۴۱۲۹۸۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

احداث بوستان ۲ هزار متری تا بهار ۹۶

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به نصب ۶ برج نوری در محدوده راه آهن که محل عبور و مرور شهروندان است، گفت: در صورت توافق و تصویب با مسئولان راه آهن قالب زمین راه آهن فضای سبز خواهد شد و در بهار سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

خبرگزاری فارس: مجتبی یزدانی با اشاره به بازسازی یک بازار میوه و تره بار در منطقه ۱۷ گفت: این بازار در گذشته به صورت کانتینر و کانکس احداث شده بود که تا پایان سال جاری به صورت فروشگاهی تغییر کاربری پیدا می کند. همچنین آمادگی تامین یک فروشگاه شهروند در این منطقه را داریم که پس از بررسی های کارشناسی در صورت نیاز احداث خواهد شد.

وی در خصوص نورپردازی، زیباسازی و نصب آبنما در ۲ میدان اصلی منطقه ۱۷ افزود: یکی از این میادین میدان ابوذر است که در دستور کار قرار گرفته است. همچنین احداث یک بوستان ۲ هزارمتری در دستور کار قرار گرفت که در صورت توافق با یک مجموعه دولتی دیگر یک فضای یک هکتاری نیز به فضای سبز این منطقه افزوده خواهد شد، چراکه فضای سبز این منطقه نسبت به مناطق دیگر کمتر است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه سیستم مبلمان شهری در ۷ بوستان منطقه نصب خواهد شد، خاطر نشان کرد: نورپردازی، ست ورزشی و اسباب بازی ویژه و استاندار ویژه کودکان در این بوستان ها نصب می شود. ساخت ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز توسط معاونت خدمات شهری انجام می شود.

یزدانی در خصوص محدوده راه آهن در منطقه ۱۷ و ۱۸ نیز یادآور شد: در صورت توافق و تصویب با مسئولان راه آهن قالب زمین راه آهن فضای سبز خواهد شد که در بهار سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به نصب ۶ برج نوری در محدوده راه آهن که محل عبور و مرور شهروندان است، تصریح است: برای فضای بی دفاع شهری در این منطقه نورپردازی‌هایی در نظر گرفته شده تا نور در تقاطع های اصلی در این محدوده تامین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اول یه فکری به حا ل آلوده گی هواومگساکنیدبعدبه فکردرست کردن بوستان وغیره کنیداگه به فکر آسایش مردم هستیداز،زیرساخت شروع کنیدوگرنه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج