۴۱۴۴۹۰
۱۵۰ نظر
۵۰۲۱
۱۵۰ نظر
۵۰۲۱
پ

خسرو معتضد: خانم طاهریان کاش به جای برهنگی، کلاس بازیگری می رفتی!

خسرو معتضد با انتقاد از حضور صدف طاهریان در شبکه جم در وطن امروز نوشت: به خانم طاهریان به جای هر روز برهنه شدن توصیه می‌کنم ابتدا زبان انگلیسی خود را تکمیل و سپس در یک کلاس هنرپیشگی نام‌نویسی کند. در مرور زمان ثابت شده است زنی که لباس بر تن دارد جذابیت، رمزآلودگی، متانت و فریبندگی بسیار بیشتری بر مدل‌های برهنه دارد.

خسرو معتضد در وطن امروز نوشت: نارسیس در متولوژی یونان مردی جوان بود که کنار رودخانه‌‌ای چهره و تن خویش را دید و بدان دل بست یعنی عاشق خود شد. نودیسم نیز خودشیفتگی و جنون عشق به خود است. نارسیسیسم به عریان‌گرایی نیز ترجمه می‌شود. افراد عقده‌ای بیمار در زمره نارسیسیست‌ها و نودیست‌ها قرار می‌گیرند؛ افرادی که مایلند به هر وسیله توجه دیگران را جلب کنند.
من نسبت به اهل هنر پیوسته احترام خاصی قائلم و مانند میلیون‌ها ایرانی وجود اهل هنر را برای شیرین، ظریف و لطیف و با معنی کردن روح جامعه و ارتقای ذوق و قریحه عمومی لازم می‌دانم. مردم، هنر و هنرمند را دوست ‌دارند. در سفرهایی که گاهی به اطراف کشور می‌کنم هنرمندانی را می‌بینم که چه در صنایع سنتی و مستظرف ایرانی (از جمله خوشنویسی، میناکاری و تذهیب) چه در هنر آواز یا موسیقی یا نقاشی یا مینیاتور یا تئاتر یا نویسندگی یا شاعری یا در پیکرتراشی و مجسمه‌سازی فوق‌العاده‌اند و افسوس می‌خورم چرا مجال لازم برای شهرت یافتن آنان داده نمی‌شود.
به هر حال ایران یکی از گاهواره‌های شامخ هنر جهان شناخته می‌شود. موزه‌های بزرگ آمریکا، روسیه، فرانسه، انگلستان و آلمان پر از آثار هنری کهن ایران است. کسانی که به موزه لوور پاریس یا موزه بریتانیا در لندن یا موزه‌های مسکو و سن‌‌پترزبورگ سر می‌کشند، می‌دانند ویترین‌ها و غرفه‌های آثار باستانی هنری ایران از سنگ‌نقش گرفته تا پرده‌های نقاشی چقدر تماشاگران را به خود جلب می‌کند.
موزه‌های داخلی از دیدنی‌های شهرهای ما است ولی آنچه از ایران خارج شده ۱۰ برابر آثار موجود در ایران است.
عرض کردم هنر و صنایع مستظرف ایرانی زینت‌بخش موزه‌های جهان است. در هنرهای جدید نیز خوشبختانه سینمای ایران مقام بلندی در جهان کسب کرده و حتی کارگردان جوان ایرانی جایزه اسکار را هم به دست آورده است.
خواننده عزیز! چقدر برای من مایه تاسف است وقتی هنرپیشه کم‌استعداد جوانی با زیبایی صوری نسبی به بهانه اینکه در ایران کارگردانان توقعات نامناسبی از ایشان داشته‌اند قهر می‌کند و از کشور خارج می‌شود. به جای اینکه با امکاناتی که دارد وارد یک آموزشگاه هنرپیشگی یا دانشکده سینمایی شود آسان‌ترین کار را در شکستن حریم احترام و شخصیت زن ایرانی می‌انگارد و تصور می‌کند همین که جلوی دوربین عکاسی ایستاد و با زننده‌ترین حالت و برهنگی عکس گرفت درهای استودیوهای هالیوود (شاید هم بالیوود) به روی او گشوده می‌شود و ایشان در مقام اول هنرپیشگان زن جهان، جهانی می‌شود و از شهرت بین‌المللی برخوردار.
من در فضای مجازی دیدم این خانم که شهرت چندانی نداشت تا پایش به خارج رسید از هول هلیم [حلیم غلط است و به معنای صبوری است. هلیم یعنی همان هلیم شیرین پرمایه صبحانه ایرانی‌ها در زمستان] در دیگ افتاد و ۴۰۰ -۳۰۰ تا عکس در حالت نیمه‌برهنه بسیار زشت و کریه و خلاف اخلاق گرفت و در فضای مجازی گذاشت. خانم صدف طاهریان که به هوای تقلید افتاده، ای کاش به خاطر حرمت خانم‌های ایرانی از نشان دادن بدن خودشان خودداری می‌کردند، چون ایشان به هیچ‌وجه در زمره مدل‌های زیبا که بعضی تلویزیون‌های اروپایی مانند «مدا» می‌گذارند که به نمایش لباس بپردازند نیستند. فرض می‌کنیم ادعاهای ایشان واقعیت داشته و در فضای سینمایی امروز عده‌ای از جوانان دیوسیرت کارگردان‌نما از ایشان توقعات بدنی داشته‌اند، این خانم که با این تصاویر زننده و پورنو دست خود را رو کرد و آبروی خود را برد!
هنرمندان زن شایسته درخور احترامی در جامعه سینمایی ایران درخشیده‌اند. سرکار خانم لیلا حاتمی دختر مرحوم علی حاتمی جز با وقار و متانت معصومانه و قدرت هنرپیشگی، چه کرده‌اند که این‌سان مورد توجه و احترام مردمند و در فیلم‌هایی که شرکت می‌کنند آن هم در کنار شوهر هنرمند و صاحب قریحه خود به جوایز بین‌المللی دست می‌یابد. او و خانم‌هایی دیگر پیوسته چنین موقر بوده‌اند و مورد احترام مردمند. آخر نیمه‌برهنه شدن آن هم با آن وضعیت زننده و شرم‌آور که سبب شهرت و محبوبیت نمی‌شود.
ملینا مرکوری، هنرپیشه زن یونانی را به یاد بیاورید که در فیلم‌های پیامبر(ص) اثر مصطفی عقاد و توپ‌های ناوارون و ده‌ها فیلم دیگر درخشید و به خاطر مبارزاتش با حکومت سرهنگان کودتاچی پس از انقضای دوران کودتا به وزارت فرهنگ و هنر یونان نائل شد؛ آیا او به نشانه اعتراض برهنه شد تا در فیلم بی‌سروتهی نقشی کوتاه و چند دقیقه‌ای بازی کند؟ خانم صدف طاهریان خجالت نکشید در تلویزیون معلوم‌الحال با آن لباس‌های زننده در کنار آن جوانک بی‌سواد و بی‌مایه‌ای که سعی می‌کند ادای گویندگان تلویزیون منقرض شده سابق را درآورد و خیلی لوس، بی‌سواد و بی‌مایه تشریف دارد ظاهر شد و با هر کلامی که آن مرد به زبان می‌آورد آنگونه جلف و زننده خندید. ای‌کاش می‌خندیدید خانم، شیهه کشیدید علیا مخدره!
آن فریادها، آن قهقهه‌های بی‌مورد، آن از شدت خنده بی‌تاب شدن‌ها و به هر بهانه‌ای دست‌ها و پاهای استخوانی را نشان دادن برای چه؟ آن همه غش و ریسه رفتن برای چه؟
خنده‌های زننده و شیهه‌وار شما با آن تکان دادن‌های عمدی بدن که نشان دهید دوری از ایران موجب خوشبختی و راحتی‌تان بوده چقدر چندش‌آور بود.
براستی به حال شما و هنر سینما زار و گریان شدم، به خدا خجالت کشیدم. یک هنرمند در هر رشته‌ای که خود را علاقه‌مند، پوینده و جوینده آن نشان می‌دهد باید نمونه و سمبل اخلاق و ادب و در خور احترام باشد. اخلاقیات در جوامع مختلف فرق می‌کند. بسیاری از مشی‌های جوامع غربی مانند اروتیسم، همجنس‌گرایی یا مثلا کشیدن ماری‌جوانا در جوامع سنتی مذموم شناخته می‌شود. در اخلاق ایرانی، برهنگی زن از 3 هزار سال پیش قابل اغماض نبوده در حالی که در یونان و روم پوشش چندان مساله مهمی به شمار نمی‌رفته است.
فرض کنید دختر یا زنی هنرپیشه که شهرتش از سینما یا تلویزیون ایران آغاز شده به خارج برود و در ازای برهنه شدن نقشی چند دقیقه‌ای به او واگذار شود یا در نقشی مستهجن ظاهر شود. من تنی چند از اینان را سراغ دارم که با گسستن از میهن و جامعه خود به غرب رفته و مدتی کوتاه مطرح بوده و سپس به دست فراموشی سپرده شده‌اند و هیچ‌کس یادی از آنان نمی‌کند و سرنوشت‌شان شبیه قهرمانان کتاب دومین شانس کنستانتین ویرژیل گئورگیو، نویسنده رومانیایی است که بسیاری از مهاجران از اروپای شرقی به آمریکا و کشورهای اروپای غربی متاثر، محزون و متعجب شده بودند که چرا در انزوا و تنهایی قرار گرفته‌اند و کسی سراغ‌شان نمی‌رود.
خانم صدف طاهریان به نظر من هم به خود بد کرد و هم به نسل جوان کشور که انتظار بداخلاقی از امثال او را ندارد.
اخیرا یک فیلم در حال اکران ایرانی به نام «یتیم‌خانه ایران» ‌اثر ارزشمند کارگردانی به نام آقای ابوالقاسم طالبی را دیدم. فیلمی درباره قحطی و کشتار عام سال 1296 ه. ش/1917 م در ایران که حدود 5/2 تا 3 میلیون در آن مصیبت جنگ جهانی که بر کشور بی‌طرف ایران تحمیل شد در حقیقت کشتار شدند.
چند دختر و بانویی که در آن فیلم ایفای نقش می‌کردند با آنکه حجاب اسلامی کامل داشتند اما یک به یک، هنرپیشگان هنرمند، بااستعداد و فوق‌العاده‌ای بودند که در من این احساس به وجود آمد که در سال 1296 ه.ش هستم و براستی آنچه می‌بینم صحنه‌های واقعی است نه مجازی. به خانم طاهریان به جای هر روز برهنه شدن توصیه می‌کنم ابتدا زبان انگلیسی خود را تکمیل و سپس در یک کلاس هنرپیشگی نام‌نویسی کند. در مرور زمان ثابت شده است زنی که لباس بر تن دارد جذابیت، رمزآلودگی، متانت و فریبندگی بسیار بیشتری بر مدل‌های برهنه دارد. نودیست‌ها جماعتی که برهنگی را دوست می‌دارند در آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و سوئد فراوانند اما همچون اجساد برهنه مردگان در کنار کوره‌های آدمسوزی زشت و دست‌کم عادی به نظر می‌رسند. انسان این راز و رمز را دریافت که به لباس ولو از الیاف گیاهان روی آورد.
در قاره آفریقا و استرالیا و در جنگل‌های آمازون برهنگان در حال ترک برهنگی‌اند. چگونه است که دختری پرورده شده در کشوری اسلامی و در جامعه‌ای مسلمان و سنتی که احتمالا خانواده‌ای متوسط و حتی پایین‌تر از متوسط دارد (زیرا خانواده‌های سنتی بالا تن به هنرپیشه شدن دختران خود نمی‌دهند) ناگهان به عصر انسان‌های لخت آفریقا، اقیانوسیه و جزایر دورافتاده یا جنگل آمازون رجعت می‌کند به این دستاویز که می‌خواهد هنرپیشه شود؟

من اینان را مانند یک پدر می‌گویم؛ نه قشری‌ام، نه تندخو و نه کینه‌توز. این راه هنرپیشه شدن نیست؛ بزودی گم و گور و فراموش خواهی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانبان

      نشستی 300 400 عکسشو دیدی؟؟؟ هم بیکاری هم اینکه اون عکسها رو شما نباید ببینی بزرگوار اون عکسها اصولا برای شما گرفته نشده هاااااا شما بشین همون نگارش افسانه معمای شاه را ادامه بده که از فیلم سینمایی آواتار هم تخیلی تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما زنان زیبا در شبکه مدا رو می شینی نگاه می کنی عایا؟؟؟

      • بدون نام

        در خوشبینانه ترین حالت هر دو شون برای نون در آوردن به هر کاری دست میزنند. هم صدف طاهری هم معتضد

      • بدون نام

        زندگی کاری و هنری هر کسی به خودش مربوطه،هر کسی از مامانش قهر میکنه هی به بقیه توصیه میکنه!! والا

      • مانا

        بين اينهمه صدا تو جامعه ؛اينم يه صداست.طاقت ششنيدن حرف مخالف رو داشته باشيم.با برخورد چكشي و تند ،چيزي عوض نميشه.

      • بدون نام

        در جواب ایرانبان باید بگم که اقای معتضد واقعا درست
        گفته

    • مریم

      آقای معتضد برادر بزرگوار چرا در مورد خانم گلشیفته فراهانی چیزی نمی گوید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون ایشون واقعا موفق و هنرمنده

      • بدون نام

        چی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        گلشیفته هیچوقت موفق نبوده و نیس . مزخرف نگو.

    • بدون نام

      آقا جان ،‌ایشان راه زندگی اش را خودش انتخاب کرده .
      به شما چه که حساسیت نشان دادی و یک کوه مطلب نوشتی و این سایت هم همه اش را برای دلخوشی بعضی ها منتشر کرده؟؟!!!

      پاسخ ها

      • علي

        آقا جان! ايشان هم حساسيت خودشان را نشان داده .
        به شما چه كه حساسيت نشان دادي نسبت به حساسيت‌هاي ايشان؟؟!!!!

      • محسن

        خخخخخخخخخخخخخ..علی باحال بود.دمت گرررم

      • بدون نام

        به هر حال اقای معتضد درست گفنه توی نظر شما دلیلی که حرف اقای معتضد رو رد کنه نمیبینم

    • ساراازاصفهان

      من واقعا به عنوان یه دختر ایرانی از رفتار این خانم خجالت می کشم.آخه دیگه هر چیزی هم حدی داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حد هر کس به خودش مربوطه! شما هم توی خجالت خودت باش

      • بدون نام

        واقعا تریپ روشنفکریت گرفت مارو! اینکه تصمیمات شخصی هرکسی به خودش مربوطه شکی نیست.توجه شمارو به چند نکته در متن جلب می کنم : 1. ایشان توصیه پدرانه ای کرده بودند 2. در فرهنگ 3000 ساله ایرانی هیچگاه فعل برهنگی شاخصه زن ایرانی نبوده ، نیست و نخواهد بود 3. هنرمندان همواره بعنوان یکی از اقشار فرهیخته هر جامعه ای مورد توجه دنیا بوده و هستند و به نوعی سنبل فرهنگ آن جامعه! از این جهت تصاویر ایشان مورد نقد قرار گرفته است و اگر این ملاحظه نباشد ایشان هم مثل میلیونها فرد دیگه در دنیا که این تصمیم را گرفته اند مختار هستند

      • بدون نام

        حالا خجالت از کجا میگیری ساقیت کیه؟

    • بدون نام

      یعنی این حرفها‌ که میشنوه ومیبنه بخودش میادو پشیمون میشه که وای چرا این کارارو کردم خیر اقا خیر

      پاسخ ها

      • مهر

        جوجه رو آخر پاییز میشمارن

    • بدون نام

      جناب معتضد, تو که خود خال لبی، از چه گرفتار شدی.....؟

    • علی

      احسن. جالب گفتی. خدا کند که ببیند وعبرت بگیرد قبل از اینکه دیر شود واحساس پوچی کند.

    • ناشناس

      تاریخ رو تحریف کن تو را چه به اهل ادب و هنر .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که با همین جعل تاریخ تو دل دلواپسان وطن امروز جا باز کرده

      • بدون نام

        آخه مگه شما چقدر اطلاعاتتون از ایشون بالاتره که نقد تاریخی میکنید لطفا به اندازه اطلاعاتتون نظر بدید

    • رضا

      آقای معتضد احسنت مطلبت خیلی خوب بود.

    • پانیذا

      عالی بود
      واقعا تویی که بخاطره حرف ها و درخواست زننده ،از ایران رفتی ،برهنگیت برای چه بود

    • پير مرد

      آقاي معتضد شما هم كمي تاريخ مستقل بخوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خيلي خوب گفقتي

    • محمود

      این کار بعضی آدمهای که از ایران میرند خودشان را لخت میکنند درکل نه صورت خوب دارند نه بازیگر خوب بودن
      یک مثال داریم که میکه:
      مادره داره بچه هاشو میزنه. تا مردم بسوزند
      این حکایت بعضی خانمها شده

    • سیاووش

      آقای خسرو معتضد،،جنابعالی بهتر به تحریف تاریخ بپردازی تا ،اظهار نظر در مورد بازیگر،،،جناب مورخ مورخی تاریخ ندان،،

    • مینا

      چه راحت قضاوت میکنید شما از کجا میدانید خانواده صدف طاهریان خانواده ای فقیر یا متوسط هستند در ضمن خانواده های فقیر و متوسط هم آدم هستند

      پاسخ ها

      • ندا

        منظورش از نظر فرهنگی بود

      • Arash

        ندا خانوم مثلا امدی درستش کنی؟ یهنی خانواده این خانم بی فرهنگ و یا در سطح پایینی از فرهنگ برخوردارند؟

      • شاهین

        اقا ارش
        برهنگی یعنی نشانه ی بافرهنگی است...........هه

    • سید حسن

      با پیشنهاد شما برای ایشون موافقم. یک پیشنهاد هم به شما ، اینکه چندتا کتاب تاریخ معاصر بخونید و اینقدر واقعیت رو تحریف نکنید. ممنونم

    • بدون نام

      ایشان مگرهنرپیشه هستن؟مورخ درموردسینمانظرمیده؟

    • بدون نام

      خوب نوشتید. کار زشت، زشت است.
      برخی آدمها، زشتی یک کار را با زشتی کار دیگری مقایسه می کنند که خود را توجیه کنند. این توجیه، از هر کار زشتی، زشت تر است.
      گلشیفته هنرپیشه قوی بود ولی کارهای زشت بسیاری کرد.
      پدر محترم ایشان، پدر است و پیر شد و گاهی هم توجیه میکند که گلشیفته اعجوبه هنر است که با این کارهایی که کرد اصلا دیگر اینطور نیست و توجیه ایشان هم خوب نبود و البته آن مرد جوانی هم که به پدر ایشان تلفن کرد و از کارهای ایشان پرسش کرد، کار بسیار زشتی کرد که این از آئین جوانمردی نبود و زشت تر از برهنگی گلشیفته، کار غیراخلاقی آن جوان بود که خام بود و نفهمید که بایستی حرمت موی سپید بهزاد فراهانی را نگه
      می داشت و اینگونه دل نمی شکاند که از برهنگی، بدتر و زشت تر بود.
      به خدا پناه می بریم از دست خودمان و شیاطین درون و برون.

    • دراكولا تا به تا

      تنها حسي كه از خواندن مطلب به من دست داد، تجسم ادمي بود كه دنبال دردسره. نه كسي از ايشون نظر خواست، نه ايشون بازيگره نه جامعه شناس! يه تاريخدان چرا بايد يه هو ياد برهنه شدن يه بازيگر بيفته؟ ( البته ايشون برهنه نشدند و لفظ پورن واقعا اشتباهه). انگار ميخواد بگه فراموشم نكنيد، بهم ناسزا بگيد يا تحسينم كنيد اما فراموشم نكنيد! لفظ شيهه كشيدن، پورن، خانواده سطح پايين!!!به كجا اقاي معتضد ميري؟ يعني تهش پوله؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقوق بازنشستگی کفاف نداده ، یه مقاله نون و آب دار واسه برادران وطن امروز نوشته دیگه
        بالاخره زندگی خرج داره یه روز باید تاریخ تحریف بشه ، یه روز تو کاری که به تو ربطی نداره نظر بدی

    • ترسو

      ت
      همون كه تو مسائل تاريخي ؟! صاحب نظري !!!!!!! كافيه !

    • بدون نام

      با احترام!.....البته نظر ندادن در مورد پوشش دیگران ودر واقع دخالت نکردن در خصوصی جات دیگران جزئ ادب وفرهنگ میباشد !! چون خود خانم طاهریان خانواده دارند که بخواهند نظر بدهند وبه دیگران مربوط نیست.

    • روشنک

      جناب معتضد دمتون گرم

    • بدون نام

      برای شما که استاد تاریخ هستی تماشای عکس نیمه برهنه انهم 100 عدد بیشتر قباحت نداره؟ چه خوبه اصلاحات از خود شروع بشه ... دکان بی مشتری به خودی خود بسته میشه

      پاسخ ها

      • تارا

        آفرین چقدر قشنگ گفتید . دکان بی مشتری ......

    • رضا

      اقای معتضد تو بشین تاریخ تحریف بکن ... نزد ملت جایگاهی نداری

    • بدون نام

      حرفهای خوبی زده
      این حرفها را از سر نصیحت پدرانه گفته
      این خانمها عقل سرشون میاد ولی چه فایده!
      اخه مثل آدم عادی زندگی کنید نمیشه ...

      پاسخ ها

      • ندا

        این خانم خودش پدر داره

      • Arash

        از پدر داشتن مهم تر اینه که این خانم میتونه برای خودش تصمیم بگیره و نیازمند کقیل و بزرگتر نیست، بچه که نیست حتما میدونه داره چیکار میکنه

      • نسیم

        آرش خان آره میدونه داره چیکار میکنه این کارو برای شما و امثال شما میکنه

    • لیلا

      واقعا دست مریزاد اقای معتضد خیلی خوب گفتین. خیلی خیلی حرفهاتون حق بود بعضی دوستان هم که مخالف حرفهای شمان برن خودشونو اصلاح کنن. اینجا ایرانه قواعدو قانون خودشو داره ما چندین هزار شهید ندادیم که حالابعضی ها آبروی ایران روببرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم اخبار گوش بدید لطفا ببینید ابروی ایران چطور میره. اونجا اینقدر عادیه که کسی ابروش با این چیزها نمیره. اگر اینجوری باشه جولیل رلبرتز و نیکول کیدمن و جولی و... همه بی ابرو ان و ابروی امریکا رو میبرن نه؟؟

      • ملیح

        کاربر 11:46 جولیا رابرتزو... ازهمون اول تو اون کشور با قواعد و قانون امریکا بزرگ و دارند زندگی میکنند چه ربطی به ایران و اسلام دارند این خانم ایرانی بوده رفته تو یه کشور دیگه لخت شده درسته ؟؟؟؟یعنی چی ...

      • Arash

        ملیح خانم توجه بفرمایید که ایشون در حال حاضر در کشور دیگه ای زندگی میکنن و بنا به قوانین اون کشور این مدل عکسها هیچ ایرادی نداره، همه ایرانی ها هم مثل شما پایبند بعضی مسائل نیستند، ضمنا تو ایران اسلامی از اختلاس چه خبر؟ فقر و کرسنگی و دربدری مردم بماند برای بعد

    • علی ع

      هزینه ها زیاده فقط با تحریف تاریخ نمیشه خرج زندگی رو پیش برد حق میدم به شما.

    • مریم

      متاسفانه اگه طاهریان و امثال اون خانواده داشت اینطور نمی گشت. کدوم خانواده اصیل ایرانی این وضعیت رو می پسندند؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • تارا

        منم اون مصاحبه رو دیدم . تمام مدت فکر می کردم الان که خانواده ش دارن نگاهش میکنن خجالت نمی کشه ؟؟!! اگر نه پس حتما از قبل در همچن خانواده ای بزرگ شد .

    • اکبر احمدوند

      بابا چکار دارید به کسی رفته خارج از کشور..چرا انقدر حساسیت نشون میدید؟؟؟

    • سلی

      همه جهنمی تو خوب بهشتی هستی زندگی هر کی به خودش ربط داره کاش داغ تر از آش نشو

    • بدون نام

      جناب معتضد
      اصن شما خوبی
      صندلی جلو ماشین هم مال شما
      ولی قول بده اگه صندلی جلوی ماشین نشستی تاریخ مستقل بخونی

    • محمد

      اینک کامل برهنه نیست

    • بدون نام

      آقای معتضد !! تاریخ سینما رو چرا تحریف می کنید ؟ ملینا مرکوری در فیلم های پیامبر و توپ های ناوارون ؟ بهتره راجع به چیزی که بلد نیستی نظر ندی . بازیگر مورد نظر شما ایرنه پاپاس ه

    • بدون نام

      معتضد نه تو دربین مردم محبوبیتی داری نه اون «صدف»!

    • رضا

      اخه و چیکار ب خانم طاهریان داریی عجبا اخه اون خودش راهشو انتخاب کرده ادمیزاد یعنی ازاده برا خودش تصمیم بگیره تو زندگیش تو برو ب خودت برس جناب نشستی عکساشو نگاه کردی بعد کارشناسم شدی براش

    • مدیونی سانسور کنی

      امثال شما باید داستانهای تحریف شده و کلیشه ای از تاریخ رو بسازیو بابتش پول های افسانه ای بگیری اقا* مردم ایرا ن برعکس بعضیا خوب میفهمن و احترام بکی که راه زندگیشو خودش اتنخاب کرده* درضمن دنبال فریبندگی خانم ها نباش استاد بیان

    • هموطن

      آقای معتضد، استاد اطلاعات دار تریبون دار عزیز، خوش دارم بدانم شما هنر و هنرمند را از چه دیدی و از چه زاویه ای نگاه می کنید؟از پشت تریبون تدریستان با موضوع کودتای 28 مرداد؟خانم صدف طاهریان هموطن محترم مرا با کدام یک از شخصیت های تاریخ معاصر مقایسه می کنید؟هنر فرهیخته را چی می دانید؟ عفت را چه میبینید و چه تفسیر می کنید؟زندگی شخصی و انتخاب مسیر خانم طاهریان چه ارتباطی با شما، من و یا دیگران دارد؟ ایا با رفتنش از جیب شما و حساب شخصیتان پولی کم شد؟ یا امدند به شما گفتند شما مقصرید؟برای اطلاعات تاریخی شما احترام قایلیم و به داشتن مردم عزیزمان هر کجای که باشند و بدرخشند ورای رای ها و نظرهای تنگ می بالیم.نه من و احتمالا نه هیچ یک از خوانندگان این سطور نمی دانیم که تعداد عکس های خانم طاهریان با همان توصیف که دور از شان و شخصیت یک استاد تاریخ است چند است و گویا در زیر ذره بین شما بوده.

      برای شما و مردم سرزمین مادریم هر کجا که هستند ارزوی بهترین ها را دارم و توقع و انتظار داشتم که کلام شما کلامی در بالاترین سطح و ارزنده باشد اما انچه را که از شما خواندم بسیار سطح پایین بود.

      هر الف جایی و هر نقطه(نکته) مکانی دارد بهتر است برگردیم به مکان خودمون تا ارزنده تر باشیم

    • بدون نام

      سر به جیب خود فرو بر و بر پوستین خلق میافت جناب معتضد
      شما خود آبروی تاریخ‌نگاری برده‌ای
      عیب دختری بیست و چند ساله که زشتی خود پنهان کنی
      اینگونه که عیبی بر عیوب خود افزوده‌ای .

    • علیرضا

      خود شما هم جز دارو دسته سینمای ایرانی . ایشون قضیه از ماست که بر ماست ، هستش . سینمای ایران مشکل داره آقای عزیز . سینمای ایرانبرهنه پرور هست .

    • كامبيز

      اينكه اين خانم خودش راه خودش رو انتخاب كرده و خودش هم پاسخگوي خداي خودش هست به كنار..... ميخوام بدونم اين آقاي معتضد كه بيشتر " تاريك دان " هستن تا " تاريخ دان " وقتشون رو چرا براي اين موارد پيش پا افتاده اينچنيني حرووم ميكنن.....در ضمن ايشون از لااقل 45 سال پيش تا الان با رفتار و گفتارشون به مردم ثابت كردن كه نون رو به نرخ روز ميل ميكنن.....اظهار نظرهاشون فارغ از درست و نادرست بودنش كلا براي من و خيلي ها بي اعتبار و بي ارزشه....

    • ناشناس

      اقای معتضد مگه سریال های شبکه جم را می بینه که در این گفته هاش دقیقا نکته به نکته حالت های هنر پیشه رو تعریف میکنه ؟

    • بدون نام

      اقا شما ديگه چرا؟!!!!!!!
      رفتي نشستي عكسهاي صدف طاهريان و تماشا كردي وبا مدلهاي زيباي اروپايي در شبكه مدّا مقايسه هم مي كني يعني اونا رو هم مي شيني ميبيني !!!!!اخه تو مگه تاريخدان نيستي

    • بدون نام

      جناب معتضد ما که سنی ازمون گذشته هنوز نوشته های شما را در مدح شاهنشاه آریامهر در قبل از انقلاب یادمان هست
      لطفا زیاد حرف نزن آقای نامحترم
      صبر کن نسل ما بمیرن بعد خودت را انقلابی و دلسوز جا بزن
      نسل ما خوب میداند افرادی مثل شما فقط بنده و برده پول هستند
      این خانم و هرکسی دیگری هرکاری کرده به خودش مربوطه شما به فکر جهنم خودت باش
      پشت یک کامیون نوشته بود : لوطی تو برو لقمه ی خود گاز بزن
      کم پشت سر خلق خدا ساز بزن

    • شادی

      بنظر من هر فردی که از ایران خارج میشه نماینده از فرهنگ اون کشور هست جای تاسف داره که زمانی یک ایرانی بعنوان یک زن برهنه یا یک مرد لاابالی در کشورهای دیگر مطرح میشه این شان و منزلت مردم ایران زمین رو به بازی میگیره . جای تاسفه که بعضی از افراد اینقدر خنثی شدن که وقتی انتقاد از این افرادی اختلال شخصیتی دارن مثل طاهریان و فراهانی و... خودشون رو به بی تفاوتی و ادعای اینو درمیارن که زندگی خودشه و به دیگران چه. آیا باید پرسید اگر خواهر یا همسر و دختر خودتون اینکارو رو میکرد بازهم همین ادعای روشنفکری رو بخیال خودتون در میاوردید؟هرچند که امروزه بعضی افراد از هنر و مقوله دیگر سو استفاده میکنن برای نمایش شخصیت عقده ای خودشون . ما از این افراد حتی توی هنر پیشه های که واقعا بوی از هنر نبردن و فقط به نمایش شخصیت پوچ و خالی و بزک کرده و جراحی شده ی خودشون میرسن مثل ... ها که نمیدونم اصلا کلمه هنر پیشه برازنده اینا نیست از کجا اومدن که شان هنر ایرانی رو به تمسخر گرفتن . توصیه به اینها اینست که بقول جنا ب معتضد . دوره تخصصی هنر و بازیگری رو بگذرونید تا درست پا به عرصه بزارید نه اینکه باعث ننگ ایرانی باشین هرچند که این افراد ابتدا باید از نظر شخصیت درمان شوند که به اینجا نمیرسیدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که مارو به اسم تروریست میشناسن

      • Arash

        چه بد، یادم میاد یکی از همین هایی که حضرتعالی درموردشون بحث فرمودید، چندوقت پیش تو برزیل حسابی سرو صدا راه انداخته بود...

    • آوین

      این آقای نابودگر تاریخ خودش واسه ی تاریخ و ایران به جز غده ی سرطانی چیز دیگری نبوده. نامرد ه چشم چرون

    • لیلا

      دست‌ها و پاهای استخوانی را نشان دادن برای چه
      دست و پای استخوانی خوب نبود؟؟

    • بدون نام

      شما لطف کن فقط تاریخ تحریف کن مردم اگر کسی را نپسندند نگاه نمی کنند نیازی به توصیه کسی ندارند شما معماری شاه را ادامه بده شده الیس در سرزمین عجایب 3

    • لیلا

      کاربر ۹:۳۲ ایران روبا امریکای کثیف یکی نکنین اونجا امریکاست واینجا ایران ایرانی که اگر بعضی هابزارن بهترین کشوردنیاست.

      پاسخ ها

      • لیلا

        می شه بگید شما چند بار امریکا تشریف بردید که تشخیص دادید اونجا کثیفه ؟

      • Arash

        بهترین جای دنیاست، نه برای من ایرانی، برای ازما بهترون و کسایی که به نوعی وصل هستن، نه ما مردم عادی، از این بهترین جای دنیا دیگه چیزی نمونده، همشو خوردن و بردن، اونی رو هم که نشد ببرن ویرون کردن، سد کتوند، دریاچه ارومیه، جنگلهای شمال، باغهای کرج و شهریار، پول نفت، تمام صنایع از همه مهمتر عزت و احترام ایرانی، بازم بگم ؟

    • بدون نام

      بیاین بی خیال این چیزا بشید دیگه . اونم هر کاری کرده چه خوب چه بد با خودش کرده . مگه شما کسی رو که دروغ میگه یا دزدی میکنه رو ارشاد میکنید که حالا گیر دادین به این ؟

    • بدون نام

      به جای انتقاد از دیگران ' خودت چرا تاریخو وارونه جلوه میدی ' بسیاری از واقعیت های تاریخی رو یا نهی میکنی یا مغرضانه قضاوت میکنی

    • نادر

      با سلام این اقا خودش قدری مطالعه کنه بد نیست تا کمی به معلوماتش اضافه بشه وقتی صدا وسیما در اختیار ایشون باشه باید بشینه تصاویر ببینه بدبخت ملتی که تاریخ نگارش تو باشی .

    • بدون نام

      خدا شاهده که من نه عکس برهنه ای از این خانم و نه تا به حال برنامه ای از ایشان دیده ام، اما شما که دیده اید چرا جار می زنید؟ شما که رفته و نگاه کرده اید، چرا شاکی هستید؟ وگرنه من و امثال من که هرگز کنجکاو دیدن این صحنه ها نیستیم که شما هستید

    • بدون نام

      خانم طاهریان خودش بزرگ و مستقل شده،پس حق داره هر تصمیمی که بخاد بگیره،شاید اون همین برهنگی رو دوس داشته باشه ...

      بعدا هم ما چیکار هستیم که تو زندگی دیگران دخالت میکنیم

      هر کسی هر کاری دوس داره میتونه انجام بده،خوب یا بدش اون دنیا براش مشخص میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینطوری که هم شما میگی نیست زندگی خودشه به خوش مربوطه پس اونی که رفته شهید شده برای خانواده ش مهم نبوده بگم زندگی خودش بوده خودش دوست داشته به نظرت برای کی رفته جنگیده آیا برای آرامش من و شما نبوده ؟ پس قبول کنید یه عده از ادما واقعا لیاقت ندارند

      • بدون نام

        آقای بی نام 13:36 متوجه میشی ؟
        میگن از ایران رفته آقاجان
        هشتاد درصد مردم نمیدونن کشوری به اسم ایران وجود داره
        بدونن هم واسشون مهم نیست
        این ما هستیم به همه دنیا کار داریم

      • Arash

        دوست عزیز بدون نام ۱۳:۳۶، اونی که رفته در راه میهنش جنگیده هم خودش برای خودش تصمیم گرفته، و ای کاش بودن او دلاورانی که به عشق وطن پا روی مین میزاشتن و راه باز میردن برای هم رزماشون، تا ببینم وضع کشور اینجور می بود ...

    • بدون نام

      عزیزمم شما برو معمای شاه تو نگارش کن ماشاالله همه عکساشم که رصد کرد ی

    • بدون نام

      من تا به امروز حتی یک جلسه از فیلم معمای شاه را ندیدم چون مطمین بودم که تحریف شده است متاسفم برای این اقای معتضد که بخیال خودش تاریخ نگاشته مردم خود بهترین تاریخ دانن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه تو که ندیدی چطور نقد میکنی

    • لیلا

      کاربر ۱۲:۲۴ مگه حتمابایدبرم امریکاتابفهمم کثیفه. این همه توشعارهامون میگیم مرگ بر امریکا رهبرمون چقدر میگه مرگ بر امریکا

      پاسخ ها

      • Arash

        دوست عزیز من ، باور کن تو این سالهایی که من در این کشور زندگی میکنم فقط به این نتیجه رسیدم اگر سیاست رو از جهان حذف کنی، دنیا همون بهشت وعده داده شدس، از این مردم آمریکا روراست تر و ساده تر هیچ جای دنیا پیدا نمیکنی، و چه تلخ که روزهای اول که هر روز مردم با من غریبه خیلی گرم سلام و احوال پرسی میکردن برام عجیب بود، اما بعدا یادم امد اینا رسم خود ما بود و ما فقط خودمونو فراموش کردیم، دوست من مرگ گفتن سادس، ولی اول ببین و بعد بگو

    • علی

      این ادبیات توهین امیز نشانه این شعره که اگر با من نبودش هیچ میلی،چرا ظرف مرا بشکسته لیلی

    • شادی

      اتفاقا بنظر من خیلی به منو شما ارتباط داره چون کشور ما اینهمه شهید دوران جنگ داد که کشورمون از نظر حیثت و آبروی زنان ما محفوظ باشه نه اینکه این افراد که ادعا میکنن داخل کشورشون بهشون دست اندرکاران پیشنهاد بیشرمانه دادن این خانم نپذیرفته و رفته خارج . انوقت خودش چطور با اختیار راضی به عریان شدن شده ؟؟؟

      پاسخ ها

      • Arash

        اخوی دست بردارین، دیگه این حرفا رنگ نداره، تا کی میخاین خون جوانان وطن رو دست مایه اعمال و امیال خودتون کنید، اون جوانان اگر امروز بودن که شما و امثال شما جرئت عرض اندام نداشتین

    • بدون نام

      اگر هنرمندی در برهنگی هست که حیوانات هنرمند ترن

    • بدون نام

      بعضی نظرات ... کار یه نفر در خارج از کشور چه ربطی به آبروی ایران داره؟

    • بدون نام

      ازروزنامه تندرو چه انتظاری دارید

    • محمود

      روزنامه معلوم الحال وطن امروز!

    • علی

      اقاخسرو ماهواره نگاه میکنیا،شما میتونی نگاه کنی فقط برای ماحرامه.

    • zahra

      به نظر من نه کار خانوم طاهریان درسته نه کار این اقا.ما همه مون عیب و ایراد داریم ،امربه معروف ونهی از منکرهم واجبه (البته باید شخصیت طرف رو زیرپانذاریم)اگه بدون توهین گفته بشه اثر داره وگرنه نتیجه ی عکس میده.کاش توی کشور خودمون موقعیتو فراهم میکردین و فیلم و سریال بیشتری می ساختین تا یه عده مجبور نشن برن جایی که جای اونها نیست.کشور خودمون خوبه فقط داریم روز به روز بدترش می کنیم،هم ما مردم هم شما مسئولین.

    • نرگس

      اقای معتضد خانم ملینا کوری بازیگر فیلم محمد رسول ا... نبوده

    • بدون نام

      این کاربر بالا پایین کننده مثبت منفی ها خدا رو شکر خیلی فعال شده..........

    • كنه

      :))))
      طرف اهل هنر و زيباييه. نكنه سناريوهاشم از رو سريالاي تركيه مينويسه؟

    • علي

      اگه صدف طاهريان اين كاره بود چرا به درخواست هاي زشت كارگردان ها جواب منفي داد؟اگه اين كاره هم نبوده پس چرا رفته خارج برهنه شده؟ يكي بگه اين فازش چي بوده؟!!اخه اينم شد دليل كه بخاطر رفتار زنده كارگردانا رفته خارج برهنه شده

      پاسخ ها

      • نسیم

        علی جان اینا همش بهونه بوده اینجا آب نبود

    • بدون نام

      به کجا داریم میرویم که یه چیز این روزها یاد گرفتیم زتدگی خودش بود چرا در کار دیگران دخالت میکنیم،واقعا قباحت داره عزیزان من چطور از این تیپ ادم ها میخواهید قدیسه درست کنید کار بد،بد هست،شرم و حیا هم چیز خوبی هست این بی بندباریها نشان با کلاس بودن نیست فقط چندش اور هست،کلاس و افتخار در نجابت و اصیل بودن هست

    • بدون نام

      این معتضد تو این سن و سال هنوز دنبال عکس زنان می گرده اون هم نیم برهنه سنی ازت گذشته چرا نگاه کردی هلیم

    • بدون نام

      فکر کنم عاشقش شده تا نباشدش میلی نشکند کاسه ی لیلی مجنون چقدر پیره دختره بره خودشو بکشه بهتره

    • ساراازاصفهان

      آدم بعضی از نظراتو ک میخونه متاسف میشه واقعا.انگار بعضیا خیلی هولن مبادا این دخترک به راه راست هدایت بشه و ...

    • ناجی

      ای کاش شما هم‌کمی اطلاعات تاریخی که پشت دوربین به مردم میدید رو اینقدر تحریف شده نمیدادید یه چیزی هم به خودتون بگید که مردم رو هر فرض کردید فک کردید کسی .. شما رو از صداو سیمانتون باور میکنه ؟کور خوندی

    • سارا

      برهنه شدن ی خانم چه ربطی ب ابروی کل زنان ایرانی داره؟! هرکسی رو تو قبر خودش میخوابونن و چرا فکر میکنیدهرخانم ایرانی ک رفت خارج و برهنه شد خدشه ای ب چهره زن ایرانی وارد میشه؟!!!
      در ضمن طرز نگاه جناب معتضد ب واکنشهای خانم طاهریان دربرابر اون مجری برام خیلی جالب ه چون من خودم تا حالا ب این جیزا توجه نکرده بودم؟! و اینکه ایشون شبکه ای ب اسم مدا رو میشناسه و میدونه خانم طاهریان300_400 تا عکس فلان و بهمان داره و دست و پای استخوونی و الباقی...
      جناب معتضد سنی ازش گذشته و فک نکنم این ناهنحاریای رفتاری در شان ش باشه!!! جل الخالق!!!

    • امیر

      هنوز شما تو ایران در حال فضولی تو زندگی مردم هستید؟
      خاله زنک بازیتون کی تموم میشه

    • Arash

      خیلی جالبه، به نظر میرسه که این متن و نوشته این جناب مثلا استاد تاریخ، یه نوع بازی باشه، بیشتر مردم مثل خود من اصلا نمیدونستن که این خانوم چند تا عکس از خودشون منتشر کردن، ولی با چیزی که این آقا نوشتند تمام آنتنها به سمت عکسهای این خانوم محترم چرخید، من نمیدونم این حضرات و کارفرماهای ایشان متوجه هستند که چیکار میکنند یا نه؟ ملت تو حال و روز خودش گرفتاره، وقتی برای دیدن این چیزها نداره، شما، دستم به تخته از بابت تاریخ من درآوردی معاصر به الف و اولوف رسیدی و شکمت سیره برای همین تشریف میبرید ببینید که فلان خانوم در فلان فیل و سريال خارجی و ایرانی چیکار کرد، مرد حسابی نون بازوتو بخور، این کارا برای چهره شناخته شده ای مثل شما که از قبل و بعد از انقلاب در حال قلم زدن ...بعیده

    • آرش آریایی

      آقای معتضد،خانم طاهریان اونجا با میل خودشون ... ولی تو کلاس های بازیگری به زور ....

    • محمود

      برای حفظ آبروی مملکت یکی بره جلوی تلویزیون های معاند رو بگیره که میرن تو کشورهای عربی و از دخترهای تن فروش ایرانی مستند میسازن و برای دنیا پخش میکنن اینکه یه شبکه ی خصوصیه که مشتریاش هم فقط ایرانین .

    • بی نام

      شما که اينقده قشنگ نقد میکنید و اينقد از کار ايشون اذیت شدید، چرا موبه مو ایشونو به قول خودتون نيمه عریان دنبال کردید و حتی کانهالهاي مدا و غیره رو هم که والا ما ندیدیم، شما طرفدار پروپا قرصش هستید؟!!!!! عزیز ! یه کلام، نگاه نکن ! هر برنامه ای رو برای هر آدمی نمیسازند! چرا ميريد پی برنامه های ايشون؟ بعد غر میزنید !!!

    • بدون نام

      عيب كِسان منگَرو احسان خويش
      ديده فرو بَر به گريبان خويش

    • بدون نام

      صدف دوست داره این طوری باشه بهتره ما هم ببنیم واقعا چی دوست داریم و همون و انجام بدیدم تا به خوشبختی برسیم وگرنه اون راهشو انتخاب کرده و حیف وقت ما که داریم هدر می دهیم

      پاسخ ها

      • محسن

        خوشبختی؟؟؟!!!!!! یعنی انجام هر کاری آدم رو به خوشبختی میرسونه..جون هرکی دوست دارید دیگه حداقل تو کامنتتون معنی خوشبختی رو تحریف نکنید دیگه بابا

    • محمد

      اقای معتضد کاش کلاس تاریخ می رفتی

    • رسول

      اصلا عادت ما ایرانی هاست که تو کار همدیگه دخالت کنیم یکی نیست به آقای معتضد بگه به شما چه؟

    • علی اشرف

      شما بهتره ک همان تاریخ را تحریف کنی خواهشن وارد حیطه هنر و ادبیات نشوید . کلمه هلیم و حلیم هیچ تفاوتی ندارن هر دو کلمه خوراکی هست از گنذم و گوشت بهتره سری به فرهنگ لغات بزنید

    • آریا

      با درستو غلطی حرفش کاری ندارم.مهم اینکه زننده اش ادم نیست

    • فریماه

      اتفاقن چن روزیه یکی از عکساش تو کانالای تلگرامی گذاشته میشه، دیروز داشتم به این فکر میکردم که این چرا خی عکس میگیره؟؟ مدل تبلیغاتی که نیست؛ هنرپیشه هم که نیست؛ هیکلم که استاندارد بین المللی نیست؛ واقعن برای چی هی لخت میشه عکس میگیره؟! البته که زندگی هر کسی به خودش مربوطه، ولی من نود د صد با حرغای آقای معتضد موافقم. سینا که کلن یه دلقک بتمام معناست که شبیه هیچکس نیست. دست هر کی که بتونه رو میگیره میاره به عنوان مهمون برنامه میسازه. براش هم فرقی نداره طرف زمین شور باشه یا هنرمند.
      ولی کلن امثال صدف طاهریان ارزش ندارن که آقای معتضد براشون مطلب بنویسه.

    • بدون نام

      جناب آقای معتضد خالی بند خور شما اول سعی کنید که یک نامه به آقای طوسی بنویسید ه.. در ضمن حتما از خانم طاهریان میخواهیم که به سرعت رژیم چاقی رو شروع کنند

    • بدون نام

      بدبختی ما که اینا نیست چرا عرضه نداری مرد نیستی از بدبختیای جامعه که خیلی از مسیولین باعثش هستن حرف بزنی ........ خجالت بکش

    • بدون نام

      تو هم به جای بخور به خواب یه کم ورزش کن

    • بی نام

      شما که اينقده قشنگ نقد میکنید و اينقد از کار ايشون اذیت شدید، چرا موبه مو ایشونو به قول خودتون نيمه عریان دنبال کردید و حتی کانهالهاي مدا و غیره رو هم که والا ما ندیدیم، شما طرفدار پروپا قرصش هستید؟!!!!! عزیز ! یه کلام، نگاه نکن ! هر برنامه ای رو برای هر آدمی نمیسازند! چرا ميريد پی برنامه های ايشون؟ بعد غر میزنید !!!

    • بدون نام

      والا اگه برهنه هم بشه یک گناه شخصی است و حق الله و این خیلی بهتر از دزدی اختلاس و دروغ است که حق الناس یک ملت را در بر داشته باشد بهتر از لواط و آلودگی است بهتر از خیانت و ... است بهتر از قصه گویی وتخریب تاریخ است

    • ناشناس

      بعد از این همه سال هنوز ملت یاد نگرفتن که سرشون به کار خودشون باشه و به انتخاب دیگران احترام بذارن، واقعا زشته درمورد چیزی که بهتون مربوط نیست اظهار نظر میکنین.جناب آقای معتضدی شما هرجور دوست داری زندگی کن ، کاری به کار کسی نداشته باش ،کسی به توصیه شما نیاز نداره. خانم طاهریان اون مدل پوششو انتخاب کرده .شما برو دکمه آخر پیرهنتو ببند و کارت نباشه.
      اگه مردم یاد بگیرن تو هر چیزی دخالت نکن وضع ایران خیلی خوب میشه.

    • امید

      حرفای آقای معتضد از نظر یک ایرانی اصیل و مسلمان درست بود
      کاری به این ندارم که منظورش از این مقاله دقیقا چی بوده؟ سیاسی بوده، خودشیرین، منبع درامد یا...
      ولی در کل حرفای خوبی زده
      فقط یه ایرانی باغیرت و اصیل میتونه از این حرکت ناراحت بشه ودر غیر اینصورت .... بماند.
      یه سوال؟
      آیا اونایی که مخالف نظر آقای معتضد هستند اگه خودشون جای برادر یا پدر ایشون بودن از این کار خوششوش میومد؟
      که اگه خوششون میادکه حاشا به غیرت ایرانی
      به قولی میگن: نگاه نکن به اینکه کی این حرف رو زده
      ببن چی گفته؟

    • بدون نام

      حرف حق زدی اقای معتضد

    • بی نام

      شما که اينقده قشنگ نقد میکنید و اينقد از کار ايشون اذیت شدید، چرا موبه مو ایشونو به قول خودتون نيمه عریان دنبال کردید و حتی کانهالهاي مدا و غیره رو هم که والا ما ندیدیم، شما طرفدار پروپا قرصش هستید؟!!!!! عزیز ! یه کلام، نگاه نکن ! هر برنامه ای رو برای هر آدمی نمیسازند! چرا ميريد پی برنامه های ايشون؟ بعد غر میزنید !!!

    • بهروز

      اين آقاي معتضد هم مثل خيلياي ديگه تو اين مملكت حد و حدود و جايگاهشو نميشناسه،جناب معتصد شما خودتونو مجاب ميدونيد كه در مورد همه چي اظهار نظر بفرماييد؟!!!

    • سعید عشقی

      آفرین ساراجونم ازاصفهان.تو خیلی دخترگلی هستی؟من فقط نظردخترخانم ها رامیخانم چون خیلی بهشون علاقه دارم ومیخام بعد 45سال بااجازه بزرگترا ازدواج کنم.لطفا منوراهنمایی کنی

    • Malek

      اقاى معتضد دست و پاى تپل دوست داري؟اين دختر از ايران رفته و ديگه برنميگرده مثل اين ميمونه كه بگى چرا انجلينا جولى توى فيلمش.... ، پدر من يكيو گير اوردى ميخواى براى خودت جايگاهى درست كنى ؟ بخدا ريا كارى خوب نيست بدختر مردم چكار دارى خودتو درست كن كه تاريخو عوض كردى

    • بدون نام

      من کار ب خوبی و بدیش ندارم، ادم ازینجا تعجب میکنه که طرف گفته سینمای ایران فاسده و به من فلان پیشنهاد ها رو دادن، منم به خاطر همین ایرانو ترک کردم که اینجا هنرنمایی کنم.. بعد رفته اونجا لخت شده به نظرتون حرفاش متناقض نیس؟ ب نظرم صدف طاهریان یه عقده ایه که قصد دیده شدن داره.. اینجا که بود تو نقشهای درجه چندم باری میکرد که اصن بودو نبودش فرق نداشت، اونجام درامدش به واسطه برهنه شدنشه نه هنرش..

    • بدون نام

      صدف طاهریان اصن ارزش فکر کردن و نامه نوشتن نداره... رفته اونجا ... استار بشه، و اصلنم هنرمند نیس... فقط .....

    • دوست

      اولا حیف نام هنرمند ،
      با دیدن این حجم کامنت در مورد خانمی ( با پوزش از محضر خانم های محترم ) که دیالوگ گفتن در باره اش ارزش مونولوگ هم نداره ، آدم به این فکر فرو میره که چه اهمیتی داره با بحث در مورد یک ادم بی ارزش طرف رو ارزشمند کنیم یا حد اقل سوار موج رسانه ای بشه و چند صباحی سر زبان ها باشه.

    • مهدی

      خسروخان به شما چه ربطی داره.

    • محفوظ

      با سلام و عرض ادب اما آقای معتضد یک کلاس اضافه تاریخ میرفتن بهتر بود تا بشنین برهنگی یک بازیگر را نظاره کنند.

    • عادل

      لعنت خدا بر این زنان بی حیا

    • بی نام

      با احترام با نظر لیلا کاملا موافق ام خدا امواتت را بیامرزد که خوب گفتی زن نباید اینقدر عقده ای باشه که تا ار کشورش خارج میشه خودش رو برهنه کنه بازیچه دست سو استفاده جویان قراربده همه در قبال خون شهدا مسولیم

    • وطندوس

      دروغگو قبلا پاچه خوار ملکه و دربارپهلوی بود حالا رنگ عوض کرده و .... اگرجواب این کذابو نمیدادم میترکیدم .....

    • بدون نام

      جناب معتضد !
      تو که خودت آخره فیلم بازی کردنی و نان را به نرخ روز میخوری به نظر بنده هرجای دنیا که بری هنرپیشه خوبی میشی !!!!

    • حمید مقدم

      آقای معتضد ، اولا شما که شبکه مودا رو میبنی پس ماهواره دارید مبارکه ولی هنوز آزاد نشده مواظب باش نیان بگیرنتون ، دوما شما با این سن درباره زیبایی خانم های مودا نظر میدی؟؟؟ زشته فکر آخرتت باش ، از ما نه از خانمت حیا کن برادر ، بعدش مرکوری تو فیلم پیامبر عقاد بازی نکرده بود ، لطفا اول تحقیق کن بعد بفرما

      از شما بعیده استاد


      لطفا چاپ کنید

    • FATEMEH

      خانم ها و اقایونی که دلواپس ابروی ایران هستید
      تمام دین تو برهنگی خلاصه نمکیشه پس لطفا نگین هرکی لخت میشه ادم بی حیایی هست شما ها که نگران خون شهدا هستید .....
      جدا از این هرکسی رو توی قبر خودش می خوابونن
      ملاک قضاوت ادم ها باید انسانیت باشه نه دین نه برهنگی

    • افشین

      سلام غیرت توی خون هر ایرانی هست و مرد و زن نمی شناسه آهای کسانی که با صحبت اقای معتضد مخالف هستید شما ایرانی نیستی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج