جاباما
۴۱۲۶۵۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دلایل جدایی گل محمدی از زبان خودش

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن ضمن ارزیابی شرایط شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به جدایی اش از تیم سبزپوش اصفهان اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد مسائل کم ارزش صحبت کنم.

خبرگزاری مهر: یحیی گل محمدی در خصوص عملکرد تیم ها در لیگ شانزدهم گفت: امسال تیم ها از لحاظ امتیاز خیلی به یکدیگر نزدیک هستند و در جدول می‌بینیم که یک تیمی با یک برد می تواند چهار یا پنج پله صعود کند و این باعث شده حساسیت لیگ بالا برود و جذابیت خاصی برای علاقه مندان به فوتبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: تیم ها نسبت به فصل پیش از سطح کیفی بالاتری برخوردار هستند و سخت امتیاز از دست می دهند و با بازی های رو به جلویی که انجام می دهند، به دنبال پیروزی و به دست آوردن امتیاز و رسیدن به بالای جدول هستند.

سرمربی پیشین ذوب آهن در ادامه خاطرنشان کرد: اگرچه تعطیلات لیگ بر روی کیفیت بازی تیم ها تاثیر گذاشته است، اما باز هم شاهد شکوفایی برخی تیم ها در لیگ شانزدهم هستیم.

گل محمدی در خصوص اعتراض برخی سرمربی های لیگ برتری نسبت به تعطیلات گفت: باید به آنها حق دهیم، زیرا باشگاه ها هزینه می کنند، برنامه ریزی انجام می دهند و نمی خواهند زمان را از دست بدهند تا بتوانند با قدرت در لیگ و مقابل حریفانشان ظاهر شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلات زیاد باعث فرسایشی شدن لیگ می شود و هم بازیکنان از این مسئله خسته می شوند و هم تماشاگران دیگر علاقه زیادی به تماشای بازی ندارند زیرا آنقدر فاصله بین دیدارها می افتد که برخی ها حتی یادشان می رود تیم ها در چه رده ای در جدول هستند.

گل محمدی تاکید کرد: البته من جزء آن دسته از مربیانی بودم که با تعطیلات مشکلی نداشتم زیرا اولویت اول فوتبال ما تیم ملی است و همه دوست داریم که تیم ملی کشورمان به جام جهانی صعود کند و باعث افتخار فوتبال کشورمان بشود.

وی در پاسخ به این پرسش که شما در ذوب آهن روزهای خوبی را سپری می کردید اما به یکباره از این تیم جدا شدید، گفت: من مدت زیادی را در ذوب آهن به عنوان سرمربی سپری کردم و روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم و تنها به چیزی که فکر می کنم خاطرات خوبی است که در ذوب آهن داشتم و هرگز نمی خواهم به مسائلی فکر کنم که ارزشی نداشته و تنها ذهنم را ناراحت می کند.

سرمربی پیشین ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که گفته می شود یکی از دلایل جدایی شما از ذوب آهن اختلاف بر سر حضور شما در برزیل و جذب نکردن بازیکن خارجی بود، گفت: تمام افتخار من در فوتبال، اعتماد کردن به بازیکنان جوان داخلی بود و همه دیدند که من در مدت زمانی که ذوب آهن بودم به بازیکنان جوان بهای زیادی دادم و از آوردن بازیکنان گرانقیمت و بی کیفیت خودداری کردم و به خاطر همین مسئله تحت فشار شدیدی بودم اما پای اعتقادم ایستادم و اجازه ندادم هیچ کس در کارم دخالت کند و شاید همین مسئله باعث شد تا برخی ها از من دلخور شده و موجبات برکناری ام را فراهم کنند.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از دستیار خود به خاطر ماندن در ذوب آهن گله مند هستید، یا خیر؟ گفت: هر کس برای خودش تصمیم می گیرد و من نمی توانم در این خصوص اظهار نظر کنم یا حرفی بزنم. تنها آرزو می کنم هر فردی در هر کاری که مشغول است، موفق باشد.

سرمربی پیشین ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که گفته شده است با مسئولین ماشین سازی مذاکره کرده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و متاسفانه برخی رسانه ها این خبر را منتشر کرده اند و مطمئن باشید هر زمانی بخواهم به تیمی بروم خودم رسماً اعلام خواهم کرد و دوست ندارم وقتی مربی ای در تیمی مشغول به کار است عده ای با شایعه درست کردن تمرکز آن سرمربی را بهم بزنند.

وی در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس نیز گفت: قرمزپوشان در این روزها نتایج خوبی کسب می کنند و فکر می کنم با توجه به اینکه ساختار این تیم مدتها است حفظ شده و برانکو هم توانسته با این تیم نتایج خوبی بگیرد، می توان پرسپولیس را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در پایان این فصل دانست.

سرمربی پیشین ذوب آهن در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم بجز پرسپولیس و با توجه به اتفاقاتی که تا پایان فصل برای تیم ها خواهد افتاد، استقلال تهران، تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان هم می توانند شانس های اصلی برای قهرمانی در لیگ شانزدهم باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریدون

      من از طرفداران قدیمیه ذوب هستم و عاشق آقا یحیی ,چه در ذوب باشد چه هرجای دیگه , یحیی یک اسطوره ست

    • بدون نام

      یحیی یک اسطوره است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج