جاباما
۴۱۲۳۵۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

سیلورادو کارهارت بر پایه مدل ۲۰۱۷ سیلورادو HD شکل گرفته و از همان بلوک دوراماکس (Duramax) بازبینی‌شده V۸ توربو دیزل (با خروجی ۴۴۵ اسب بخار و ۱۲۳۴ نیوتون‌متر)، جعبه‌دنده آلیسِن (Allison) و تعلیق آفرود Z۷۱ با ۱ اینچ (۲۵.۴ میلی‌متر) ارتفاع بیشتر بهره می‌برد.

وب سایت پدال - امین قوام صفری: آنچه در تصاویر می‌بینید حاصل همکاری شورولت و کمپانی پرسابقه‌ای در زمینه تولید انواع لباس کار بنام کارهارت (Carhartt) است. چنین پروژه‌ای بین سازنده خودروهای کاری و باری از یک سو و تولیدکننده البسه و تجهیزات کاری از سوی دیگر، ایده جالبی بوده و به جذابیت مدل‌های مشابه سیلورادو می‌افزاید.

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

به نقل از مجله اتومبیل، شورولت قصد دارد از این کانسپت در نمایشگاه‌های آینده لس‌آنجلس و دیترویت نیز استفاده کند. برنامه رونمایی آن نیز برای نمایشگاه پیش روی سیما (SEMA) تنظیم شده بود، اما اخیراً پیش از موعد و به دلیل نه‌چندان مشخصی پرده از چهره‌اش برداشته شد.

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

سیلورادو کارهارت بر پایه مدل ۲۰۱۷ سیلورادو HD شکل گرفته و از همان بلوک دوراماکس (Duramax) بازبینی‌شده V۸ توربو دیزل (با خروجی ۴۴۵ اسب بخار و ۱۲۳۴ نیوتون‌متر)، جعبه‌دنده آلیسِن (Allison) و تعلیق آفرود Z۷۱ با ۱ اینچ (۲۵.۴ میلی‌متر) ارتفاع بیشتر بهره می‌برد. باقی خصائص بیشتر مربوط به بحث ظاهری و ارتقا رسانی‌های عملکردی هستند.

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

داخل محفظه بار دقیقا پشت سر اتاق، جعبه ابزار بزرگی تعبیه شده که نقش و نگار اختصاصی دارد. پس از آن روکش زردرنگی همچون یک درپوش روی محفظه قرار داده شده که محتویات درون خود را کاملاً از دید پنهان می‌کند. خط زرد باریکی سرتاسر بدنه را دور می‌زند که بالای آن به رنگ گرافیتی پرداخت‌شده و پایین مشکی متالیک براق است. اکثر قسمت‌های جلاکاری شده بدنه، مثل پلکان ۴ اینچی ورودی، تیره‌تر یا رنگ شده‌اند. در رینگ‌های ۲۰ اینچی، قاب آینه‌های جانبی و پنل داخلی درب‌ها، کنسول و پنل تجهیزات نیکل‌ کاری ظریفی وجود دارد. داخل اتاق، ضمایم با دوخت سه‌گانه (دقیقاً مشابه البسه کارهارت) روی صندلی‌های چرمی، پنل درب‌ها و کنسول جلو نصب شده‌اند. نشان کارهارت با دقت خاصی به‌صورت برجسته روی پشت‌سری صندلی‌ها و کف خودرو قرار گفته و روی درب‌ها نوشته سیلورادو را همراهی می‌کند.

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

همان‌طور که در بالا اشاره شد، در راستای بهبود و افزایش عملکرد خودرو نیز اقداماتی صورت گرفته؛ از جمله قلاب‌های یدک کشی جلو و عقب، نوار LED پایین جلوپنجره، جعبه ابزار بزرگ عقب، خروجی‌های الکتریکی محفظه بار، دوربین بی‌سیم تریلر خارجی و لوازم متعدد سامانه بار GearOn.

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

رونمایی پیش از موعد شورولت سیلورادو

به‌شخصه امیدوارم در آینده محصولات این‌چنینی بیشتری در دنیای خودرو ببینیم؛ چراکه روح تنومند و خستگی‌ناپذیر هیولاهای بارکش آمریکایی را نمایان ساخته و ابهتشان را دوچندان می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      مشخصاتش چقدر منو یاد پراید وانت انداخت

    • بدون نام

      خدایش ماشین به روز واستانداردجهانی به این میگن اسم شورولت هم قشنگه تاچه برسه به امکاناتش خوشبحال مصرف کنندگانش وصدآفرین به تولیدکنندگانش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج