جاباما
۴۱۲۸۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت همه جانبه اینتر از فرانک دی بوئر

میشل بلینکبروک از حمایت همه جانبه اینتر از سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان علی رغم کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر خبر داد.

وبسایت نود: اینتر هفته گذشته پس از ۴ هفته ناکامی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تورینو را شکست دهد. هرچند که آن ها در لیگ اروپا در دو بازی اخیر به پیروزی رسیدند اما ۷ هفته گذشته برای دی بوئر و اینتر اصلا شرایط خوبی نداشته است. به خصوص که درگیری های پیش آمده به خاطر شکرآب شدن رابطه کوروا نورد با مائورو ایکاردی، جو تیم را نیز متشنج کرده است. مدیر اینتر پس از جلسه امروز سران این باشگاه به خبرنگاران گفت:

همانطور که قبلا گفته بودم این همکاری یک همکاری بلند مدت است. ما در اداره تیم بی تجربه نیستیم. ما به سختی تلاش می کنیم انتخاب اینتر در اروپا به خاطر این بود که واقعا به این تیم باور داشتیم. اینتر تیم با کیفیتی است. فوتبال بالا و پایین دارد. مهم این است که ما داخل و بیرون زمین برای موفقیت مجموعه در تلاشیم.

پس از او خاویر زانتی ضمن تایید این صحبت ها ادامه داد:

مشکلات همیشه سر راه ما قرار دارند. باید بدانیم که چگونه با آن ها رو به رو شویم؛ نه تنها در فوتبال بلکه در تمام زندگی. ما همه شرایط را بررسی کردیم. چیزی که به دنبال آن هستیم این است که تیم را به شرایط مسابقه و رقابت قهرمانی برگردانیم و همه چیز به تلاش و کار گروهی ما بستگی خواهد داشت. دی بوئر انتخاب همه ما بوده و هست. صد درصد از او حمایت می کنیم چرا که کاری که او انجام خواهد داد آسان نخواهد بود و نیاز به زمان دارد. زمستان فرصت مناسبی برای احیای تیم و تفکرات فرانک خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج