جاباما
۴۱۱۹۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

درگیری مسلحانه پلیس با اراذل و اوباش تهران

رئیس پلیس تهران از دستگیری ۵۸ اراذل و اوباش در طرح سحرگاهی امروز پلیس خبر داد و گفت: ماموران در چند مرحله عملیات دستگیری با اراذل و اوباش به صورت مسلحانه درگیر شدند که تعدادی از آنها با شلیک پلیس دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از دستگیری ۵۸ اراذل و اوباش در طرح سحرگاهی امروز پلیس خبر داد و گفت: ماموران در چند مرحله عملیات دستگیری با اراذل و اوباش به صورت مسلحانه درگیر شدند که تعدادی از آنها با شلیک پلیس دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در حاشیه اجرای نهمین طرح مبارزه با اراذل و اوباش پایتخت در شهر ری اظهار داشت: خوشبختانه ماموران پلیس پایتخت موفق شدند طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۸ اراذل و اوباش که زورگیر نیز بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

در این مرحله از طرح به اهداف خود رسیدیم و برخوردهای قاطعانه ای با این افراد انجام شد.

وی با اشاره به درگیری مسلحانه میان پلیس و اراذل و اوباش در شب گذشته، گفت: حین دستگیری این افراد عده ای از آنها از سلاح گرم استفاده کردند که منجر به درگیری مسلحانه شد و پنج نفر آنها از سوی پلیس مورد هدف قرار گرفته و اکنون در بیمارستان هستند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش ادامه دارد گفت: این طرح در سایر نقاط تهران در حال اجراست و ماموریتها به نحو احسن در حال انجام است.

رئیس پلیس پایتخت در مورد آمار اراذل و اوباش تهران گفت: آمار تعداد اراذل و اوباش را داریم اما عده ای از آنها توبه کرده اند و دیگر دست به اعمال مجرمانه نمی زنند اما افرادی که اقدام به ارتکاب اعمال مجرمانه کنند به صورت مستمر شناسایی و دستگیر می کنیم.

وی در مورد اراذل و اوباش دستگیر شده گفت: افراد دستگیر شده سابقه شرارت و سرقت دارند و در گذشته نیز اقدام به شرارت و عربده کشی می کردند ضمن اینکه تعدادی از آنها در مناطق شمالی پایتخت اقدام به زورگیری می کردند.

ساجدی نیا از همکاری خوب قوه قضائیه برای برخورد با اراذل و اوباش تشکر کرد و افزود: خوشبختانه قوه قضائیه با پلیس همکاری بسیار خوبی داشته و امرو زنیز جلسه ای با دادستان شهر ری برگزار کردیم تا احکام این افراد هر چه سریعتر اعلام شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از او پرسیده بود که برخی از اراذل و اوباش تکراری هستند و در طرح های دیگری دستگیر و در محل های دیگر چرخانده شده بود گفت: ممکن است یک اراذل و اوباش را چندین بار در شهر بگردانیم اگر این افراد آزاد شوند دوباره آنها را دستگیر می کنیم چرا که برخورد ما قاطعانه است.

ساجدی نیا در پایان گفت: تا کنون ۹ مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش در پایتخت به اجرا در آمده و در طول ۳ طرح گذشته تنها ۸ نفر دوباره آزاد شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      نیروی انتظامی تشکر تشکر تشکر. قاطع وجدی باشید.

    • بدون نام

      اگه واقعا اراذل واوباشندکه ایول .دستشون دردنکنه وخداقوت .خب راهکاربعدی چیه ؟چندماه زندان ؟یادگیری روش های فوق برنامه توی زندان باآموزش رایگان برادران اراذل واوباش ماهرتر؟واحیانا یادگیری راههای فضانوردی ازطریق انواع روان گردان درحبس؟ نه واقعا راهکاربعدی چیست ؟این اراذل ÷س ازپرداخت جریمه ونهایت یک ماه حبس وارد خیابان های همین شهرمیشه اماجسورتروآموزش دیده تر!!!اندکی بیندیشیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج