۴۱۲۸۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی: اول بودن حق پرسپولیس است

عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس گفت: بالاخره حق پرسپولیس اول بودن است و این تیم همیشه باید اول باشد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از نتایجه امروز خوشحالیم. بالاخره حق پرسپولیس و جایگاه اول است، این تیم باید همیشه اول باشد. امروز فرصت و موقعیت‌های زیادی داشت اما توپ داخل گل نرفت اما در پایان از نتایج کسب شده خوشحالیم.

وی در ادامه افزود: امروز هواداران زیادی به استادیوم آمده بودند و خوشحالیم از اینکه آنها امروز خوشحال به خانه‌هایشان می‌روند. پرسپولیس حقش است که همیشه اول باشد. اگر شرایط پرسپولیس خوب باشد قطعا تیم ملی ما هم خوب می‌شود.

گرشاسبی در مورد شرایط وزیر ورزش گفت: تکلیف وزارت ورزش و جوانان سه شنبه در مجلس روشن خواهد شد امیدواریم سلطانی فرد که مدیر ورزشی است بتواند رای بیاورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: به هر حال همه در حال تلاش هستیم کی روش و برانکو باید دست به دست هم بدهند تا در پایان مردم از نتایج تیم ملی خوشحال شوند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که موضوع قهر برخی از بازیکنان شب قبل از بازی چه بود گفت به هر خال تیم بزرگ حاشیه دارد هر خواهر و برادری بین خانواده خود این مشکلات را دارد موضوع دیشب نیز اتفاق خاصی نبود و خیلی زود حل شد.

عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که غیبت طاهری امروز آیا یم مقدار عجیب نبود گفت: نه غیبت او اصلا به هیچ چیزی ربطی ندارد ما قرار گذاشته بودیم امروز از درب ورودی با هم بیاییم اما نمی‌دانم چه مشکلی برای او پیش آمد و غیبت او ربطی به هیچ چیزی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات در وزارت ورزش و جوانان احتمال دارد در باشگاه پرسپولیس تغییرات ایجاد شود گفت: به هر حال مدیریتی که می‌آید این اختیار را دارد تا مدیران زیر مجموعه خود را تعیین کند اما قطعا باشگاهی که در حال کسب نتیجه است نیازی به تغییر ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج