۴۱۲۰۱۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ادامه مذاکرات ایران با ایرباس و بوئینگ

اصغرفخریه کاشان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل و تأمین مالی، در جریان مذاکره با هیات فنلاندی از ادامه مذاکرات با ایرباس و بوئینگ و سایر شرکت‌های هواپیمایی برای خرید هواپیما خبر داد.

عصر ایران: اصغر فخریه کاشان قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و تأمین مالی، صبح دیروز در ملاقات با کای مویکاینن وزیر توسعه و تجارت خارجی فنلاند و هیئت تجاری همراه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران را به هیئت فنلاندی یادآوری کرد.

فخریه کاشان با اشاره به وضعیت صنعت هوانوردی ایران به هیئت فنلاندی، گفت: مذاکرات ایران با ایرباس و بوئینگ برای خرید هواپیما ادامه دارد و با نهایی شدن خریدهای ایران از ای‌تی‌آر، برزیل و کانادا تا ۸ سال آینده ۴۰۰ تا ۵۰۰ هواپیما به ناوگان هوایی ایران اضافه می‌شود و گفت: این فرصت برای شما و سایر کشورهای اروپایی وجود دارد که وارد معاملات هوایی ایران شوید.

وی هم‌چنین در خصوص حضور هیات تجاری از فنلاند به ریاست وزیر توسعه و تجارت خارجی فنلاند گفت: فنلاندی‌ها در ایران به دنبال پیدا کردن زمینه‌های همکاری مشترک هستند.

قائم‌مقام وزیر دراموربین الملل و تامین مالی، با اعلام اینکه ایران زمینه‌های همکاری در دریا، زمین هوا و مسکن را به طرف مقابل معرفی کرد، گفت: فنلاندی‌ها برای توسعه روابط با ایران اعلام آمادگی کردند و قرار شد نتایج مذاکرات را اعلام کنند.

به گفته وی قرار است امروز (چهارشنبه) تفاهم‌نامه‌ای با بانک مرکزی امضا شود که بر اساس آن اعتبارات کوتاه مدت برای تجارت فنلاند باایران، در اختیار ایران قرار داده شود.

قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و تأمین مالی در پایان افزود:فنلاندی‌ها علاقه مندند که ایران شبکه ریلی خود را به روسیه و از روسیه به فنلاند ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشراقی گلپایگانی

      اخرش متوجه نشدیم که بالاخره به ایران هواپیما میفروشند یا نه. بهتراست مسئولان امر وقتی که نتیجه کار قطعی شد اطلاعرسانی کنند. چون الان یکروز میگویند قرارداد بسته شد وچندماه دیگر هواپیماها به ایران تحویل میشوند وچندروزبعد شخص دیگر همه چیز رامنکر میشود واین با اعصاب وروان مردم بازی کردن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج