۴۱۲۶۰۵
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فرماندار اهواز:

ورزشگاه کرمان را آتش زدند، فردوسی‌پور چه کرد؟!

فرماندار شهر اهواز گفت: اتفاقاتی که در ورزشگاه‌های خوزستان رخ می‌دهد توسط برنامه ۹۰ بزرگ‌نمایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل ارزانی بیگانی، فرماندار اهواز در مورد شرایطی که امروز در بازی فولاد و استقلال در ورزشگاه غدیر حاکم بود، اظهار داشت: همان‌طور که دیدید امروز یکی از بی‌حاشیه‌ترین بازی‌ها را شاهد بودیم و مورد خاصی در ورزشگاه دیده نشد. نگرانی‌هایی که در این زمینه به وجود آمده بود، برطرف شد. ما تلاش می‌کنیم در هفته‌‌های آینده این شرایط ادامه پیدا کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مأموران امنیتی به شدت هواداران را کنترل می‌کردند تا با خود سنگ به ورزشگاه نیاورند، تاکید کرد: ما از دیروز کنترل‌های خود را آغاز و تلاش کردیم که اتفاقات هفته گذشته تکرار نشود و فکر می‌کنم در این زمینه موفق بودیم. امروز هیچ موردی در ورزشگاه دیده نشد. البته اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد در فوتبال طبیعی است. فوتبال ورزشی است که بالا و پایین زیاد دارد و هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند با امید و علاقه تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند و در بین این هواداران شاید تعدادی انگشت‌شمار هم باشند. ما آنها را تماشاگرنما می‌نامیم. این افراد سعی می‌کنند جو ورزشگاه را متشنج کنند.

فرماندار اهواز در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است میزبانی از تیم‌های خوزستانی گرفته شود، عنوان کرد: مگر می‌شود از خوزستان که مهد فوتبال است میزبانی را گرفت؟! این حرف‌هایی است که یک عده آدم پایتخت‌نشین مطرح می‌کنند! مگر در ورزشگاه‌های دیگر این اتفاقات رخ نمی‌دهد؟ چرا برنامه ۹۰ اتفاقاتی که در دو سال پیش در کرمان رخ داد را تا این حد بزرگ نکرد؟ حتما یادشان رفته دو سال پیش در بازی استقلال خوزستان و مس کرمان هواداران کرمانی ورزشگاه را به آتش کشیدند، اما برنامه ۹۰ اصلاً به این موضوع نپرداخت! چرا عادل آن زمان به این اتفاقات گیر نداد؟ بارها شاهد فحاشی‌ها و سنگ‌پرانی در ورزشگاه‌های مشهد، تبریز، انزلی و خیلی از شهرهای دیگر بوده‌ایم، اما فقط اتفاقات اهواز را بزرگ‌نمایی می‌کنند، نمی‌دانم آنها دنبال چه هستند.

بیگانی خاطرنشان کرد: در ورزشگاه‌ها علاقه‌مندان زیادی حضور پیدا می‌کنند و شاید به خاطر شوق و هیجان زیاد یکسری اتفاقات را شاهد باشیم، اما اینکه بخواهند ما را از میزبانی محروم کنند، هرگز این اجازه را پیدا نخواهند کرد. تماشای بازی حق مسلم مردم خوزستان است، من نمی‌دانم چرا اتفاقاتی که در ورزشگاه‌‌های خوزستان رخ می‌دهد را بزرگ‌نمایی می‌کنند، برنامه 90 چه کار فرهنگی انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موددد

      بدترین عادت رو مدیران ما دارند،بعد گندهای که بالا میارن بحث های بی ربط رو مطرح می کنند،90خیلی هم کار فرهنگی انجام داده که با امثال شما مدارا میکند،چرا فقط دنبال توجیه های بی ربطین شما،این تناقض گویی یک بیماری تو ایرانه،که نوع ورزشی این بی ماری رو میشه مایلی کهن گویی حاد نامگذاری کرد

    • عباس از خوزستان شادگان

      به نظرم طبیعی دانستن اونهمه اتفاق اوج حماقته من با اینکه خوزستانیم ولی به نظرم باید سختترین و بدترین مجازات رو برای هر دو تیم اتخاذ کرد ، به نظر من برخورد همه چیز رو میتونه بهتر کنه هرچقدر آدم مورد های کوچک رو گیر بده و طبیعی ندونه و سختگیری کنه موردهای بزرگتر پیش نمیاد به نظرم اونکه لیزر مینداخت در بازی باید حداقل به یک سال حبس محکوم بشه که بتونه درسی برای دیگران هم باشه
      برخورد قاطع تر = امنیت بیشتر

    • پیر مرد پرسپولیسی

      جناب فرماندار ،بحث فقط درمورد بروز چنین اشوب هایی است که در بازی پرسپولیس روی می دهد ؟وگرنه اگر روزی یک بازی هم دراهواز برگزار شود هیچ اتفاق خاصی روی نمی دهد .همه تحریکات وبلوا هااز نیمکت وبعضی بازیکنان معلوم الحال شستشوی مغزی شده به سکوها منتقل می گردد وبحث پارسال وامسال نیست وقطعاًدر سالهای اتی برای فقط پرسپولیس مهمان رخ خواهد داد ،شاید باشدت وخسارت بیشتر ،جناب فرمانداراین انتقاد به شما وارد است که همانطوریکه به استقبال تیم ابی در هتل رفتید وبا کادر فنی انان عکس یادگاری هم گرفتید ،بااین عملتان نمی توانید عرق رنگی تان راکتمان کنید ،لااقل بیطرف باشید وبعنوان مسول شورای تامین وظایفتان را انجام دهید ،هرچند با صراحت می گویم تعمداًکمکاری شورای تامین مشهود بود ،ورای کمیته انظباطی عادلانه هم نبود وفتنه گران واقعی از جریمه قسر در رفتند .یاحق

    • بدون نام

      فداتشم حاشیه های تبریزم بزرگ میکنن کلا شهرستانا مظلوم واقع شدن چرا نارنحک هایی ک ورزشگاه لزادی انداخته میشه رو نمیگی

    • خوزستانی

      گویا ایشان درورزشگاه نبودن پس ترقها از کجاوارد شده بود یا فحاشی به مربی استقلال را چه کسانی میدادن .رقص سعداوی که باعث تحریک تماشاچی شده بود را هم ندیده اید

    • علی

      سلام،مااگردرانزلی سنگ داشتیم اینگونه حق ملوان باناداوریها ضایع نمی شد،مظلومیت مردم انزلی باعث شد که حق وحقوق ملوان براحتی ازبین برود،پس خواهشا انزلی رامثال نزنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج