۴۱۲۹۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مورینیو: یک باخت ۴-۰ بهتر از ۴ باخت ۱-۰ است

ژوزه مورینیو معتقد است تیمش روند بدی را در هفته‌های اخیر نداشته است.

وبسایت نود: به نقل از اسکای، ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل برنلی، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بوده است.

در مورد انگیزه بازیکنان:

همه می‌خواستند مقابل سیتی بازی کنند و علت آن هم شکست سنگین در بازی قبل بوده است. حالا هم همه می‌خواهند در این بازی به میدان بروند چرا که خوشحال هستند و اعتمادبه‌نفس دارند.سه روز پس از شکست مقابل چلسی باید برابر سیتی بازی می‌کردیم و از همین رو آن بازی برای ما چیزی بیشتر از یک بازی حذفی معمولی بود؛ بازیکنانم تلاش بیشتری به خرج دادند و ذهنیتی رقابتی داشتند. برای بازیکنان خیلی مهم بود که به خاطر هواداران، برنده شوند

در مورد نتایج بد اخیر تیم:

نمی‌دانم منظور از بهترین فرم چیست. چیزی که می‌دانم این است که ما در هفت بازی آخر خود تنها یک شکست داشته‌ایم. بهتر است که یک مسابقه را ۴-۰ ببازید تا این‌که چهار مسابقه را ۱-۰ ببازید. با ۴ شکست ۱۲ امتیاز از دست می‌دهید اما یک شکست تنها ۳ امتیاز دارد. پس نتایج اخیر ما بد نبوده است. ازنظر عملکرد هم حتی برای نمونه ما در دیدار مقابل استوک سیتی ۲ امتیاز از دست دادیم و معتقدم آن بازی با اختلاف بهترین بازی فصل ما ازنظر کیفیت تیم، تحرک و تعداد موقعیت‌ها بود. در آن بازی به‌راحتی می‌توانستیم ۴، ۵ یا ۶ گل بزنیم. به نظر من ازنظر نتایج یا کیفیت بازی، مشکلی نداریم.

در مورد بازی با برنلی:

برنلی همان تیم سابق با همان مربی است و تقریبا بازیکنانش را حفظ کرده است و با همان سبک گذشته بازی می‌کند. بازی دشواری خواهد بود، به‌خصوص که ما ۵ بازی پیاپی است که بافاصله ۳ روزه به میدان می‌رویم. بالاخره پس‌ازاین بازی اندکی فرصت داریم تا برای بازی مقابل فنرباغچه مهیا شویم.

در مورد دیداری با بازیکنان پیش از مسابقه با سیتی:

پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی ما با بازیکنان در مورد هواداران تیم صحبت کردیم. یکی از نشست‌های ما قبل از این بازی مختص هواداران بود که در آن صرفاً به آن‌ها و احساساتشان پس از بازی مقابل چلسی فکر کردیم. خیلی وقت‌ها ما در این حرفه، بخش هواداران را فراموش می‌کنیم. بازیکنان به‌خوبی درک کردند که دیدار مقابل سیتی تنها یک بازی معمولی نیست. آن‌ها شخصیت بالایی از خود نشان دادند و من خیلی از آن‌ها راضی هستم.
گفتنی است شیاطین سرخ، شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه اولدترافورد میزبان برنلی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • salar

      اینو به لنگیا بگو چهاربار پشت سرهم باختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج