۴۱۲۵۸۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

شاهکار جدید صداوسیما؛

مردم بازی تیم‌ملی را از تلویزیون تاجیکستان دیدند!

رسانه ملی در ادامه سیاست های ضدفوتبالی اش این بار بازی های تیم ملی جوانان را پخش نکرد.

خبرگزاری خبرآنلاین: در حالیکه شبکه های ورزشی تلویزیون این روزها هیچ علاقه ای به پوشش بازی های فوتبال باشگاهی در اروپا ندارند، ظاهرا این بی میلی کم کم دارد به بازی های تیم های داخلی نیز تسری پیدا می کند. تیم ملی جوانان ایران در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی در حالی دارد به مصاف حریفان آسیاییش می رود که گویی این جوانان هیچ سهم و حقی در اینکه بازی هایشان از تلویزیون کشور پخش شود،ندارند.

شاگردان امیرحسین پیروانی حتی هنگام حساس ترین بازی خود مقابل ازبکستان که تکلیف صعودشان را به جام جهانی مشخص می کرد،هیچ جایی در کنداکتور شبکه سه یا شبکه ورزش نداشتند.حتی بازی حساس ایران و عربستان در نیمه نهایی این رقابت ها هم از شبکه های داخلی پخش نشد. نکته طعنه آمیز ماجرا آن جاست تلویزیون ورزش تاجیکستان مسابقات تیم ایران را به صورت کامل پوشش داد تا حسرت ما دو چندان شود که چرا بازی جوانان برومند و با استعداد ایرانی نباید در تلویزیون خودمان به نمایش گذاشته شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سایت محترم برترین ها لطف مطلب مرا منعکس کنید ، قریب به اکثر ایرانیان مقیم در خارج از کشور شبکه جام جم را فقط و فقط برای پخش فوتبال های زنده بخصوص بازی های تیم ملی و باشگاهی تماشا می کنند ، مدتی است که بازی های بصورت گلچین پخش می کند ، ما مجبوریم بازی های تیم ملی را از شبکه های و سایت های معاند ببینم ، وقتی هم که فوتبال را پخش می کنند هم روی اعصاب و روان مردم می روند چرا تایمر مسابقه را حذف می کنند مگر زمان سنج بالای تصویر سنگینی داره ؟ بخدا کسی که مسئول این نارضایتی تراشی است حق الناس گردنش است که کلی سرمایه کشور را خرج می کند آنوقت مخاطبش را با برنامه های کسل کننده خودش راهی شبکه های معاند کشور می کنه

    • امیر

      البته ما مردم خیلی وقته انتظاری از صدا و سیمای مملکتمون نداریم... دلیل حرفمم افزایش دیش‌های ماهواره‌ای روی پشت و بام‌هاست... ولی باید انتقاد کنیم چرا شبکه‌های ماهواره‌ای نمیزارن بازی رو؟ ما انتظاراتمون از اونا بیشتره!!!!!!!!!

    • مجی

      واقعا تاسف برانگیز و دلسرد کننده هستش احتمالا اینها ایرانی نبودند!!!!! یا شاید اسم تیم ایران رو یدک میکشدند!!!!!! وقتی مسولین برای جونای کشورمون ارزش نمیزارن توقع چی باید از این بچه ها داشته باشیم.
      بااین وجود اونا به خاطر مردم از جون دل مایه گذاشتن وسهمیه جهانی روکسب کردند دردو بر شرف ملی پوشای جونمون.

    • محمد بخشی

      واقعا متاسفیم برا صدا سیما بازیها رو دیگه پخش نمیکنن

    • علی اکبر

      واقعا جای تاسف است و سوال که چرا؟؟ بعد میگن ماهواره بده، خب وقتی صدا و سیما کشورمون اهمیتی به ورزش و مردم کشورش نمیده چکار کنن، بازم دم تاجیکا گرم

    • بدون نام

      هه

    • بدون نام

      خیلی عذر می خوام مگه هنوز تلویزیون داخلی هم وجود داره؟

    • ایرانی

      دم تاجیکا گرم واقعا زورمون وحرفمون ب کسی نمیرسه واقعامتاسفم شبکه ورزش هرکوفت لعنتی پخش میکنه ک مانمیدونیم اصلا این چه ورزشیه اوموقع فوتبال تیم ملی جوانانمون راپخش نمیکنه خدایا مملکتمون داره به کجاکشیده میشه همه هم دارن فرارمیکنن ازایران خسته شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج