز مطالعات بیشتری برای اظهار نظر قطعی درباره این فرضیه لازم است،باید این امواج توسط دانشمندان دیگر و البته با استفاده از تجهیزات متفاوتی بررسی شوند تا بتوان به نتیجه دقیق تری رسید.

استیون هاوکینگ فیزیکدان سرشناس در دنیای کیهان شناسی نسبت به این اکتشاف جدید ابراز علاقه کرده و گفته است:پیش از نتیجه گیری باید این مسئله تحت مطالعات گسترده تری قرار بگیرد و در بازه زمانی فعلی نمی توانیم با اطمینان از منشا فرازمینی آن صحبت کنیم.

جامعه نجوم شناسی جهانی معتقد است که با وجود اینکه این اکتشاف بی سابقه و چالش بر انگیز است اما ادعا های بزرگ برای اثبات نیازمند ارائه شواهد بزرگ است.

آژانس بین المللی فضایی برای بررسی همه جانبه موضوع از همه دانشمندان علاقه مند به همکاری درخواست کرده تا برای همکاری با این سازمان داوطلب شوند و مسئولین این سازمان معتقدند تا همه دلایل احتمالی دیگر را برای به وجود آمدن این امواج رد نکنیم آن را به تمدنی فرا زمینی نسبت نخواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زحل

      نجوم شناسی دیگه چه کلمه ایه؟ ستاره شناسی

    • بدون نام

      خیلی خوب شد.عالی....کاش زودتر ملاقات کنن

    • بدون نام

      بهتر ین راه این که از علما کمک بگیرن

    • بدون نام

      خداکنه که درموجودات فرازمینی از حقوقهای نجومی واختلاس وزیرمیزی خبری نباشه واصلا با این موارد اشنایی نداشته باشند

    • بدون نام

      بالاخره آدرس ما را در کوشه کهکشان راه شیری پیدا گردند حال خوب است آنان بسیار تو ان نظامی بالا و خونریز هم باشند،
      من بدو آهو بدو

    • رضا

      میشه باهاشون ازدواج کرد ؟یا مثلا دوست شد؟ها؟......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج