۴۱۳۰۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: به لیگ برتر فکر نمی‌کنم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، اعلام کرد در حال حاضر به جای فکر کردن به حضور در لیگ برتر، روی دیدار پیش روی تیمش مقابل مالاگا تمرکز دارد.

ورزش سه: عملکرد درخشان سیمئونه در ویسنته کالدرون توجه باشگاه های لیگ برتری را جلب کرده اما او همچنان به باشگاه اتلتیکو مادرید وفادار مانده است.
علی رغم اینکه شایعات در مورد رفتن او به لیگ برتر همچنان پا برجاست اما او تاکید کرد تنها روی بازی های پیش روی تیمش تمرکز دارد.
او به خبرنگاران گفت: " من تنها به دیدار مقابل مالاگا فکر می کنم. تلاش می کنید تا من در مورد لیگ برتر انگلیس، آینده و آنچه رخ خواهد داد، صحبت کنم. لیگ برتر بسیار رقابتی است اما تنها چیزی که من به آن فکر می کنم، دیدار فردا مقابل مالاگاست."
سائول نیگز و آنتوان گریزمان، دو ستاره اتلتیکو، به تازگی اعلام کردند تا زمانی که سیمئونه در اتلتیکو بماند، این باشگاه را ترک نخواهند کرد و این مربی آرژانتینی هم از اینکه بازیکنانش از کار با او راضی هستند، خوشحال است.
او به خبرنگاران گفت: " من ۵ سال است که در اتلتیکو هستم و این بسیار منطقی است که علاقه ای بین بازیکنان و مربی وجود داشته باشد. هر دو آنها به کار من اهمیت می دهند و من هم از کار آنها تقدیر می کنم. ما از بودن در کنار هم راضی هستیم. آنها می دانند که من به چه چیزی علاقه دارم و چه چیزی را دوست ندارم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج