۴۱۳۰۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ونگر: در انگلیس هولیگانیسم وجود ندارد

ونگر در آستانه دیدار با ساندرلند در مورد چند موضوع صحبت کرده است.

وبسایت نود: آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در آستانه دیدار با ساندرلند در مورد اتفاق اخیر در ورزشگاه وستهم، دیدار حساس با ساندرلند و شرایط موستافی صحبت کرده است:

هیچ چیز مهلک تر از بازی پشت درهای بسته نیست. ترجیح می دهم بازی نکنم تا این که پشت درهای بسته بازی کنم. من طرفدار مساله تغییر در ساختار ورزشگاه ها هستم. هر چه تماشاگران به زمین نزدیک تر باشند، شور و شوق آن ها بیشتر می شود و می توانند این حس شور را به زمین نیز منتقل کنند. در مورد قضیه وستهم متعجب شدم اما امیدوارم آن ها بتوانند هر چه سریعتر این موضوع را حل و فصل کنند.

تصور نمی کنم مشکل هولیگانیسم در انگلیس وجود دارد. نمی توانید با وقوع یک اتفاق، بگویید که مشکلی با این عنوان در کشور انگلیس وجود دارد.

ساندرلند اکنون در رده پایین جدول حضور دارد ولی هنوز ابتدای لیگ هستیم و شرایط در بالا و پایین جدول، فشرده و نزدیک به هم است. دیوید مویس مربی باتجربه ای است و می تواند از قابلیت های تیمش استفاده کند تا هم به خوبی دفاع کنند و هم روی ضربات آزاد به دنبال ضربه زدن به ما باشند. مهمترین تهدید آن ها، دفو است. باید به خاطر دستاوردهایش به او احترام گذاشت. همه فکر می کردند بعد از حضور در آمریکا، کارش تمام شده است ولی او توانایی هایش را نشان داد. به خوبی او را نمی شناسم ولی کار فوق العاده ای انجام داده است.

کوشیلنی رهبر خط دفاع است چون کاپیتان تیم نیز است ولی در عین حال، موستافی نیز نقش رهبری خط دفاع را برعهده دارد. نکته غافلگیرکننده برایم این است که موستافی خیلی سریع توانست خودش را با لیگ برتر وفق دهد و البته با کوشیلنی زوجی موفق را ساخته است. موستافی بازیکنی است که با تمرکز کامل در زمین حاضر می شود، او یک آلمانی اصیل است. موستافی در زمین نیز زیاد با دیگر بازیکنان صحبت می کند و نقشش حیاتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج