۴۱۴۳۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۱۶)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.
*************
بازی Gear.Club ؛ به جاده بزن و رقابت کن!
Gear.Club بازی جدید و هیجان انگیز در سبک بازیهای ماشین سواری و اتومبیلرانی از استودیوی گمنام و نا آشنای Eden Games است که به صورت رایگان عرضه شده است. مدت زیادی است که سبک Racing روی دستگاه های اندرویدی به یکی از اصلی ترین و هیجان انگیزترین سبک های بازی تبدیل شده است، عناوینی چون آسفالت و یا دیگر آثار برتر، به سبب کیفیت بالا و خوش ساخت بودنشان به نوعی در این عرصه فرمانروایی می کنند، به شکلی که کمتر شرکتی حاضر می شود با آن ها وارد رقابت شود! با این حال برخی استودیوها نیز مانند Eden Games پا را فراتر گذاشته و با عرضه ی عناوین خود، شانسشان را برای رقابت با این استودیوهای قدرتمند امتحان می کنند.
Eden Games در تازه ترین تجربه ی بازیسازی خود به سراغ ساخت و عرضه ی عنوانی ریسینگ به نام Gear.Club رفته است؛ یک بازی ماشین سواری با طراحی فوق العاده و گیم پلی اعتیاداور که انواع ماشین های رویایی را در اختیارتان قرار می دهد تا در شهرهای معروف و دوست داشتنی جهان به ماشین سواری مشغول شوید، در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کنید و یکی از بهترین بازیهای ماشینی را تجربه کنید! بازی درست است که دارای حجمی حدود ۲ گیگ است ولی واقعا روی ساختش کار شده و سال ها برای ساخت ان زحمت کشیده اند و مطمئنا ارزش امتحان را دارد!
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
در اولین حضورتان در Gear.Club، وجود لیستی بلند بالا از خودروهای روز جهان متعجبتان خواهد کرد، علاوه بر این به سبب شبیه سازی آیرودینامیک و موتور خودروهای موجود، قادر خواهید بود لذت یک رانندگی واقعی را تجربه کنید! همچنین می توانید با کسب امتیاز، خودروهای خود را ارتقاء دهید و با قدرت بیشتری به مقابله با رقیبانتان بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری اندروید هستید ما به شما Gear.Club را پیشنهاد می دهیم و از ویژگی هایش می توان به مواردی چون بازی در انواع مکان های واقعی و عجیب و غریب، مسابقه با دوستان خود از طریق رویدادها و مسابقات قهرمانی، ارتقاء و سفارشی کردن اتومبیل های رویایی، گرافیک اچ دی با طراحی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی اش اشاره کرد! برای مشاهده تصاویری از بازی و دانلود رایگان با ما همراه شوید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
برنامه Memrise Learn Languages Free Premium ؛ 200 زبان دنیارو به راحتی یاد بگیرید!
Memrise Learn Languages Free Premium یکی دیگر از بهترین، کامل ترین و کارسازترین اپلیکیشن های آموزش تخصصی زبان برای اندروید است که استودیوی Memrise ان را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه نموده است و نسخه رایگانش تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد معرفی نسخه پرمیوم و پرداخت شده ان را برای شما داریم که تمامی قابلیت هایش در دسترس هستند! اپلیکیشن فوق به زبان آموزان در امر یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان ها کمک شایانی می کند. قصد دارید زبان جدیدی یاد بگیرید و یا دایره‌ی واژگان زبانی تان را گسترش دهید ولی زمان کافی ندارید!؟
برنامه Memrise Learn Languages Free به شما کمک می کند چیزهای جدید را اسان و سرگرم کننده در ذهن خود جای دهید! نرم افزار آندروید Memrise Learn Languages Free بیش از 200 زبان برای یادگیری، تمرین های SAT, GMAT, TESOL, TOEFL و دوره های GCSE, A-Level, IBAC را شامل می شود و در آن جوامع آموزشی از کاربران وجود دارند که می توانید آموزش ها را از این جامعه ها دریافت کنید یا آموزش های خود را در آن به اشتراک بگذارید! اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های آموزش زبان هستید تحت هیچ شرایطی نسخه پرمیوم Memrise Learn Languages Free Premium را از دست ندهید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
برخی از ویژگی ها و قابلیت های Memrise Learn Languages Free Premium:

  • سیستم آموزشی فوق العاده برای یادگیری 44 کلمه در هر ساعت
  • آموزش های مختلف زبان، تاریخ، جغقرافی و دیگر موارد
  • دارا بودن تمرین های منحصر به فرد برای دوره ها و مدارک مختلف
  • دارا بودن فلش کارت های اماده و امکان ساخت فلش کارت
  • توضیح دادن جمله ها و کلمات برای شما با تصویر و ویدئو و صوت
  • محیط کاربری بسیار آسان و بدون هیچ تبلیغات ازار دهنده ای
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
بازی Zombie Anarchy ؛ زامبی ها اغتشاش کردند، امید شهر به شماست!
Zombie Anarchy به فارسی "هرج و مرج زامبی" جدیدترین بازی کمپانی معروف گیملافت (سلطان ساخت بازیهای موبایل) در سبک اکشن-استراتژی است که به صورت رایگان عرضه شده است. بازی با عنوان روبرو منتشر شده است: "آیا برای زنده ماندن در جهنم زامبی ها آماده اید؟!" آخرالزمان شده است، همه زامبی ها شورش کرده اند و هم اکنون شما باید با در دست گرفتن هدایت انسان ها به نبرد با زامبی ها بروید و جهان را نجات دهید! تعداد معدودی از انسان ها به زامبی تبدیل نشده اند و شما می توانید از ان ها برای استفاده در نبردهای خود علیه زامبی ها بهره ببرید! با ساخت و حفاظت از اردوگاه ها به آموزش انسان ها برای استفاده در نبردها بپردازید و یکی از بهترین بازیهای استراتژیک را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن-استراتژیک زامبی استایل هستید که از همه نظر کم نظیر باشد Zombie Anarchy را از دست ندهید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
برخی از ویژگیهای بازی Zombie Anarchy:

  • جمع آوری بازماندگان : هر بازمانده دارای یک توانایی خاص است
  • دفاع از کمپ : منابع سخت بدست می ایند، منابع خود را با برج های مراقبت، شعله افکن ها، برج تسلا و... ایمن کنید
  • جنگ های چند نفره (PVP) : تشکیل ارتشی قدرتمند از انسان ها و حمله به کاربران آنلاین سراسر جهان برای جمع آوری منابع
  • پاک کردن مردگان : نابودسازی اردوگاه زامبی های آلوده و جمع آوری منابع و مقابله با وحشیگری های آن ها
  • در دسترس بودن انواع سلاح ها : انواع سلاح های مرگبار نظیر موشک ها و … را یکی پس از دیگری باز کنید
  • از بین بردن همه زامبی ها و پاکسازی شهر برای تبدیل شدن به یک اسطوره!
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
برنامه 365Scores: Sports Scores Live ؛ از هیچ مسابقه ای بی خبر نمی مانید!
365Scores: Sports Scores Live را می توان از محبوب ترین و بروزترین اپلیکیشن در زمینه نمایش زنده اخبار و نتایج مسابقات فوتبال ایران و جهان دانست که به صورت رایگان عرضه شده و هم اکنون قصد معرفی نسخه پرمیوم و کامل ان را حضور شما دوستداران فوتبال داریم به طوری که به هیچ پرداختی نیاز ندارد و در اصل نسخه خریداری شده با تمام امکانات است! این برنامه جالب تیم ها و لیگ های مورد علاقتان، کانال های ورزشی، تمامي امتيازات تیم ها، جدول رده بندی، اخبار ورزشی را در یک مکان و یک تجربه منحصر به فرد برایتان به ارمغان می اورد! نرم افزار هزاران لیگ ورزشي مختلف از سراسر جهان اعم از لیگ برتر، بوندس لیگا، سری آ، لالیگا، لیگ قهرمانان، جام جهانی، ویمبلدون و غيره را شامل می شود و از مهم ترین ویژگی ان می توان به شامل بودن لینگ برتر ایران و جام حذفی اش اشاره کرد! به دلیل محبوبیت ورزش فوتبال ما در عنوان پست از کلمه "نمایش زنده نتایج فوتبال" استفاده کرده ایم اما بهتر است بدانید که این اپلیکیشن همه ورزش ها اعم از فوتبال، تنیس، بسکتبال، هاکی روی یخ، بیس بال، والیبال و فوتبال آمریکایی را شامل می شود!
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
اپلیکیشن جالب 365Scores: Sports Scores Live دارای ویژگی هابی قابل قبولی است که از ان ها می توان به مواردی چون مسنجر هاي جديد ورزشي برایبه چت و به اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبین، شخصی سازي امتيازات ورزشی، اخبار ورزشی، هشدار ها و ویدئو ها در زمان واقعی آن، امکان ديدن فيلم گل 5 دقيقه بعد از زده شدن، دریافت اخبار ورزشی از سایت های مورد علاقه و مطرح، نمایش تمام وقایع بازی و آمار زنده مسابقات مختلف جهانی، شامل بودن جداول زنده و محیط کاربری ساده اشاره کرد! به طور کلی اگر از علاقه مندان به ورزش ها هستید و از دنبال کنندگان ان می باشید بدون شک اپلیکیشن محبوب 365Scores: Sports Scores Live نظرتان را جلب می کند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
بازی Despicable Me: Minion Rush ؛ مینیون های دوست داشتنی رو هدایت کنید!
به احتمال زیاد اسم مینیون ها رو شنیدید مخصوصا اگر اهل فیلم و انیمیشن باشید. مینیون ها کاراکتر های بسیار دوست داشتنی و بامزه ای هستن که در انیمیشنی به نام Despicable Me (من نفرت انگیز) برای اولین بار ظاهر شدند و مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا پیدا کردند.

از آنجایی که این انیمیشن بسیار مورد پسند مخاطبین قرار گرفت و نظر بسیاری را مخصوصا در رده سنی کودک و نوجوان به خود جلب کرد, هم اکنون به صورت بازی با برندی جدید به نام Despicable Me: Minion Rush تولید و عرضه شده است. بازی از این قرار است که مینیون ها با پرش, چرخش, جاخالی دادن بسیاری از حرکات جالب دیگر میوه ها را که در مراحل مختلف قرار داده شده اند جمع اوری کنند تا "گرو" برای انها ژله های خوشمزه درست کند!
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
ویژگی های بازی Despicable Me: Minion Rush :
  • تفریحی به یاد ماندنی با مینیون های دوست داشتنی
  • انجام کارهای نفرت انگیز مختص مینیون ها در بیش از 100 ماموریت مختلف
  • مسابقه و فرار (Run) در لوکیشن های منحصر به فرد و جالب با کلی سورپرایز جور واجور
  • موانع منحرف کننده ناب مثل ازمایشگاه گرو, خونه گرو و اشیانه ال ماچو با راه های فرعی و مخفی
  • سفارشی سازی و تغییر ظاهر مینیون ها با لباس ها و سلاح های منحصر به فرد
  • اضافه شدن رئیس های مختلف به بازی با توانایی های جالب
  • امکان مسابقه در برابر دیگر بازیکنان به صورت انلاین در حالت مسابقه مینیون ها
  • گرافیک سه بعدی و موسیقی متن دلچسب
  • و بسیار از ویژگی های دیگر
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
معرفی اپلیکیشن و بازی (16) معرفی اپلیکیشن و بازی (16)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار خوب

    • بدون نام

      اون اپلیکیشن زبان در استور
      متاسفانه اجازه دانلود نمیده.

    • مسعود

      بهترین سایت هستین شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج