۴۱۴۰۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۶ نکته که باعث افزایش بهره وری در کار می شود

استارتاپ BeOne که درکشور افریقای جنوبی است، برنامه کاربردی هوشمند مصنوعی ساخته است که با دریافت اطلاعاتی مثل چگونگی تعامل شما برنامه های نرم افزاری مدیریت پروژه، قادر است بهره وری شما را آنالیز کرده و نکاتی را به شما پیشنهاد دهد تا بتوانید بهره وری خود را بهبود ببخشید.

وب‌سایت تکرا - سهیلا سعیدی نیا: در این مطلب مدیر عامل استارتاپ هوش مصنوعی توضیح می دهد که چگونه روز خود را شروع کنید و چه کارهایی را برای بعد بگذارید، در انتها نیز ۶ نکته کارشناسانه که باعث افزایش بهره وری در کار می شود، را برای شما عنوان می کند. با ما همراه باشید تا با آموختن نکاتی ساده و رعایت آن ها بتوانید بهره وری خود را بهبود بخشید.

شما چگونه متوجه می شوید که آیا بهره ور (prodactive) هستید یا نه؟ در این جا یادآور می شویم که چطور به بهره وری و یا فقدان آن پی ببرید. بهره ور بودن به این معنی نیست که شما همه ی کار ها را انجام دهید. (گرچه زمانی که شرایط فراهم است بتوانید آن کار را با روشی درست انجام دهید، خوب است.)

استارتاپ BeOne که درکشور افریقای جنوبی است، برنامه کاربردی هوشمند مصنوعی ساخته است که با دریافت اطلاعاتی مثل چگونگی تعامل شما برنامه های نرم افزاری مدیریت پروژه، قادر است بهره وری شما را آنالیز کرده و نکاتی را به شما پیشنهاد دهد تا بتوانید بهره وری خود را بهبود ببخشید.
6 نکته که باعث افزایش بهره وری در کار می شود

این شرکت در نظر دارد، محصول خود را که در حال حاضر با حدود ۲۰۰ کاربر در نسخه بتا، این هفته در رویداد Disrupt SF در سانفرانسیسکو شروع به کار کرده است، روانه بازار کند.

برنامه کاربردی ساخته شده توسط BeOne، سطوح اولویت وظایف خاص را بر اساس جزئیات مثل آیا وظایف طبقه بندی شده اند یا نه؟، به طور اتوماتیک تشخیص می دهد. اگرچه این برنامه کاربردی به کاربرها این امکان را می دهد که سطح وظایف را بر اساس اهمیت به طور دستی انتخاب کنند و این چیزی است که به آنان کمک می کند که پیش بینی کنند چه وظایفی در آینده دارای اولویت بالاتری هستند.

این برنامه کاربردی برای کاربران فردی و هم چنین تیم ها امکانات خوبی را فراهم کرده است، کاربران این امکان را دارند که بهره وری خودشان را با دوستان و همکارانشان مقایسه کنند. مدیران می توانند بهروری اعضای تیم شان را سنجیده و اطلاعات آن را نگهداری کنند.
این اپلیکیشن بهروری شما را تنها بر اساس تعداد کارهای انجام شده، تخمین نمی زند، بلکه این در اولویت است که آیا کارها بر اساس اهمیت آنان انجام شده و نیز سطح رضایت مشتریان را نیز در تخمین خود لحاظ می کند. این از ویژگی های بسیار مهم این برنامه کاربردی است که هوشمندی و دقیق بودن آن را نشان می دهد. برنامه هوشمند BeOne ویژگی را ارائه می کند که این امکان را می دهد که مشتریان به میزان کیفیت خروجی امتیاز دهند.

مدیرعامل و مؤسس این شرکت پنج نفره می گوید: "شما هرگز قادر نخواهید بود که همه ی کار ها را انجام دهید. بهره وری این نیست که همه ی کار ها را انجام دهید، اما این که کارهای با اهمیت تر انتخاب شده و به درستی انجام شود نشان بهروری است."

این مدیر عامل ۶ نکته کارشناسانه برای افزایش بهره وری در کار را به شما پیشنهاد می کند که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید و در بهبود بهره وری فردی و یا تیمی خود به کار ببرید:

۱- سعی کنید مهم ترین کار خود رادر اولین ساعت صبح انجام دهید. زیرا اگر روز خود را با انجام کارهایی جزیی تری آغاز کنید، مثل چک کردن ایمیل این احتمال وجود دارد که اولویت کارهای دیگرتان که مهم هستند را گرفته و مجبور شوید کار مهم خود را به روز بعد هدایت کنید. این نکته هر چند ساده به نظر برسد؛ اما اثر شگفتی بر افزایش بهره وری دارد.

۲- اولویت های خود را شفاف و روشن کنید و روی آن ها تمرکز کنید. شما می توانید هر کاری را انجام دهید و این توان را دارید؛ اما نباید هر کاری را انجام دهید.

۳- دقیقا مثل ورزش کردن که در صبح هنگام آسان تر است کار کردن در صبح اول وقت هم آسان تر است. انگیز مانند ماهیچه است و با نزدیک شدن روز به انتها همان طور که ماهیچه ضعیف تر می شود، انگیزه نیز کم می شود.
6 نکته که باعث افزایش بهره وری در کار می شود

۴- آن چه را که شروع کرده اید، به پایان برسانید. انسان ها نمی توانند چندکاره باشند. هنگامی کاری را شروع کرده اید، تا زمانیکه آن را کامل کنید، نیاز دارید که روی آن کار کنید. اگر شما کار ناتمام خود را متوقف کرده و به سراغ کار دیگری بروید، از این شاخه به آن شاخه پریده اید و نمی توانید بر روی کارها متمرکز بمانید و در نهایت نتیجه آن چه می خواهید، نمی شود.

۵- برنامه هر روز خود را از قبل و یا در صبح همان روز تعیین کنید و به اهداف خود پایبند بمانید.

۶- برای حفظ تمرکز خود، بهتر است که اهداف خود را روی کاغذ مکتوب نمایید. فناوری ها موجب حواس پرتی می شوند. لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید را در یک دفترچه بنویسید. از یک قلم و کاغذ برای نوشتن افکار خود استفاده کنید، زیرا این کار باعث به حداقل رساندن حواس پرتی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج