۴۱۲۶۸۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کی‌ روش: ۱۲ ساعت منتظر نشستم!

یک مصاحبه پیش‌بینی نشده از سوی امیر عابدینی به بحرانی برای فدراسیون مهدی تاج تبدیل شده‌است.

خبرآنلاین: یک مصاحبه پیش‌بینی نشده از سوی امیر عابدینی به بحرانی برای فدراسیون مهدی تاج تبدیل شده‌است.

کارلوس کی روش بیخیال نمی ود. او تمام پنجشنبه اش را صرف شاخ و شانه کشیدن برای امیر عابدینی کرد. امیر عابدینی که در مصاحبه ای گفته بود به کی روش اولتیماتوم داده شده در ظرف ۷۲ ساعت یا استعفا بدهد یا دست از انتقاد از فدراسیون بردارد.

کی روش اما نه تنها استعفا نداد ، آمده در فدراسیون و برعکس عمل کرده. او که اعتقاد دارد با لغو بازی تیم ملی قبل از بازی با سوریه ، ضربه بزرگی به برنامه های آماده سازی تیمش زده شده ، ایستاده تا ببیند عابدینی اخراجش می کند یا فرد دیگری در فدراسیون فوتبال. مهدی تاج که کامل عقبگرد کرده. کفاشیان موضعش سکوت مطلق است و می ماند عابدینی که دو روزی است سعی کرده آفتابی نشود.

او که روزگاری می گفتند با اسلحه در استانداری حاضر می شد و استان هایی مثل خراسان و آذربایجان شرقی را اداره کرده بود ، حالا برای مصاحبه خارج از اختیارات روتینش تنها مانده و کی روش هم بی خیال نمی شود!

این آخرین گفته های سرمربی پرتغالی در ساعت ۲ بامداد جمعه است:

*من بيش از ١٢ ساعت در اينجا حضور داشتم اما آقاي عابديني با نيامدن به فدراسيون نشان دادند بي شهامت هستند. اميدوار بودم كه ايشان شجاعت لازم را داشته باشند و به فدراسيون بيايند و به من بگويند كه چه توافقي با آقاي تاج داشته اند كه بعد از بازي با سوريه آن را عملي كنند.

*ايشان نبايد فراموش كنند كه پيش از اينكه بخواهند از اين توافق صحبت كنند بايد حقوق كادر زحمتكش و مربيان تيم ملي را بياورند. توافقي كه ايشان با آقاي تاج داشته اند نبايد بعد از بازي با سوريه اتفاق بيفتد بلكه بايد هم اكنون رخ دهد.

*فقط براي اطلاع اذهان عمومي مي خواهم صحبتي كه آقاي تاج عنوان داشتند را بگويم و اينكه ايشان گفتند هيچ صحبتي با آقاي عابديني نداشتند و ايشان فردي غيرمسوول در مساله تيم ملي است بنابراين آقاي عابديني دروغگوست.

*تمام بازتابهاي منفي اين اتفاقات در اردوي تيم ملي در چند روز آينده با شما و گروه شماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقای تاج لطفا افراد فسیل شده ای نظیر عابدینی که جز تاراج و حیف و میل بیت المال هنری ندارند را به زباله دان تاریخ بسپارید و از نیروهای جوان و با انگیزه استفاده کنید. شعار جوانگرائی مختص تیم ملی نیست و در همه سطوح سازمان باید اجرا شود

    • كيومرث

      دم كيروش گرم

    • بدون نام

      عابدینی دیگه از کدوم سوراخ پیدا شده!!!!!!؟

    • بدون نام

      عابدینی آبروی هر چی لنگی را بردی !!!

    • مرتضی فولادی

      آخه سوریه اردو میخواد . این بابا دیگه یاد گرفته که قبل از هر بازی با یکی یه دعوا راه بندازه که اگه تیم نتیجه نگرفت کسی باشه که بخواد بندازه گردن اون بدبخت . همه هم که میترسند جلو داد و بیداد کیروش بایستند . به جز چند نفر .....

    • علی حیدری

      حق با کی روش هست .باید عادلانه قضاوت کرد

    • وحید

      متاسفانه بعصیها مزدور تیم رقیبن ...واقعا اگر کی روش مربی با عیرت ایران نبود نا الان جای چین بودیم بازی دوستانه با سنگاپور رنکینگ ایران در فیفا نزدیک
      بیست میشد و در گروه جام جهانبی ما از گروهمون اامکان صعود داریم ...متاسفنه عدهای نمیخواهند ایران با تیم نلی در جهان خودشو مطرح کنه ....زنده با کی روش که از ایرانی ایرانیتره ...من با بودن کی روش خیاام ار فوتبال راحته نه لابی میکنه نه کوتاه میاد خدا سلامتی رو ازش نگیره و همیشه شاد باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج