۴۱۲۱۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بعد از پیروزی رویایی مقابل سایپا؛

ترکاشوند: ترک ورامین، خیانت بود

سرمربی تیم صالحین ورامین بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: بازیکنان در ست های اول و دوم گنگ بودند و نمی دانستند چکار باید انجام دهند

ورزش سه: تیم والیبال صالحین ورامین در اولین بازی خود که در هفته دوم برگزار شد تا آستانه شکست پیش رفت اما توانست بازی باخته را با نتیجه ۳ بر ۲ پیروزی شود. محمد ترکاشوند سرمربی این تیم بعد از این پیروزی گفت:«در دو هفته گذشته تمرینات منظمی نداشتیم و اصلا معلوم نبود در لیگ شرکت می کنیم یا نه. فقط با دو جلسه تمرین در این مسابقه شرکت کردیم. از سوی دیگر به خاطر مصدومیت پشت خط زن های تیم مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم و حمزه زرینی را در این پست به میدان بفرستیم.»
او در مورد بازگشت تیم به زمین و تغییر نتیجه هم ادامه داد:« بازیکنان در ست های اول و دوم گنگ بودند و نمی دانستند چکار باید انجام دهند اما با تغییراتی که ایجاد کردیم و البته با تکیه بر تجربه بازیکنان توانستیم خود را در میدان پیدا کنیم. نماینده مجلس، فرماندار، اعضای شورای شهر، امام جمعه و شهردار ورامین دست به دست هم دادند تا این تیم در لیگ برتر شرکت کند. مقداری از طلب های فصل قبل پرداخت شد و برای بقیه بدهی ها هم تضمین داده شد که تا آذر تسویه شود. اگر این کار انجام نمی شد از لیگ برتر حذف می شدیم.»

او در توضیحاتی از آخرین اوضاع تیمش هم این طور گفت:«مجموع بدهی های تیم حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان است. البته بدهی تیم ما در قیاس با بسیاری از تیم های دیگر کمتر است. به خاطر عشق مردم ورامین به تیم برای باقی ماندن در لیگ برتر زحمت کشیدیم. اگر پارسال تیم متین را ترک می کردیم به ورامین خیانت کرده بودیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج