۴۱۲۶۹۵
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشگوی آمریکایی، برنده انتخابات را معرفی کرد

یک پروفسور دانشگاه در آمریکا که ۹۹ درصد پیشبینی هایش درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری درست بوده، پیش بینی کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دونالد ترامپ پیروز خواهد شد.

پایگاه خبری انتخاب: یک پروفسور دانشگاه در آمریکا که ۹۹ درصد پیشبینی هایش درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری درست بوده، پیش بینی کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دونالد ترامپ پیروز خواهد شد.

هلموت نوپاث، پروفسور دانشگاه «استونی بروک» در نیویورک می گوید به احتمال زیاد دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات، در انتخابات پیروز خواهد شد چراکه او قوی ترین نامزد در انتخابات مقدماتی بوده است.

پروفسور نوپاث، استاد علوم سیاسی، سیستمی طراحی کرده که بر اساس آن می توان نتیجه انتخابات را پیش بینی کرد. هنگامی که طرح پیشنهادی نوپاث به انتخابات سال های گذشته اعمال شد، این طرح در مورد تمام انتخابات از سال ۱۹۱۲ تا کنون، به جز انتخابات سال ۲۰۰۰، نتیجه را کاملا درست پیشبینی کرده است.

بر اساس مدل این پروفسور، نامزدی که در انتخابات مقدماتی درون حزبی بهترین اجرا را داشته، احتمالا در انتخابات نهایی پیروز خواهد شد.

او به نیویورک پست گفت: «فکر می کنم ترامپ قوی ترین نامزد در انتخابات مقدماتی بوده و پیروز خواهد شد.»

اما مدل پروفسور نوپاث یک چیز را در نظر نمی گیرد و آن تغییر چشم انداز سیاسی است. اما تا روز انتخابات و تأیید یا تکذیب مدل این پرفسور در انتخابات۲۰۱۶ دو هفته بیشتر نمانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      این دو حذب هم عین خرس هستند هشت سال جمع میکنند هشت سال میخوابند

    • رضا

      اگر با فرض اينكه ايشون سال١٩١٢ ده سالشون بوده باشه و پيش بيني كرده باشن الان بايد ١١٤ سالشون باشه!!!!
      بعد نحوه محاسبه ٩٩ درصد چطوري بوده!!! يعني از سال١٩١٢ تا الان بايد ١٠٠ انتخابات برگزار شده باشه تو امريكا و ايشون فقط يكيش رو غلط پيش بيني كرده باشه!!!
      در مورد صحت خبر ي بررسي انجام بديد

      پاسخ ها

      • همراز

        خخخخ...مجید جان دلبندم...منظور خبر نودونه تا از صدتا پیش بینی در مورد مسایل مربوط به انتخاباته نه نتیجه انتخابات .مثلا پیش بینی درمورد نتیجه انتخابات دورمقدماتی در هر ایالت یانتیجه دورنهایی انتخابات در هر ایالت ...این خودش میشه صدتا پیش بینی...خخخخ

      • بدون نام

        فقط مختصر خدمتت عرض شود که منظور از صحبت بالا اینه که داده های انتخاباتی رو از سال 1912 تا الان داخل مدل یا سیستم طراحی شده توسط اون بنده خدا گذاشتن دیدن نتایج (خروجی ها) با پیش بینی های اون جور درمیاد

    • ناظر

      اولا اگه یک بار اشتباه حدس زده نمیشه ۹۹درصد حتی اگه کل انتخابات قبل از تولد پروفسور هم محاسبه شود. دوما من پروفسور نیستم و تا حالاهمش رو درست حدس زدم و ترامپ رئیس جمهور نخواهد شد.

    • بدون نام

      منم پیش بینیام درست در میاد مدلم دارم! فقط یه مشکلی هست تو ایران هیچ مدلی جواب نمیده کلا یه استثنا باشه اونم ایرانه همه رئیس جمهورای ایران از تو لپ لپ در میان

    • بدون نام

      خداکنه.ترامپ خیلی بهتر از هیلاریه.هیلاری کاملا درخدمت عربستانه.خیلی از کمک های تبلیغاتش هم از طرف قطر و عربستانه.به عکس .همه دعا کنید ترامپ بشه ترامپ بیشتر بلوفه .درضمن ترامپ دوست روسیه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در ضمن یکی از عوامل تخریم های ایران هیلاری بوذ .که با پافشاریش درصدد کمک به اعراب و داغون کردن اقتصاد ایران بود

    • aidin

      هیلاری چهار سال نشون داد کاری از پیش نمیبره اما ترامپ مرد عمل هستش.

      پاسخ ها

      • کاربرو

        مثل احمدی نژاد مرده عمله. مرد خرابکاری

    • بدون نام

      فکر می کنم ترامپ انتخاب بشه

    • بدون نام

      ترامپ هوس پرسته
      الان هوس قدرت داره

    • علی

      من یقین دارم ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد. او بیشتر بخاطر این برنده انتخابات می شود که در بعد سیاسی بهتر از هیلاری در جامعه آمریکا خودش را مطرح کرده است و اساس کار جمهوری خواهان نیز تجارت آزاد و دستیابی به بازارهای جهانی و همچنین دستیابی به فضای کار و فضای تجارتی است که از آمریکا این فرصت از دست رفته است و این مهم می تواند به فضای انتخاباتی ترامپ کمک بسیاری کند. جامعه آمریکا این فضای از دسته رفته را برای خودش یک مصیبت می داند و برای احقاق آن حاضر است که بالهای خودش را به یک شیطان مثل ترامپ بسپارد و من یقین صد در صدی را از این نظر دارم. البته گفته های ترامپ در مورد ایران را زیاد نباید جدی گرفت زیرا که او برای خودش در این رابطه از مشاورین بسیار قوی استفاده خواهد کرد که مبادا جامعه آمریکا را با چالش روبرو کند. بنابر این اگر ترامپ برنده این بازی شود نباید زیاد تعجب کرد، و در خصوص رفتار آمریکائیها این را معقوله همواره مشهود است که آنها همیشه بدنبال هیجان هستند. و خودشان هم می دانند که ترامپ و هیلاری دو نقطه یک صفت شیطانی هستند ولی بین بد و بدتر در اینجا هیچگونه داخلتی را نمی توانند داشته باشند ولی اثر گذارتر بر اقتصاد را انتخاب خواهند کرد که در اینجا هیلاری نمی تواند نفعی به اقتصاد آمریکا برساند که هیلاری در اینجا رد خواهد شد و ترامپ را به ریاست جمهوری آمریکا خواهد رساند.

      پاسخ ها

      • احمد

        بنظر بنده ترامپ حتی الف بای سیاست را هم نمی داند او یک زن باره شکم پرست بیش نیست.

    • بدون نام

      هر کس هم که انتخاب شود بدرد ایرانیها نخواهد خورد.

    • ارین پور

      سلام این بار اشتباه حدس زده برنده انتخابات هیلاری کلینتون هست

    • بدون نام

      اگر انتخاب نشود مدرگ قلابی پروفسور باید باطل شود این هم ده روز دیگر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج