۴۱۳۰۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تسهیل صدور روادید اوکراین برای ایرانی ها

در مذاکرات ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه ایران و پاول کلیمکین وزیر خارجه اوکراین اعلام شد که این کشور اجرای طرح تسهیل صدور روادید برای ایرانیان را در دستور کار دارد.

خبرگزاری ایرنا: در مذاکرات ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه ایران و پاول کلیمکین وزیر خارجه اوکراین اعلام شد که این کشور اجرای طرح تسهیل صدور روادید برای ایرانیان را در دستور کار دارد.
وزیر خارجه اوکراین در این مذاکرات بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر ارتباطات مردمی دو کشور تاکید و اعلام کرد که دولت این کشور در پی تسهیل مقررات اعطای روادید برای برخی کشورها از جمله ایران است.

کلیمکین همچنین برگزاری نشست آتی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور را حائز اهمیت خواند و بر ضرورت توسعه روابط در حوزه های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و انرژی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت روابط بین اوکراین و جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران شریکی مطمئن، یک قدرت منطقه ای و بین المللی است و رفع تحریم ها عامل دیگری در توسعه هر چه بیشتر روابط است.

رحیم پور معاون وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار با اشاره به روابط حسنه دو کشور در ۲۵ سال گذشته، سطح کنونی مبادلات تجاری را بسیار اندک اعلام و اظهار کرد که برای نیل به هدف مبادلات بازرگانی بالاتر لازم است، ظرفیت های جدیدی ایجاد شود.

وی بر ضرورت تدوین و امضای اسناد پایه برای رونق تجارت، رفع موانع بانکی، تسهیل صدور روادید، توسعه حمل و نقل بین دو کشور و تقویت هر چه بیشتر فعالیت های بخش خصوصی را تاکید کرد.

در دیدار رحیم پور و کلیمکین همچنین تحولات منطقه مورد تبادل نظر قرار گرفت و معاون وزارت امور خارجه ایران دیدگاههای جمهوری اسلامی را موارد مطرح شده ارائه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج