۴۱۱۹۳۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

هیوندای تلاش داشته تا هیجان بیشتری را به نسل بعدی آزرا (گرنجور در کره) تزریق کند. تیزری از اسکچ های این خودرو به تازگی دیده شده است. آزرای جدید ماه آینده در کره جنوبی و سپس در سراسر دنیا معرفی خواهد شد.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: هیوندای تلاش داشته تا هیجان بیشتری را به نسل بعدی آزرا (گرنجور در کره) تزریق کند. تیزری از اسکچ های این خودرو به تازگی دیده شده است. آزرای جدید ماه آینده در کره جنوبی و سپس در سراسر دنیا معرفی خواهد شد.

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

هم‌اکنون تیزرهای کلی این خودرو نشان‌دهنده‌ی فرم کلی و طراحی خارجی آزرای جدید هستند و اسکچ های هیوندای از حقیقت خیلی به دور نیستند چراکه در تصاویر جاسوسی قبلی منتشر شده انتظار چنین طراحی‌ای را داشته‌ایم.

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

و این چیز خوبی است زیرا به نظر می‌رسد که هیوندای پویایی و اسپورت بودن بیشتری را به بدنه تزریق کرده و آن را به جنسیس G۸۰ شبیه کرده است. هرچند شاید این مسئله منجر به مشکل در شناسایی برند لوکس تازه‌ی هیوندای شود.

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

طبق گفته‌های هیوندای، طراحی راضی‌کننده‌ی آزرای جدید نشان دهنده‌ی تغییر جهتی کامل از استایل نسل قبلی خود است هرچند مواردی را نیز از آزرای قبلی به همراه دارد تا این خودرو هنوز هم از نظر ساختاری به عنوان نسل جدیدی از یک خودرو قابل شناسایی باشد. شاید معنی گفته‌ها این باشد که هیوندای در بازار داخلی تغییرات کمتری را در آزرای جدید اعمال کرده باشد اما در سایر بازارها احتمالاً این خودرو نقشی خاص را خواهد داشت و متفاوت‌تر خواهد بود.

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

هیوندای اضافه کرده که آزرای جدید پیشگام عصر جدیدی برای طراحی هیوندای خواهد بود و جلوپنجره‌ی آبشاری آن تنها یکی از هزاران ویژگی‌های استایل ممتاز آن خواهد بود.

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

هنوز خبری رسمی درباره‌ی قوای محرکه و سایر مشخصات این خودرو منتشر نشده اما انتظار می‌رود آزرای جدید از جدیدترین پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر هیوندای به همراه گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سود ببرد. همچنین حداقل در کره جنوبی نسخه‌ای هیبرید عرضه خواهد شد.

اولین تیزرها از نسل جدید هیوندای آزرا

علیرغم فروش رو به پایین این خودرو در کلاس سدان های میدسایز، هیوندای به احتمال زیاد مدلی جدید را در آمریکا عرضه خواهد کرد که تا الآن اطلاعی نداریم که نسخه‌ی خاص آمریکای شمالی در کدام نمایشگاه خودرویی به نمایش درخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohamaad

      پرااااااید از سال 74 تا الان 21 سااااااال

    • mohamaad

      ببینید صنعت خوردو سازی کره اونم فقط با عمر 30 یا 40 سال به چه پیشرفتی رسیده و صنعت خوردو سازی ما با عمر54 سال به کجا رسیده پرایدی که 21 ساله داره تولید میشه اونم ملی نیست یا پژوهایی که سالیان ساله همون مدل هاش داره تولید میشه یا یه خودرو به اصتلاح وطنی سمند که تواین چندین سال فقط لامپ سپرهاشو تغییر می دادن به اسم مدل جدید می فروختند
      واقعاجای تاسف داره با این صنعت از کار افتاده صنعتی که می تونست و حتی حالا هم می تونه با بهره گیری از نبوغ و استعداد های جوانان تبدیل به صنعت روز دنیا بشه ولی افسوس و صد افسوس به این انحصار و خود خواهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج