۴۱۱۹۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پژمان: به دنبال سه امتیاز دربی تبریز هستیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: دیدار مقابل گسترش فولاد هم ۳ امتیاز دارد و در بازی فردا به دنبال کسب هر ۳ امتیاز هستیم.

خبرگزاری فارس: علیرضا پژمان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: درگذشت پدر صمد رسولی سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتورسازی را تسلیت می‌گویم. از سوی دیگر برای پیر فوتبال تبریز بیوگ صباغ آرزوی سلامتی می‌کنم. در تهران همه از منصور پورحیدری سراغ می‌گیرند و در شرایطی که این پیشکسوت در بستر بیماری است کنار او حاضر می‌شوند اما ما در تبریز این کار را برای پیشکسوتانمان نمی‌کنیم.

وی افزود: بازی با گسترش فولاد سه امتیاز دارد و ما هم در مسابقه فردا به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم. بعد از بازی با فولاد خیلی منظم تمرین کردیم. متاسفانه سینا عشوری بازیکن خوب ما مصدوم شد. این مئسله جای تاسف دارد امیدوارم سایر بازیکنان جای او را پر کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. محسن بنگر هم مصدومیتی از گذشته داشت که او به صورت سرپا مورد عمل جراحی قرار گرفت. امیدواریم از بازی‌ بعدی این مهره را در اختیار داشته باشیم.

مربی تراکتورسازی یادآور شد: هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد. روی تاکتیک گسترش فولاد حساب کردیم و تلاش می‌کنیم تا در مسابقه فردا هر سه امتیاز را کسب کنیم.

سیامک قلیچ‌خانی در مورد غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری، گفت: از طرفی زمان نشستت با تمرین مقارن شده بود و از طرف دیگر او محروم بود که نتوانست در کنفرانس حاضر شود. ما به سازمان لیگ برای بخشش محرومیت قلعه‌نویی نامه فرستادیم. نه تنها به این مسئله رسیدگی نشد بلکه امروز او را با جریمه نقدی هم روبرو کردند. چطور بدون رسیدگی و شنیدن توضیحات این جرایم در نظر گرفته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج